Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
LS82
Opprettet 24.08.2025 av LS82, mann, 43 år, Akershus.
God nyhet.
https://www.document.no/2025/08/24/ukraina-far-ikke-lenger-angripe-dypt-inne-i-russland/

Det var i grunn jammen på tide, men bedre sent enn aldri.

Svar på innlegg

August afternoon
#1. Postet 24.08.2025 av August afternoon
https://www.document.no/2025/08/24/ukraina-far-ikke-lenger-angripe-dypt-inne-i-russland/

Det var i grunn jammen på tide, men bedre sent enn aldri.
det var bra at Pentagon gjorde dette for en videre eskalering hadde ikke gavnet noen.
unntaket er jo selvfølgelig EU og Nato som ennå holder håpet oppe til det
å kunne slå Russland militært...til siste ukrainer.
en fredsavtale vil etter deres syn ha vært ett politisk nederlag i tillegg til det militære.
hvis så vil EU og Nato overleve hvis så skjer..?
tiden vil vise seg.

man kunne jo ha vært fristet til å spørre det samme her til lands der det ikke finnes
ett parti på Stortinget som er åpen for fredsforhandlinger...kun penger på ett
transportbånd i fra Gardemoen til Kiev er målet samt godhetsposering.
når vil vi nordmenn få den samme oppmerksomheten i fra Stortinget...også i kroner og ører..?
til vi eventuellt får ett svar så skjer dette i mellomtiden...
les gjerne;

https://www.document.no/2025/08/24/norge-gir-luftvern-for-sju-milliarder-kroner-til-ukraina/
Andor
#2. Postet 24.08.2025 av Andor
Ukraina kjemper for og overleve og noen fredsavtale med putin er fullstendig galskap. Han brøyt Budapest avtalen i fra 94 mot at Ukraina ga fra seg atomvåpnene. Videre fører russland en råtten krig der de skyter glidebomber og droner inn i sivil infrastruktur. Ukraina tar ut oljeinstalasjoner og fabrikker som produserer våpen pluss jærnbane. Nå er det bare snakk om tid før russland får store problemer pga økonomien og det har blitt en stor bensin krise i landet.Snart er det klart at det vil bli opptøyer og forhåentligvis blir ondskapen styrtet. Ukraina trenger heller ikke og spørre USA om og skyte dypt inn i russlabd da de nå produserer egene missiler med 3000 km rekkevidde med 1100 kg stridshode med enorm sprengkraft,de kan snart produsere 7 stk om dagen.

https://www.abcnyheter.no/nyheter/ukrainas-nye-vapen-flamingo-raketten-kan-na-russiske-militaermal-300-mil-unna/1175341
LS82
#3. Postet 25.08.2025 av LS82
Andor har vist om og om igjen at han stoler på den propagandaen som spys ut av våre antikristelige og Gudløse medier om både det ene og det andre. I denne konfikten har både NATO og Ukraina en stor grad av skylden, uten at Russland selvfølgelig er helt uten skyld. Men det er jo påfallende at disse som har sittet og latt seg hjernevaske med både "vaksine"propaganda, Russlanddemonisering etc etc, ikke klarer å se at det er to sider i denne konflikten. Så fort man peker på et mer nyansert bilde så er man plutselig putinist og andre meningsløse og hjernedøde titler.
Salvationforall2
#4. Postet 25.08.2025 av Salvationforall2
Andor har vist om og om igjen at han stoler på den propagandaen som spys ut av våre antikristelige og Gudløse medier om både det ene og det andre. I denne konfikten har både NATO og Ukraina en stor grad av skylden, uten at Russland selvfølgelig er helt uten skyld. Men det er jo påfallende at disse som har sittet og latt seg hjernevaske med både "vaksine"propaganda, Russlanddemonisering etc etc, ikke klarer å se at det er to sider i denne konflikten. Så fort man peker på et mer nyansert bilde så er man plutselig putinist og andre meningsløse og hjernedøde titler.
Bullshit! (for å si det sånn)
LS82
#5. Postet 25.08.2025 av LS82
At Doggidogg skriver det er et kjempekompliment. Takk så mye du! Hadde jeg vært enig med noen av dine forkvakla kokkelimonke meninger så hadde jeg blitt meget bekymret for min egen mentale helse. Da hadde jeg antagelig vært moden for innleggelse på en institusjon eller lignende. No nice way to say it. Du er stein gal og du bør være glad for at noen sier det til deg så du kan gå i deg selv og omvende deg fra galskapen du har surra deg inn i.
LimeHav
#6. Postet 25.08.2025 av LimeHav
uten at Russland selvfølgelig er helt uten skyld.
Neida, de bare satte i gang med en invasjon der hundretusenvis har mistet livet. BaRe SmÅ FilLetINg...

For å ta det fine bibelske uttrykket: Det var russland som kastet den første steinen (kula/granaten/raketten)
LS82
#7. Postet 25.08.2025 av LS82
Så alle de stygge tingene som ble gjort mot russisktalende i Øst Ukraina helt tilbake fra 2013 er helt uvesentlig det da? Til og med tilfeller av Azovbattaljonen som korsfester russisk ortodokse? Har du ikke sett de klippene? Nei, sorry du hører jo bare på dette pisset som kjøres ut på NRK og de andre jævelstyrte massemediene så da har du vel ikke fått med deg det. Og at NATO i lang tid har messet til krig med utplassering av langdistanseraketter på grensen til Russland i de baltiske statene, har brutt avtaler igjen og igjen(Warzawa pakten, Minsk-avtalen etc) det er også helt uvesentlig det da? Og det at de østlige områdene der faktisk har hatt valg der de stemte klart for å ble en del av Russland. Er det også helt helt uvesentlig? Jeg hadde ikke hatt noe problem om f.eks. Finnmark eller Troms hadde stemt for å bli en del av et annet naboland. Denne konflikten har definitivt flere sider(igjen uten å frikjenne Russland. De har noe skyld de også).
Salvationforall2
#8. Postet 25.08.2025 av Salvationforall2
At Doggidogg skriver det er et kjempekompliment. Takk så mye du! Hadde jeg vært enig med noen av dine forkvakla kokkelimonke meninger så hadde jeg blitt meget bekymret for min egen mentale helse. Da hadde jeg antagelig vært moden for innleggelse på en institusjon eller lignende. No nice way to say it. Du er stein gal og du bør være glad for at noen sier det til deg så du kan gå i deg selv og omvende deg fra galskapen du har surra deg inn i.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen