Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Diverse saker > Debatt

Anonym
Opprettet 15.12.2023 av Anonym.
Profiler
Jeg får kun opp side 1 av av 107 sider. Jeg har ikke satt veldig spesifikke søkekriterier men får melding om at ingen match funnet når jeg vil bla fra side en. Hva kan dette skyldes? hvordan få opp flere sider?

Svar på innlegg

KristenDate
#1. Postet 15.12.2023 av KristenDate
Hei!

Hvilken nettleser benytter du? Har du mulighet til å prøve en annen nettelser, og se om det fungerer bedre da? Alt fungerer som det skal når vi tester brukersøket hos oss.

Vennlig hilsen
KristenDate
Anonym
#2. Postet 15.12.2023 av Anonym
Har prøvd med Chrome og Firefox
KristenDate
#3. Postet 16.12.2023 av KristenDate
Har prøvd med Chrome og Firefox
Er det bare brukersøket du ikke får til å fungere hos deg? Vet du om JavaScript kan være skrudd av i nettleseren din?

Har du mulighet til å sende oss et skjermbilde av siden som vises når du trykker "Neste" i brukersøket? Send gjerne på epost til support@kristendate.no.

Vennlig hilsen
KristenDate
Anonym
#4. Postet 16.12.2023 av Anonym
Har sendt mail nå. Vet ingenting om JavaScript. Alt unntatt brukersøket ser ut til å fungere. Oppdatering, jeg har installert Opera gx og nå fungerer det :)
KristenDate
#5. Postet 18.12.2023 av KristenDate
Har sendt mail nå. Vet ingenting om JavaScript. Alt unntatt brukersøket ser ut til å fungere. Oppdatering, jeg har installert Opera gx og nå fungerer det :)
Siden det fungerer i Opera gx kan det virke som det er en innstilling i dine øvrige nettlesere som gjør at enkelte ting ikke fungerer som det skal. Et forslag er å tømme midlertidige internettfiler, og evt. nullstille nettleseren til "default" (slik den er ved innstallasjon). Pass også på at du benytter siste nettleser-versjon, da eldre versjoner kan ha enkelte begrensinger.

Vennlig hilsen
KristenDate
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16