Øystein-Skum93 sier: Jeg vil ikke bo og vil ikke bosette meg en eneste plass nei på Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen nei. Nei og Neitakk
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 11.02.2023 av Anonym.
Kvinner og erfaring på Kristendate.
Seriøs dating eller finne seg en kjæreste, det mange som sliter. Jeg derimot har gått lei. De jeg har møtt kommer alle fra Kristendate.
Den første jeg møtte ble jeg gift med. Så etter å vært alene noen år, ble jeg sammen med en i litt over ett år. Kort tid etter det ble jeg sammen med en som varte i litt under ett år. Alle gangene var jeg det jeg som tok kontakt bortsett fra en gang. Hun kjente meg igjen fra før og hadde bestemt at vi skulle bli sammen Nå har jeg vært på date igjen, denne gangen var det også hun som ville møtes. Daten gikk greit, gikk med svært lave skuldre og tenkte gidder jeg dette. Hva som skjedde, ingenting denne gangen. Er sikker på at det kunne bli noe mer. Selv om man er inne på kristendate er det liten mulighet for å finne en med samme tro.
Med meg har det gått ganske så bra, men nå vil jeg ikke mer. Kvinner kan til tider være svært så slitsomme, man blir ikke kvitt dem igjen, er min erfaring Har ikke vært på andre datingsider, har ikke hatt behov for det. Mange av dem har vært her svært lenge eller sletter profilen for så å melde seg inn igjen.
De har svært høye krav til menn, det er bare å lese profilen. Det rare er selv om kvinnen har høye forventninger på date, så synker det fort og tar hva som helst er min erfaring. Av erfaring, selv meg!!
Så er du en mann ikke gi opp håpet, det er en for deg på kristendate.

Svar på innlegg

Ingen svar for øyeblikket.
Øystein-Skum93 sier: Jeg vil ikke bo og vil ikke bosette meg en eneste plass nei på Vestlandet, Svalbard og Longyearbyen nei. Nei og Neitakk
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16