At du får "kunnskapen skal bli stor" til å bli "kunstig innteligens" var ny.
Men hvis vi skal leke litt. Så kan det jo hende at de nå lager et super innteligent super menneske, som hele verden undres over og ser opp til. Og vips, du har da en lys levende Antikrist.
Det er da en logisk observasjon dette med KI og at kunnskapen skal bli stor, men jeg vil si kunnskapen allerede har vært stor i lang tid siden eteren ble menneskers motorvei..
Når det gjelder "leken" med profeti, så treffer du spikeren på hodet. Det er faktisk akkurat som du sier! Satan skal manifestere seg som en engel av lys. Faktisk så har mennesket allerede i år klart å gjøre lys om til kjød. Du kan se alt om det i ett av mine foregående innlegg.
CERN hjelper til med å åpne portalen som trengs for å forsterke troppene før den store HERRENS dag, Armageddon. Faktisk så er et knippe av disse menneskene i kontankt med noe de anser som "aliens", hvorav de mottar "informasjon" om at det er en annen "Alien", en svært mektig og ond diktator som er på vei mot jorden for å utslette oss, og derfor må alle samles til krig. De blir alle forledet av de samme patetiske bedragerene som jeg arbeidet med i min tid som new-age fjott da jeg selv kommuniserte med "ånder" som gav meg de samme "beskjedene".
Bare sånn for "lekens" skyld ;-)