Innlandsbamse sier: Humor, respekt, ærlighet og deilig kyssing er undervurdert :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

Davidos
Opprettet 13.08.2025 av Davidos, mann, 43 år, Østfold.
Satans "lille sesong" er snart over!
Har dere sett at faktisk HELE verden brenner??? (se denne; https://youtu.be/7fj4svM8oeQ?si=oQtUeQZxc4l-73wV Amazonas brenner, nesten hele Afrika står i flammer, Madagaskar står i flammer, det brenner i Hellas, det brenner i Canada, det brenner i Sør-Amerika, det brenner i Frankrike, Asia brenner, ja hele verden står i flammer, og det kommer naturkatastrofer på rad og rekke.

Verden har aldri sett ut som den gjør i dag, og snart er det hele over. Er du klar til Jesus kommer?

https://youtu.be/FaevSCqntDY?si=CQHBfWY0aKuzbpeV

Svar på innlegg

AndersW
#1. Postet 13.08.2025 av AndersW
Du er som sagt født av en dommedagssekt og har derfor ingen anelse om hva kristendom dreier seg om og har dreiet seg om i nå snart to tusen år, Davidos Brenner gjør det utenfor Guds rike. Hos Gud er det fred og ro.
Davidos
#2. Postet 13.08.2025 av Davidos
Du er som sagt født av en dommedagssekt og har derfor ingen anelse om hva kristendom dreier seg om og har dreiet seg om i nå snart to tusen år, Davidos Brenner gjør det utenfor Guds rike. Hos Gud er det fred og ro.
Jeg kommer fra Pinsemenighet, så her har du helt klart blitt forvirret av fremmede stemmer i hodet ditt som du anser som din egen..

Du snakker om fred og ro, men retorikken din og stadige personangrep sier noe annet. La den som har øyne se.

Ønsker deg en velsignet dag, og håper og ber om at HERREN skal åpne dine øyne. Guds fred og velsignelse :-)
AndersW
#3. Postet 13.08.2025 av AndersW
Jeg kommer fra Pinsemenighet, så her har du helt klart blitt forvirret av fremmede stemmer i hodet ditt som du anser som din egen..

Du snakker om fred og ro, men retorikken din og stadige personangrep sier noe annet. La den som har øyne se.

Ønsker deg en velsignet dag, og håper og ber om at HERREN skal åpne dine øyne. Guds fred og velsignelse :-)
Så nå kommer du fra pinsevennene? her om dagen kom du fra adventistene? Hva er vitsen med alle disse sektene?
Salvationforall2
#4. Postet 13.08.2025 av Salvationforall2

Jøss, det var nytt! Det er ikke det du har fortalt før her inne! Sikker på at det ikke er du som har blitt forvirret av fremmede stemmer i hodet, men du mener vel kanskje "pinemenighet", det må da være en fryktelig pine ALLTID å se satan i alt og alle...stakkars barn og tenåringer som måtte høre på dette tøvet ditt og kanskje til og med tro deg!

Det er jo ikke annet en satan du har innlegg om her på KD, blir du ikke snart lei og ør i hodet ?

Vel overstått gebursdag!
Inia
#5. Postet 13.08.2025 av Inia
Det er nesten uvirkelig og se alt som skjer i et hurtig tempo nå, men det er jo virkelig for Jesus selv sier dette i Matteus 24 da han satt på oljeberget og snakket med disiplene.

Nå ser vi, vår generasjon hva som skjer med jordkloden og kommer i hu Jesus sine ord.
Synden i verden har snart nådd sin ende, skaperverket lider og slår tilbake.

Jeg tror ikke alle klarer se og ta det innover seg, realiteten i det vi ser, mulig fordi vi bor i en trygg del av verden, eller det er for vanskelig, uvirkelig, tror ikke det finnes en Gud som er rettmessig eier av jorden, mennesket fikk muligheten til å forvalte den, men har feilet.
Dommedagsklokken og professorer advarer og ser hva som skjer i lys av naturkatastrofer, jeg husker godt året 2000 da det ble mye fokus på at menneskene måtte snu ødeleggelsene før det var for sent.

Vi må tilbake til Guds forordninger for jorden og mennesket, i ydmykhet akte på Ordet for det viser seg at vår Åndelig trygghet ligger i å sette vår lit til Guds Ord, kontra stole på menneskelig visdom.
AndersW
#6. Postet 13.08.2025 av AndersW
Postet i dag kl 18:22 av Inia

Det er nesten helt uvirkelig og se alt som skjer i hurtig tempo nå, men det er jo virkelig for Jesus selv sier dette i Matteus 24 da han satt på oljeberget og snakket med disiplene......
Davidos
#7. Postet 14.08.2025 av Davidos
Jøss, det var nytt! Det er ikke det du har fortalt før her inne! Sikker på at det ikke er du som har blitt forvirret av fremmede stemmer i hodet, men du mener vel kanskje "pinemenighet", det må da være en fryktelig pine ALLTID å se satan i alt og alle...stakkars barn og tenåringer som måtte høre på dette tøvet ditt og kanskje til og med tro deg!

Det er jo ikke annet en satan du har innlegg om her på KD, blir du ikke snart lei og ør i hodet ?

Vel overstått gebursdag!
Jeg kommer fra mange forskjellige steder, uten at jeg behøver å forklare meg for noen av dere. Og dere som later til å bry dere så veldig mye om livene til andre burde heller ta en titt på dere selv. Jeg kommer fra mange steder i denne verden. Steder som Satan har forkledd som "hellige". Mange av dere er på disse stedene, og for meg som selv har vært på mange av disse så er det trist å se andre fanget der.

Du kan ikke avsløre noe du ikke kjenner, eller være en del av noe du ikke kjenner. Kjenn fienden din slik at du ikke faller for hans fristelser.

Og gå i dine egne sko fremfor å forsøke å bli klok på andres ferd her i livet, for du kan aldri vite hva et annet menneske har gjort eller vært igjennom uten å ha gått i samme skoene som dem. Derfor skal man ikke fordømme, men heller BE-dømme. En stor forskjell som jeg ser er manglende forstått i mange av kommentarene til deg og AndersW.

Dere er mer opptatt av å finne "feil" i andre, fremfor å forkynne det gode budskap. Og hvordan hjelper man hedninger å vende om; Jo, man avslører mørkets ufruktbare gjerninger for dem slik at de KAN vende om av egen fri vilje...
Innlandsbamse sier: Humor, respekt, ærlighet og deilig kyssing er undervurdert :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen