Angela sier: En mann som vil drikke kaffe ute med meg ? Sandnes / Stavanger
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Diverse saker > Debatt

Stigejacob
Opprettet 28.04.2022 av Stigejacob, mann, 46 år, Aust-Agder.
Jeg er sjokkert over intervju etter kamp på TV
Hva er dette med banning i annehver setning? Når ble det normalen? Når ble det OK i det hele tatt. Det er ikke bra for noen, og det er haugevis av ungdommer som ser på dette. Det er 5-10 banneord fra de som intervjues etter at de har vunnet, og veldig unødvendig. De sier ikke at det ikke er OK å uttrykke seg slik, de som intervuer. Kan jo forstå det om man taper og har en dårlig dag på jobben, men er det nødvendig etter at man vinner, når det er familieunderholdning. Jeg er nesten der at vi må gå tilbake til en TV kanal, og kringkastingsrådet bestemmer hva som er OK eller ei. Blitt veldig vulgært og ufint etter at TVnorge tok over norsk fotball. Skulle tro det var noe medietrening hos klubbene og at de unngikk dette, men de virker å gi blaffen. Trenerne kan gjøre intervju uten å banne, men spillere bare må banne. Hvor er NFF i dette? Må være bedre PR folk i Tromsø eller RBK, for Gjermund Åsen klarer å gjøre intervju uten å banne. Bruker superlativer i stedet, "utrolig", "veldig", etc i stedet, går fint det. Kan lære noe av reklamebransjen. Lars arne Nilsen klarte også å gjøre intervju uten å banne til tross for tap, Samme med spissen til det tapende laget. Samme med den tidligere LSK spilleren på Aalesund, ingen banning.

Svar på innlegg

Ingen svar for øyeblikket.
Angela sier: En mann som vil drikke kaffe ute med meg ? Sandnes / Stavanger
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16