Du later ikke til å forstå AndersW, til stadighet. Jeg vil tro at alle som leser dine kommentarer gjennomskuer den giftige retorikken du bruker, hvor du kaller andres meninger og oppfatninger for svært ladde negative kraftord. Eier du ingen selvinnsikt til å se dette selv? Er jo flere enn jeg som reagerer på hvordan du farer frem med dine forsøk på å demontere ALLE innlegg som blir publisert her, istedenfor å produsere dine egne innlegg.......
Du virker å være på et korstog basert på dine tolkninger, og angriper alle som våger å si dem imot. Kommentarer fra andre enn deg, er i mindretall, og det er mange som vegrer seg fra å kommentere i frykt for å bli angrepet verbalt av deg med navnekalling og gaslighting. Du oppfører deg på et uhyrlig vis, og jeg synes du kunne tonet det ned et par hakk, men alikevel klart å få igjennom dine meninger og tolkninger.
Legg ned stridsøksa, og vend det andre kinnet til. "Løft opp korset", som du stadig sier.
Om du skal ha så sterke meninger om alt, så må du også sørge for å leve etter din egen standard, og det gjør du i absolutt aller høyeste grad ikke.
Denne dramatiske måten du opplever noen skrevne ord på (om du nå virkelig gjør det?) Minner meg om da paven skulle besøke USA og det da var en hel rekke sekter der som fikk helt panikk og trodde det var verdens ende. En helt merkelig rekasjon sett fra kirkebenken.
Å løfte opp korset og følge Jesus, vil si å være med på hans ofring av sin egen kropp.
Rom 12:1 "Derfor formaner jeg dere ved Guds barmhjertighet, søsken: Bær kroppen fram som et levende og hellig offer til glede for Gud. Det skal være deres åndelige gudstjeneste."
Heb 10:10 "Jesu Kristi kropp ble båret fram som offer"Gal 2:19 " Jeg er korsfestet med Kristus
"