roy2
Opprettet 13.12.2015 av roy2, mann, 51 år, Vest-Agder.
Co2 løgnen! Økt menneskeskapt Co2 utslipp fører ikke til global oppvarming!
Ja nå har jeg forstått det slik at FN sitt klimatoppmøte i Paris er avsluttet.

Jeg har i hvert fall forstått såpass at påstanden om at menneskeskapt Co2 utslipp fører til global oppvarming har ikke 1 eneste bevis. Det er bare en gigantisk løgnpropaganda og skremselspropaganda. Dersom noen mener at denne teorien er sann for de bare legge frem bevis. Dersom de ikke gjør det vil jeg aldri i livet tro på denne påstanden! Det som også er tragisk er at forskere må manipulere med data for at det skal se ut som om menneskeskapt Co2 utslipp fører til global oppvarming, mens det i virkeligheten ikke er tilfelle. Også deres fremtidsmodeller innen klima er bygd på fantasi og ikke virkelighet. Co2 er faktisk en livgivende og positiv gass om man skal kalle det en gass da og ikke forurensing. Verden bør heller da bekjempe farlige kjemikalier og farlige gifter. Denne verden er virkelig gal. Det som er sannhet blir løgn, og det som er løgn blir sannhet. Jeg er overbevist om at denne løgnaktige påstanden om at økt menneskeskapt Co2 utslipp fører til global oppvarming blir brukt som brekkstang for å oppnå andre politiske mål!

Man kan bli irritert og sinna av mindre enn den enorme løgnen om at økt menneskeskapt Co2 utslipp fører til global oppvarming, og hvilke ondskapsfulle og djevelske planer dem har får å bruke denne løgnaktige påstanden for å oppnå andre politiske mål.

Saken er vist også den slik jeg har forstått det at miljøorganisasjioner er blitt tatt over ihvertfall i stor grad av
venstrevridde mennesker (sosialister og kommunister) og de kan derfra drive sin kampanje med å ødelegge det kapitalistiske system gjennom denne løgnaktige påstanden med at økt menneskeskapt Co2 utslipp fører til global oppvarming.

Jeg for min del har sluttet å stemme på politiske partier ved valg. Jeg har stemt blankt ved de siste valgene fordi det finnes blanke stemmeseddler også. Jeg synes at dagens politiske partier på mange måter kan oppsumeres slik: Same shit but with different colors.

Bibelen forteller IKKE at det er økt menneskeskapt Co2 utslipp som fører til global oppvarming, men den forteller oss dette i Johannes Åpenbaring: 16:8-9.: Så tømte den fjerde engelen sin skål ut på solen, og det ble gitt den makt til å svi mennesker med ild. Og menneskene ble svidd med stor hete, og de spottet Guds navn. Han som har makt over disse plagene: og de omvendte seg ikke for å gi Ham ære.

Påstanden om at menneskeskapt Co2 utslipp fører til global oppvarming er en gigantløgn akkurat slik som f. eks evolusjonsteorien/utviklingslæren er det. Det finnes ikke fnugg at bevis på at noen av disse teoriene er sanne og har noe med realitetenes verden og gjøre. Alt sammen er bare løgn, og man kan heller ikke forvente noe annet når disse forskerne har djevelen til far og Djevelen er jo løgnens far! For at disse 2 teoriene skal se ut som sannhet kreves det en masse løgn og det er også det som er tilfellet! Løgn og bedrag over en lav sko! Jeg vil ikke tro på løgnen men jeg vil tro på sannheten.

Det står også i Bibelen hvem som er veien, sannheten og livet. Det står i Johannes 14:6.: Jesus sa til ham: "Jeg er veien, sannheten og livet. Ingen kommer til Faderen uten ved Meg."

Svar på innlegg

roy2
#1. Postet 13.12.2015 av roy2
Her er noe som egentlig skulle vært skrevet i det første innlegget mitt men jeg fikk ikke plass der så jeg skriver det her.:

Her er et Bibelvers som forteller hvem som står bak alle disse løgnene og hva slags far disse som driver med dette løgntullet har. Det står i Johannes 8:44.: Dere er av deres far, djevelen, og dere vil følge deres fars lyster. Han var en morder fra begynnelsen og står ikke i sannheten, fordi det ikke er sannhet i ham. Når han taler løgn, taler han av sitt eget forråd, for han er en løgner og løgnens far.
Anonym
#2. Postet 13.12.2015 av Anonym
Miljø- og klimapolitikk handler ikke om noe annet enn penger! Greit at vi skal tenke over hvordan vi forvalter jorden og miljøet rundt oss, men CO2 er ikke farlig. Vi er avhengig av CO2 for å leve.

I årets Statsbudsjett fikk Venstre og KrF gjennomslag for økte miljøavgifter, men taler med 2 tunger. De innfører avgift på flyreiser fordi de forurenser, men samtidig legger de avgift på verdens reneste diesel. Hvis alle dieselbiler hadde brukt denne dieselen ville vi redusert utslippene betydelig. Hvor ble det da av tanken om et bedre miljø og klima?

Det er også mye mas om at vi må redusere våre utslipp i Norge. Greit nok det, men 40% reduksjon i Norge betyr svært lite i global sammenheng.

Nå kommer Uno X med flere Hydrogenstasjoner rundt om kring i Norge. Det vil forhåpentligvis bidra til at de andre bensinstasjonkjedene også kommer etter. Det vil nemlig bidra til økt salg av hydrogrenbiler i Norge og disse slipper bare ut vanndamp :).

Dersom Staten virkelig ville bidra til et bedre miljø og klima uten at det var snakk om inntekter, ville man ha fjernet avgiftene på det som er miljø- og klimavennlig fremfor å øke avgiften på det som forurenser. Det gjør de ikke.

I mine øyne har ingen som jobber med dette troverdighet lenger! Det handler om penger - ikke noe annet!
Anonym
#3. Postet 22.12.2015 av Anonym
Roy har rett.
roy2
#4. Postet 23.12.2015 av roy2
Veldig bra Daniel. Det er godt at du også forstår at denne skremselspropagandaen bare er en gedigen løgnpropaganda. Og det finnes som jeg skrev i det første innlegget mitt ikke 1 eneste bevis på at menneskeskapt Co2 utslipp fører til global oppvarming. Det er på høy tid at flere og flere mennesker gjennomskuer denne åpenbare løgnen!
Anonym
#5. Postet 23.12.2015 av Anonym
Du har rett, men hvordan kan vi countre løgnpropagandaen fra liberale globalistiske politikere og " vitenskapsmenn"?
Anonym
#6. Postet 24.12.2015 av Anonym
Dessverre er det vi kristne som er årsaken til klimautfordringene.
2 Krøn 7.14 sier:
og så mitt folk, som er kalt med mitt navn, ydmyker seg og ber og søker mitt åsyn og omvender seg fra sine onde veier, da vil jeg høre i himmelen og tilgi deres synd og lege deres land.
Anonym
#7. Postet 25.12.2015 av Anonym
Jeg synes dere skal være litt forsiktige med hva dere skriver. Ytringsfriheten står sterkt, men det får være grenser for hva som bør tillates i en Forumtråd på kristendate. Det å påstå at forskere har djevelen til far, den er for grov. Jeg ber administrator om å fjerne dette innlegget. Dette går bare ikke an!
jarl153
#8. Postet 27.12.2015 av jarl153
Jeg synes dere skal være litt forsiktige med hva dere skriver. Ytringsfriheten står sterkt, men det får være grenser for hva som bør tillates i en Forumtråd på kristendate. Det å påstå at forskere har djevelen til far, den er for grov. Jeg ber administrator om å fjerne dette innlegget. Dette går bare ikke an!
Ja gud forby at folk har meninger. "Frihet er bra, men redigering er bedre"
Anonym
#9. Postet 28.12.2015 av Anonym
For ca 25 år siden kom det et profetisk budskap fra bibelenens Gud,at han skulle bruke jordens elementer,jord himmel,og hav,ildebranner og ryste verdensøkonomien.Han ryster jorden nå for at menneskene skal vokne opp og ta i mot Jesus,før han kommer for å hente sin brud.Han sa at mennesker fra nord og sør øst og vest skulle bli frelst,på grunn av disse rystelsene.Vi ser at det som skjer med jorden nå er overnaturlig.Jeg har aldri ttrodd at en gass kan lede varmen en vei og ikke andre vei.Det som skjer nå er også domshandlinger over nasjonene.Gud ryster gjennom jordskjelv,tsunamier,vulkanutbrudd,oversvømmelser,tornadoer,store ildebranner har herjet Russland,Amerika,Australia,tilogmed Norge oppe iTrøndelag for ca 3 år siden.Når vi ser disse tingene skjer er det Guds fottrinn på jorden,og menneskene må være rede for opprykkelsen.
Anonym
#10. Postet 29.12.2015 av Anonym
Profeti er ikke godt å vite om er sann. Jeg følger for tiden med på profetien til Hans Bratterud om Midtøsten som hittil stemmer ganske bra. Forøvrig vil jeg minne om kuldebølgen vi hadde på midten av 1700 tallet da Themsen frøs. Ingen kan forklare hvorfor. Det samme med istidene opp gjennom årene. Å si at det er Guds harme over menneskene er etter min mening å strekke det for langt. Vel og merke skal vi ha Gudsfrykt, men Gud er bunnløs god. Nei vi alle får bare prøve å komme igjennom, trøste hverandre, be og bære hverandres byrder og stole på Gud og Jesus.
annonseRadio 3:16