Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

flor tropical
Opprettet i går kl 10:03 av flor tropical, dame, 51 år, Buskerud.
DEFCON-VARSEL • USA ANGREPPER IRAN • ATOMFORSVINNELSEN ER PÅ KOMMEN 📣 Alex Show Ep 121
https://www.youtube.com/watch?v=bDPCi71-lLo. DEFCON-VARSEL • USA ANGREPPER IRAN • ATOMFORSVINNELSEN ER PÅ KOMMEN 📣 Alex Show Ep 121

Svar på innlegg

AndersW
#1. Postet i går kl 16:22 av AndersW
Alle som går rundt og venter og håper på en atomkrig i Midtøsten, er sinnsyke djevler (demonios locos)
flor tropical
#2. Postet i går kl 20:54 av flor tropical
Uansett hva det er, er skjebnen allerede skrevet, og det Gud Jesus ønsker må oppfylles.
Ester
#3. Postet i går kl 21:45 av Ester
Trump utfører bare det som er foutbestemt i mange tiår, han driver å oppretter dyrets system. Han samler det første riket, som består av USA,Canada og Grønnland. Og han slår ned på gammle resjimer, for å opprette ett verdensorden. Så kriger blir det....men jeg tror neppe det blir atomkrig mot Iran...men krig er godt mulig for å fri folket fra regimet. Og selvsagt slå ned på folketallet. Vet ikke om det er kommet godt frem, men det er mange som komer til Jesus i Iran nå i hopetall, og dem går sammen. Det er derfor det er opptøyer og drap av kristne. Det formidler ikke nrk eller de Norske mediene. Men der er utrfrielse i Iran nå, mange døper seg i hopetall og går bort fra Islam. Det blir ganske snart verdenskrig, men når den utbrer seg så er ikke bruden her....og i det den første atombomben faller i USA så går bruden opp, så har han sagt og åpenbart i profeti.
Andor
#4. Postet i går kl 22:03 av Andor
Uansett hva det er, er skjebnen allerede skrevet, og det Gud Jesus ønsker må oppfylles.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er uenig i dette vi kristene kan forandre fremtiden med tro. Les Første Mosebok 18.16-33 og Jona 3 husk ingen ting er umulig for Gud,alt er mulig for Gud det er bare vi som mangler tro. Og en ting til når du legger ut linker i fra YOUTUB kan du ikke skrive et lite utrag av hva det handler om?
AndersW
#5. Postet i går kl 23:50 av AndersW
Og du tror det er atomkrig i Midøsten? Da kjenner du hverken Faderen eller Sønnen.
AndersW
#6. Postet i går kl 23:55 av AndersW
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er uenig i dette vi kristene kan forandre fremtiden med tro. Les Første Mosebok 18.16-33 og Jona 3 husk ingen ting er umulig for Gud,alt er mulig for Gud det er bare vi som mangler tro. Og en ting til når du legger ut linker i fra YOUTUB kan du ikke skrive et lite utrag av hva det handler om?
Matt 17:20 "Sannelig, jeg sier dere: Om dere har tro som et sennepsfrø, kan dere si til dette fjellet: ‘Flytt deg herfra og dit!’ – og det skal flytte seg, og ingenting skal være umulig for dere."

Luk 17:5 "
Om dere hadde tro som et sennepsfrø, kunne dere si til dette morbærtreet: ‘Rykk deg opp og slå rot i havet!’ Og det skulle adlyde dere."

Hva slags tro har et sennepsfrø Andor?
flor tropical
#7. Postet i dag kl 01:38 av flor tropical
Det jeg publiserer står i tittelen, som forklarer hva det handler om.
flor tropical
#8. Postet i dag kl 01:41 av flor tropical
Enten jeg tror på det eller ikke, det spiller ingen rolle, alt jeg bryr meg om er å informere alle om at de står fritt til å tro.
flor tropical
#9. Postet i dag kl 01:44 av flor tropical
Kanskje det kan være noe sånt.
flor tropical
#10. Postet i dag kl 01:51 av flor tropical
Dette handler ikke om tro eller ikke; det handler om hva som står i Bibelen som går i oppfyllelse.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen