Birøkter sier: Hei! Er det noen som vil bli kjent med en som planlegger å flytte til Finnskogen?
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

Myrsnipa
Opprettet 10.06.2025 av Myrsnipa, dame, 54 år, Sør-Trøndelag.
Paul Washer
Hørte denne talen av Washer for noen dager siden. Snakker om sterk tale, han har slik et stort hjerte for de som skal formidle Ordet til andre. Lytt gjerne <3

https://youtu.be/qhyo-xQE3uw?si=GtPAtRVXgfbRd8vz

Svar på innlegg

Inia
#1. Postet 10.06.2025 av Inia
Takk Myrsnipa

Den vil jeg gjerne høre på.
Inia
#2. Postet 10.06.2025 av Inia
Jeg fikk den dessverre ikke opp.
Men, det som er med denne mannen han etterlater seg mange dype tanker samtidig som han har en fin fremtoning av familieliv og barn som jeg har hørt.
August afternoon
#3. Postet 10.06.2025 av August afternoon
Men, det som er med denne mannen han etterlater seg mange dype tanker samtidig som han har en fin fremtoning av familieliv og barn som jeg har hørt.
se om du får den opp nå:-)...

https://www.youtube.com/watch?v=qhyo-xQE3uw
Inia
#4. Postet 11.06.2025 av Inia
Hei. Ja takk for hjelpen.
Nå fikk jeg sett videoen.
Ønsker dere en fin kveld i sommersolen.
Myrsnipa
#5. Postet 12.06.2025 av Myrsnipa

Hei Inia.
Beklager det med linken...glemte "teste" den... skal ærlig si at jeg strever litt med denne nettsiden ifht tekstformat og linker.

Ja, Paul Washer har en måte å verbalisere på som treffer, og så snakker han fra hjertet, og da treffer det hjertet også, og ikke bare kognitivt- noe - jeg tenker noen ganger - vi har nok av i Norge. Ikke at det ikke skal treffe kgnitivt, men det virker som om folk er redde for å la budskapet treffe hjertet, og det er vondt å se.

Ønsker deg en nydelig sommerdag videre :o)

Mvh Myrsnipa
Myrsnipa
#6. Postet 12.06.2025 av Myrsnipa
se om du får den opp nå:-)...

Hei August afternon

Beklager, og takk for hjelpen :o) Makan!! Noen ganger virker det som om jeg heller mer mot det å ha teknisk utsikt,
enn teknisk innsikt

Håper det er somme oppe i nord også!

Mvh Myrsnipa
Inia
#7. Postet 12.06.2025 av Inia
Myrsnipa. Jeg husker Per Fugeli sa en gang -at og gjøre så godt man kan er godt nok-

Og det gjør du virkelig.

Jeg husker jeg bet meg merke i de ordene fordi det er ofte slik at og gjøre så godt man kan er mere en godt nok for mottaker.

Jeg er ikke så flink med data, men henger med på sett og vis på en måte.

Apropo videoen var sterk, som var nok ment mest for de som forkynner Ordet. Helt enig med deg. Han er virkelig overgitt i sitt hjerte. Det fikk meg til å tenke på de første kristne menighetene og disiplene. Syntes han har mye av den overgitte Ånden i sitt hjerte.

August har kommet inn som en reddende engel flere ganger på forumet. Takk til deg.
Myrsnipa
#8. Postet i går kl 12:22 av Myrsnipa
Myrsnipa. Jeg husker Per Fugeli sa en gang -at og gjøre så godt man kan er godt nok-

Og det gjør du virkelig.

Jeg husker jeg bet meg merke i de ordene fordi det er ofte slik at og gjøre så godt man kan er mere en godt nok for mottaker.

Jeg er ikke så flink med data, men henger med på sett og vis på en måte.

Apropo videoen var sterk, som var nok ment mest for de som forkynner Ordet. Helt enig med deg. Han er virkelig overgitt i sitt hjerte. Det fikk meg til å tenke på de første kristne menighetene og disiplene. Syntes han har mye av den overgitte Ånden i sitt hjerte.

August har kommet inn som en reddende engel flere ganger på forumet. Takk til deg.

Hei, og takk for dine gode ord <3

Per Fugeli var en livsklok mann. Jeg var på Sunnmøre for en del år siden, på et kurs ifht dette å møte døende, før - og ved terminal pleie. Det var utrolig rikt. Han hadde kreft da, og delte også sin egen smerte - og sorg, over å måtte forlate livet når han fortsatt hadde så mye å leve for.

Og Paul Washer, ja, er så enig med deg, og den ovegitte ånden i ham farger hans taler så rikt uansett om han taler om kjærligheten, eller sorg/smerte. Han lever i en Guds-hengivelse som skaper en lengsel etter samme hengivelse i de som hører talene hans.

Ønsker deg en velsignet helg <3
Birøkter sier: Hei! Er det noen som vil bli kjent med en som planlegger å flytte til Finnskogen?
Skriv Skriv her Skriv i megafonen