Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

Anonym
Opprettet 29.07.2022 av Anonym.
Unmasking The Mark
"I 2020 endret alt seg. Den globale pandemien førte til omfattende endringer i lover, politikk, sosial etikette, reiser og måten vi kjøper og selger på. Ukjent for mange, er at alt dette er beregnet for å få til de gamle profetiene om dyrets merke. Gud som leser hvert hjerte og prøver ethvert motiv, vil ikke etterlate noen som ønsker kunnskap om sannheten, til å bli bedratt om problemene i denne kontroversen. Sjelenes skjebne henger i balansen, og Gud som "ikke er villig til at noen skal gå til grunne, men at alle skal komme til omvendelse" (2 Peter 3:9) har ordinert at disse gamle mysteriene skal bli fullstendig åpenbart for den siste generasjon, slik at alle kan ta sine beslutninger intelligent. Og dette er vår bestrebelse på å avsløre Dyrets Merke."

Her er linker til de 3 videoene som alle burde ta en titt på. Del det gjerne videre.

UNMASKING THE MARK - Part 1 (The Mark of the Beast Prophecy & The Pandemic) - YouTube

Unmasking the Mark - Part 2 (bitchute.com)

UNMASKING THE MARK - Part 3 - YouTube

Svar på innlegg

Turco
#1. Postet 30.07.2022 av Turco
Ville du personlig sagt at vaksinen er selve dyrets merke, eller en veigang for det? Kan innrømme selv at jeg blir ganske skeptisk når folk sier at det er merket. Selv nekter jeg å ta vaksinen, men ikke fordi jeg tror at det er dyrets merke. Men det er jo merkverdig hvordan enkelte "tvinges" [trues med oppsigelse og frysning av bankkonto, osv.] omkring i verden på grunn av dette.

Kanskje denne vaksinen ikke nødvendigvis ER dyrets merke, men definitivt noe som brukes for å gjøre folket "klar" for det, og et tegn at merket kommer snart...
Anonym
#2. Postet 30.07.2022 av Anonym
Kanskje vaksinen/covid modner oss for det som skal komme ja.
Vaksinen er ikke merket, av mange grunner, en av grunnene er ganske enkelt at antikrist ikke har stått frem ennå.

Det er forøvrig interessant at både Gud og satan "merker" sine.
I åp. 7, 3-4 og 14, 14,1 har Gud beseglet/skrevet på pannene til sine utvalgte. Er det fysisk, noe vi kan se fysisk, jeg tror ikke det.
I Åp. 13, 16-17 står det om dyrets merke på pannen eller på hånden. Er satans merke på pannen synlig? Det tror jeg ikke. Er merket på hånden synlig? Det tror jeg....
Dette er selvsagt bare min tanker om noe av dette.

Uansett, hva vil gi oss visdomen vi trenger når dette skjer? Gudsfrykt gir visdom (Ord. 1, 7), Gudsfrykt gir nåde og åpenbaring, slik at vi ser hva som er av satan. De bekjennende kristne som er uten Gudsfrykt, de som ikke har noen som helst problemer med å tale og handle direkte mot Guds ord, kommer til å bli forført og Gud kommer til å gi dem et dytt i den retningen de selv er på vei(se 2. Tes 2, 9-12).

PS - jeg har ikke sett på linkene.
Anonym
#3. Postet 31.07.2022 av Anonym
Ville du personlig sagt at vaksinen er selve dyrets merke, eller en veigang for det?

Kanskje denne vaksinen ikke nødvendigvis ER dyrets merke, men definitivt noe som brukes for å gjøre folket "klar" for det, og et tegn at merket kommer snart...
Heisann.

Nei, mannen bak videoene og jeg personlig tror ikke vaksinen er dyrets merke. Som du selv skriver, så tror jeg også dette med pandemien og vaksiene er noe de har brukt for å gjøre "klar" for merket. Dette kommer også frem i video nummer 2.

Anbefaler at du setter deg ned med Bibelen og ser på dem.
Anonym
#4. Postet 07.08.2022 av Anonym
nja ha je
Anonym
#6. Postet 11.08.2022 av Anonym

Uninformed Consent - Official Full Documentary Release



Ny Kanadensisk dokumentär.

Finns mycket viktig information i filmen som aldrig når ut till vanligt folk...undrar varför...? Viktigast av allt är att man informerar sig själv. Sök info själv. Du får inte hela sanningen från statliga media.

Vill man inte se filmen från början direkt så se åtminstone fr, 1.23.05 nu!

Se med egna ögon hur Bill Gates återger hur de sticker kanylen i ett indiskt barns arm, de levande försökskaninerna. Se hur nöjd han är med sig själv när han får förklara. Det kan man se och sen kan man försvara Bill Gates läkemedelsimperium med gott samvete...?
Anonym
#7. Postet 12.08.2022 av Anonym
Vaksinene, pandemien, Bill Gates etc. blir tatt opp i video nummer 2 i trådstart-meldingen. Her får du se hvordan dette har forbindelser med dyret i Åpenbaringsboken. Men, det lønner seg og se alle 3 videoene.

Ta gjerne en titt på dem. Når du er ferdig med dem, så kan man også undersøke denne mannen :

"Louis Pasteur was born on 27 December 1822, in Dole, Jura, France, to a Catholic family of a poor tanner."

compaq
#8. Postet 12.08.2022 av compaq
joseph:....antikrist er ikke stått fram ennå???????

1.Joh 2: 18-19: Mange antikrister har alt stått fram. De er utgått fra oss, men de var ikke av oss ( Frafalne )

1.Joh 2:18: Mange antikrister har alt stått fram. Derfor vet vi at den siste tid er kommet.

Med den siste tid mente Johannes tydeligvis slutten på den apostoliske periode. De andre apostlene var døde og Johannes selv var svært gammel.

Den første menigheten i Efesos. Johannes fikk Åpenbaringen hadde apostelen Paulus talt om at det var falske apostler i menigheten i Korint i Hellas. Senere advarte han tilsynsmennene fra byen Efesos om at falske apostler skulle oppstå blant de kristne i deres by, den by som hadde det berømte tempel for Artemis ( Diana) månegudinnen. ( 1.kor 11:12-15) ( Apg 20:17:31) Dette hadde skjedd allerede før apostelen Johannes døde. Men i trofasthet mot kristi sanne apostler hadde menigheten i Efesos stilt disse som med urette gjorde krav på å være apostler, på prøve og funnet at de ifølge Guds ord var løgnere. Slik forholder det seg også i vår tid.

Menigheten i Efesos i slutten av det første århundre var at den hadde forlatt den kjærlighet den hadde til å begynne med: Du har forlatt din første kjærlighet( Åp 2:4) Den hadde ikke en slik brennende kristen kjærlighet til Jehova Gud som den hadde hatt i begynnelsen, en slik kjærlighet som den som omtales i apostelen Paulus brev til efeserne og beskrives i Apg 19:1-20, 17-38) I dette er kjærligheten, ikke at vi har elsket Gud men at han har elsket oss og sendt sin Sønn ( Jesus) til soning for våre synder. Vi elsker fordi han elsket oss først. ( 1.Joh 4:10,19)
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16