Myrsnipa. Jeg husker Per Fugeli sa en gang -at og gjøre så godt man kan er godt nok-
Og det gjør du virkelig.
Jeg husker jeg bet meg merke i de ordene fordi det er ofte slik at og gjøre så godt man kan er mere en godt nok for mottaker.
Jeg er ikke så flink med data, men henger med på sett og vis på en måte.
Apropo videoen var sterk, som var nok ment mest for de som forkynner Ordet. Helt enig med deg. Han er virkelig overgitt i sitt hjerte. Det fikk meg til å tenke på de første kristne menighetene og disiplene. Syntes han har mye av den overgitte Ånden i sitt hjerte.
August har kommet inn som en reddende engel flere ganger på forumet. Takk til deg.
Hei, og takk for dine gode ord <3
Per Fugeli var en livsklok mann. Jeg var på Sunnmøre for en del år siden, på et kurs ifht dette å møte døende, før - og ved terminal pleie. Det var utrolig rikt. Han hadde kreft da, og delte også sin egen smerte - og sorg, over å måtte forlate livet når han fortsatt hadde så mye å leve for.
Og Paul Washer, ja, er så enig med deg, og den ovegitte ånden i ham farger hans taler så rikt uansett om han taler om kjærligheten, eller sorg/smerte. Han lever i en Guds-hengivelse som skaper en lengsel etter samme hengivelse i de som hører talene hans.
Ønsker deg en velsignet helg <3