Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Fritid > Debatt

Pilgrim Pillar
Opprettet 26.11.2023 av Pilgrim Pillar, mann, 58 år, Buskerud.
Pilgrim jag är……på vägen här……..
Fra en som har tatt imot frelse som pilgrim.....har dere egne erfaringer...?.....når er Guds ord mest levende og sterkest bevegende i ditt eget liv...??

Guds plan????

Svar på innlegg

smo
#1. Postet 27.11.2023 av smo
Vandrare er vi alle.....
Peregrina
#2. Postet 28.11.2023 av Peregrina

Jeg kan nok ikke hevde å ha oppnådd følelse av frelse som pilgrim, min tro er den samme dynamiske og like fast som før. Men jeg opplevde et intenst Guds nærvær under vandringen, i naturen, enkelheten, ensomheten, opplevelsene og menneskemøtene underveis. Vanskelig å beskrive og sjelden jeg snakker om, men det noen vil kalle mirakler skjedde meg underveis, i det små og i det enkle. Jeg ser det som en økt bevissthet om de virkelig viktige tingene i livet. Har tatt dette med meg videre og det fortsetter å berike livet.

Du spør om «levende og sterkest bevegende» i eget liv. Når jeg makter å se verdien i de små og viktige tingene, noe så kanskje enkelt som et vennlig ord eller gleden ved å glede andre, da kjenner jeg Guds ord sterkest. Guds plan vet jeg ingenting om, det er noe av spenningen ved livet. I dag fikk jeg en innskytelse til å lage en profil her, og denne posten var det første jeg leste. Gøy å se en annen Caminoholic :-)
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16