Heddal sier: Hei er det noen jenter her som kunne tenke seg å bo på går her?;)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

Davidos
Opprettet i går kl 16:10 av Davidos, mann, 43 år, Østfold.
Guds fysiske rike - Når kommer det?
Enok's bok kap.11 forteller oss dette - Se videoen her: https://youtu.be/7thpQR8sAFA

Kap.11 - bibelvers:
1.Mos
3:17-18
Rom 8:22-23

Enok's bok er DEN boken du trenger for å forstå bibelens profetier! Mange leser den ikke fordi at den ikke er kanonisert, og mange prester og pastoerer demoniserer den. Sannheten er desidert ikke i de menneskene som demoniserer denne boken!
Judas brev 1:14
"Også Enok, den sjuende fra Adam, profeterte om disse og sa: Se, Herren kommer med titusener av sine hellige"
1.Mos 5:24
"Enok vandret med Gud, og han var ikke mer, for Gud tok ham til seg."

Enok's bok finner du gratis på Norsk her: https://hebraisktro.no/ht/Artikler_files/enoks%20bok%201-2.pdf

Svar på innlegg

AndersW
#1. Postet i går kl 16:19 av AndersW
Postet i dag kl 16:10 av Davidos

Guds rike - Når kommer det?
Den dagen du angrer dine synder, vender om til Gud og ber "Fader vår, du som er i himmelen, La ditt navn holdes hellig. La ditt rike komme...."

Matt 3:2 "Vend om, for himmelriket er kommet nær!"
Davidos
#2. Postet i går kl 16:29 av Davidos
Det er stor forskjell på noe Åndelig og noe fysisk. Det er det jeg har å si til deg. Noe diskusjon er ingen hensikt i å begi seg ut på, så du må nok heller bare se video før du kommenterer ;)
AndersW
#3. Postet i går kl 16:56 av AndersW
Det er stor forskjell på noe Åndelig og noe fysisk. Det er det jeg har å si til deg. Noe diskusjon er ingen hensikt i å begi seg ut på, så du må nok heller bare se video før du kommenterer ;)
Jesus snakket aldri om noe fysisk rike, Davidos

Luk 17:20 "En gang spurte fariseerne Jesus når Guds rike skulle komme. Han svarte: «Guds rike kommer ikke på en slik måte at en kan se det med øynene. Ingen vil kunne si: Se her er det, eller: Der er det. For Guds rike er iblant dere."

Joh 18:36 "Jesus svarte: «Mitt rike er ikke av denne verden."
Davidos
#4. Postet i går kl 17:21 av Davidos
Du fornekter hva som kommer, for du forstår ikke Guds ord. Deg om det, og for all del tro hva du vil for min del. Kanskje la andre komme til sine egne konklusjoner også? Eller føler du at du burde korrigere alt som du anser som "feil"? Meningspolitiet AndersW. Den stolte hane som kakler som ei høne.
AndersW
#5. Postet i går kl 18:05 av AndersW
Du fornekter hva som kommer, for du forstår ikke Guds ord. Deg om det, og for all del tro hva du vil for min del. Kanskje la andre komme til sine egne konklusjoner også? Eller føler du at du burde korrigere alt som du anser som "feil"? Meningspolitiet AndersW. Den stolte hane som kakler som ei høne.
Hva som kommer? Du er en falsk profet, Davidos

Jesu ord om riket, er krystall klare. Men du akkurat som Israel folket og en rekke sekter, forkaster Jesu rike og dermed også Jesus selv.
Davidos
#6. Postet i går kl 18:25 av Davidos
Jesus kommer snart Anders, og du er langt borte fra den smale sti og trange port.
AndersW
#7. Postet i går kl 18:32 av AndersW
Jesus kommer snart Anders, og du er langt borte fra den smale sti og trange port.
Jesu og hans rike er iblant oss kristne helt siden det først århundre. Du forkynner en annen Jesus.

2 Kor 11:4 "For dere tåler det svært så godt når noen kommer og forkynner en annen Jesus enn den vi har forkynt, eller når dere får en annen ånd enn den dere har fått, eller et annet evangelium enn det dere har tatt imot."
Davidos
#8. Postet i går kl 18:39 av Davidos
JESUS KOMMER SNART
AndersW
#9. Postet i går kl 19:40 av AndersW
JESUS KOMMER SNART

Åp 3:20
"Se, jeg står for døren og banker. Om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid, jeg med ham og han med meg."

Åp 19:9 "Salige er de som er innbudt til Lammets bryllupsmåltid."

Davidos
#10. Postet i går kl 20:03 av Davidos
Jesus sendte oss Sannhetens Ånd i Hans sted, inntil Hans gjenkomst. Alle troende vet dette bortsett fra deg. Selv katolikkene lærer bort at Jesus er i himmelen.

Det er fortsatt synd og lidelse i denne verden, noe som alene burde fortelle deg at dette ikke er paradis, men at paradis kommer. Du ignorerer Guds ord når det sier imot din vranglære, og det er også profetert at slike som deg skal gjøre.

Villfarelsen styrkes i de siste dager. JESUS KOMMER SNART!

Jeg forstår at du ikke tror dette, og jeg kunne fint ha både ignortert og respektert det, men du forfølger meg med din vranglære. Bedre du lager egne innlegg, så skal jeg la dem være, og du slipper å repetere samme dritten dag ut og dag inn.
Heddal sier: Hei er det noen jenter her som kunne tenke seg å bo på går her?;)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen