per arne sier: Når jeg er gladest, blir jeg av og til trist, for jeg synes synd på folk som ikke er like lykkelige som meg.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

flor tropical
Opprettet 25.11.2025 av flor tropical, dame, 51 år, Buskerud.
JESUS ??FØR HELVETE-LEGIONEN | DET SISTE SLAGET (2025) – FULL FILM 4K
https://www.youtube.com/watch?v=H7yWnxIKwBo

Svar på innlegg

Davidos
#1. Postet 25.11.2025 av Davidos
Kan ikke du bare legge alle dine nye videoer i kommentarfeltet på ETT innlegg? Du kveler alle andre innlegg i feeden slik som du holder på, og som du ser så er det lite interesse for det du deler!
AndersW
#2. Postet 25.11.2025 av AndersW
Kan ikke du bare legge alle dine nye videoer i kommentarfeltet på ETT innlegg? Du kveler alle andre innlegg i feeden slik som du holder på, og som du ser så er det lite interesse for det du deler!
Er vel bare bra at du har litt konkuranse i antall nye tråder, Davidos

Hun må jo holde på litt til for å slå deg i antallet nye tråder.
Davidos
#3. Postet 25.11.2025 av Davidos
Som en hund vender tilbake til sitt eget oppkast, vender også dåren tilbake til sin egen dårskap.
compaq
#4. Postet 27.11.2025 av compaq
Harmageddon er noe annet enn det folk flest tenker seg. Ifølge Bibelen er ikke Harmageddon-krigen en alt ødeleggende krig mellom nasjoner eller blokker av nasjoner på jorden, men krigen på Guds,Den Allmektiges store dag.

Harmageddon er Guds krig mot kongene i hele verden, det vil si mot de herskere som nekter å overgi seg når Guds rike kommer for å sørge for at Guds vilje skjer på jorden. Når Harmageddon kommer, er det Jehova Gud som griper inn for å tilintetgjøre onde mennesker og nasjoner og bane vei for Messias fredelige, tusenårige styre. ( Åp 16:14,16)
Salvationforall2
#5. Postet 27.11.2025 av Salvationforall2
Er vel bare bra at du har litt konkuranse i antall nye tråder, Davidos

Hun må jo holde på litt til for å slå deg i antallet nye tråder.
per arne sier: Når jeg er gladest, blir jeg av og til trist, for jeg synes synd på folk som ikke er like lykkelige som meg.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen