Her får dere alle svarene dere trenger!
Når er de 1000år de hellige skal regjere i himmelen med Jesus? Hva skjer med Satan mens de 1000år går? Skal vi dø 2 ganger? Hvem får være med, og hvem må dø? HVOR LENGE ER DET IGJEN TIL ALT DETTE SKAL SKJE??!!??!!
For de fleste vil dette være skremmende, men kanskje samtidig nødvendig å få med seg.
Jeg må innrømme at jeg har aldri reflektert så grundig som jeg gjør i dag etter å ha sett denne:https://youtu.be/gUbVErsxJzI?si=KXOLNp8LJZd2drulDersom du vil ha den korte versjonen av hele videoen kan du spole frem til sekvensen mellom 11-19minutt i videoen, men jeg vil anbefale deg å se fra begynnelsen for å få en litt mindre sjokkerende introduksjon til budskapet.
La den som har ører høre, og den som ikke vil høre gå sin vei og la de som vil bedømme selv.
For det første må du, og de som "underviser" i denne videoen, lære dere å se, og ikke "reflektere", at det denne videoen tar opp bare er talt til ISRAEL!
De starter så smart her i denne videoen med Matt. 24:37 om hva Jesus sa om Noahs dager, og de nevner ikke ett eneste ord OM det som står i VERS 21noen vers tidligere : " 21 For da skal det skal det være EN TRENGSEL så stor som det ikke har vært verdens begynnelse til verdens ende."
Dette er "den store trengsel over Jakob" (Israel) skal gjennom og har INGEN TING med oss å gjøre! Alt dette er løgn...og i strid med Bibelen!
Les JEREMIA 30:4-9!!
Må du SNART våkne opp og ikke skremme vettet av både små og store!