Jøss, det var nytt! Det er ikke det du har fortalt før her inne!

Sikker på at det ikke er du som har blitt forvirret av fremmede stemmer i hodet, men du mener vel kanskje "pinemenighet", det må da være en fryktelig pine ALLTID å se satan

i alt og alle...stakkars barn og tenåringer som måtte høre på dette tøvet ditt og kanskje til og med tro deg!
Det er jo ikke annet en satan

du har innlegg om her på KD, blir du ikke snart lei og ør i hodet

?
Vel overstått gebursdag!

Jeg kommer fra mange forskjellige steder, uten at jeg behøver å forklare meg for noen av dere. Og dere som later til å bry dere så veldig mye om livene til andre burde heller ta en titt på dere selv. Jeg kommer fra mange steder i denne verden. Steder som Satan har forkledd som "hellige". Mange av dere er på disse stedene, og for meg som selv har vært på mange av disse så er det trist å se andre fanget der.
Du kan ikke avsløre noe du ikke kjenner, eller være en del av noe du ikke kjenner. Kjenn fienden din slik at du ikke faller for hans fristelser.
Og gå i dine egne sko fremfor å forsøke å bli klok på andres ferd her i livet, for du kan aldri vite hva et annet menneske har gjort eller vært igjennom uten å ha gått i samme skoene som dem. Derfor skal man ikke fordømme, men heller BE-dømme. En stor forskjell som jeg ser er manglende forstått i mange av kommentarene til deg og AndersW.
Dere er mer opptatt av å finne "feil" i andre, fremfor å forkynne det gode budskap. Og hvordan hjelper man hedninger å vende om; Jo, man avslører mørkets ufruktbare gjerninger for dem slik at de KAN vende om av egen fri vilje...