Davidos sier: Kvitt deg med smart-tlf, og la livet komme tilbake.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
LS82
Opprettet i går kl 20:07 av LS82, mann, 43 år, Akershus.
God oversikt over vaksinehistorien helt fra Cotton Mather.
Peter McCullough: Vaccines: Mythology, Ideology, and Reality - YouTube

McCullough er ikke akkurat en flakey og svermerisk type for å si det sånn:) Han er jo også kjent for å være en av verdens fremste kardiologer.

Svar på innlegg

Davidos
#1. Postet i går kl 20:17 av Davidos
Har sett litt, men er midt i en film så jeg ser resten i morgen. Meget interessant å høre om at det eksisterte en kokain-pandemi på slutten av 1800 til begynnelsen av 1900-tallet.

Blir nok en "must-see" for mange dette her. Takker.
LS82
#2. Postet i går kl 20:31 av LS82
Ja, han sammenligner det med kokainbruken på 1800-tallet og røykeepidemien senere, og ikke minst den legevitenskapelige aksepten av det.
Davidos
#3. Postet i går kl 20:38 av Davidos
Han er muligens inne på noe viktig her i forhold til avhengighet og videreutvikling i hvilke preparater som brukes fra den tiden til i dag...

Jeg gleder meg veldig til å se og høre hans preken.
Andor
#4. Postet i går kl 21:44 av Andor
Som er avskiltet for og framme feilinformasjon og konspirasjoner om vaksinen. Les også Europeannewrom.com der det blir grunndig tilbakevist.

Fremmet feilinformasjon og konspirasjonsteorier om COVID-19,behandlingene og mRNA-vaksine
Ioktober 2022 anbefalte American Bord of Internal Medicine (ABIM) at McCulloghs styresertifiseringer skulle tilbakekalles på grunn av hans markedsføring av feilinformasjon om COVID 19-vaksiner.Og innen Januar 2025 hadde ABIM tilbakekalt begge sertfiseringene hans.

https://en.wikipedia.org/wiki/Peter_A._McCullough

https://europeannewsroom.com/doctors-misleading-vaccine-claims-spread-online/

Davidos
#5. Postet i går kl 21:46 av Davidos
Klarte ikke vente, og er snart halvveis i videoen. Jeg må si han presenterer et veldig overbevisende og sannferdig bilde av historien om vaksiner, og alt bekreftes av et kort søk på nett.

Jeg hadde allerede hørt om spike-proteinet fra andre, men brydde meg ikke så mye med det siden jeg ikke er vaksinert selv, men det er viktig å kjenne til uansett forstår jeg nå. For det finnes leger som presenterer miksturer for å bryte ned proteinet.

Jeg har familie i ung alder som etter at de tok covid-vaksine fikk hjerneslag flere ganger, og sliter i dag med helsen i stor grad. Kjenner også folk som opplevde dødsfall i sine familier etter vaksinering. Jeg vil tro vi alle kjenner eller har hørt om noen... og det er absolutt ikke normalt.

Alle burde se denne, og alle burde la være å ta vaksiner. Nå er jo propaganda i gang igjen for "influensa-vaksine", og jeg var innom VG eller DB(husker ikke hvilken) i dag og stemte på vaksineringsgallupen for å se hvor mange prosent som skulle ta den. Desverre er det hele 68% som stemmer "selvfølgelig skal jeg vaksineres!"
LS82
#6. Postet i går kl 23:11 av LS82
Du klarte ikke vente altså Andor. Mye av det du har kommet med her er så borti natta som det går an å bli,og på nivå med en 4-åring, så at du reagerer på denne også er ikke overraskende. Du har heller ikke noe begrep om statistikk så jeg forventer ikke at du skal kunne forstå studiene som er gjort rundt de ulike pandemiene og når vaksinene for dem ble rullet ut. Lykke til videre i villfarelsen din.
Michael
#7. Postet i går kl 23:12 av Michael
Som er avskiltet for og framme feilinformasjon og konspirasjoner om vaksinen. Les også Europeannewrom.com der det blir grunndig tilbakevist.

Fremmet feilinformasjon og konspirasjonsteorier om COVID-19,behandlingene og mRNA-vaksine
Ioktober 2022 anbefalte American Bord of Internal Medicine (ABIM) at McCulloghs styresertifiseringer skulle tilbakekalles på grunn av hans markedsføring av feilinformasjon om COVID 19-vaksiner.Og innen Januar 2025 hadde ABIM tilbakekalt begge sertfiseringene hans.

https://en.wikipedia.org/wiki/Peter_A._McCullough

https://europeannewsroom.com/doctors-misleading-vaccine-claims-spread-online/

Den kognitive dissonansen og bekreftelsesbiaset er nok så sterkt at du kunne postet tusen linker uten at det hadde hjulpet.
Blir nok avfeid med at "systemet er korrupt" eller lignende.
Michael
#8. Postet i går kl 23:22 av Michael
Du klarte ikke vente altså Andor. Mye av det du har kommet med her er så borti natta som det går an å bli,og på nivå med en 4-åring, så at du reagerer på denne også er ikke overraskende. Du har heller ikke noe begrep om statistikk så jeg forventer ikke at du skal kunne forstå studiene som er gjort rundt de ulike pandemiene og når vaksinene for dem ble rullet ut. Lykke til videre i villfarelsen din.
Det er vel ikke typisk 4-åringer å skrive objektive fakta (mistet autorisasjon) og levere kilder med påstandene sine. Det er vel heller det som kalles for rederlig saklighet og som inviterer andre til å komme med bedre fagfellevurderte kilder om man finner disse.

Det er ikke mangel på tilgjengelig informasjon fra seriøse databaser der ute.
Pubmed, Embase, Clinicaltrials.gov, Cochrane osv..
Davidos
#9. Postet i går kl 23:34 av Davidos
Dersom vaksiner fungerer, hvorfor må da alle ta dem?

Hvorfor var det bare 1 av 10.000 barn som fikk autisme på 70-tallet, mens det nå er 1 av 30?

Hvorfor var det folk som døde umiddelbart, og svært mange kort tid etter, covid-vaksinen?

Hvorfor ble alle sykdommene på begynnelsen av 1900-tallet så å si utryddet FØR vaksinene kom på banen som "obligatoriske"? Bedre hygiene? Separasjon av drikkevann og kloakkvann?

Hvorfor er det titusenvis av unge mennesker som ellers var fullstendig friske plutselig døde av hjerneslag, hjerftefeil, blodpropp og aggressiv kreft etter covid-vaksinering?

For all del, kast fornuften og dømmekraften deres ut av vinduet med både badevann og baby, istedenfor å stille kritiske spørsmål.

Eller som berikelsen fra siste kommentar over meg; bruke ChatGPT til å tenke for deg....

Jammen er noen av senvirkningene etter covid-vaksinene nyresvikt også, og mer skal nok komme til overflaten snart. Her er artikkel for dere som ønsker å se selv:

https://www.document.no/2025/11/12/ny-stor-studie-viser-at-koronavaksinene-ogsa-kan-forarsake-nyresvikt/
Davidos
#10. Postet i går kl 23:49 av Davidos
Davidos sier: Kvitt deg med smart-tlf, og la livet komme tilbake.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen