Fryd sier: Ønsker alle her på KD en velsignet påske :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Diverse saker > Debatt

Anonym
Opprettet 20.03.2022 av Anonym.
IP....
Noen som vet hvordan en kan se andre sin IP??

Om en bytter brukernavn kan noen tydeligvis se at det er fra samme IP.

Seriøse og positive svar mottas med takk!!

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 20.03.2022 av Anonym
Ip adresse er din enhets adresse på nett,du må være offline for å skjule adressen.
Så bytte av bruker navn hjelper ikke,din mobil,pc eller nettbrett vil alltid ha en ip adresse.
Jeg er ingen ekspert så andre kan sikkert svare bedre...
Anonym
#2. Postet 20.03.2022 av Anonym
Typisk deg Stigejacob og slenge dritt enn å svare skikkelig. Ingen troll fordi en bytter navn.
Anonym
#3. Postet 20.03.2022 av Anonym
Trolling driver du med selv. Finner hvem du skal trykke ned her inne. Kjempe kristent gjort!! Hmm
Anonym
#4. Postet 20.03.2022 av Anonym
Noen som vet hvordan en kan se andre sin IP??

Om en bytter brukernavn kan noen tydeligvis se at det er fra samme IP.

Seriøse og positive svar mottas med takk!!
Din IP er i utgangspunktet ikke tilgjengelig for andre, med mindre du har sendt dem en e-mail. Uten dette vil det stort sett være gjetting, hvis de hevder de kjenner din IP-adresse; de færreste her har gode nok datakunnskaper til å kunne stjele IP-adresser.

Kristendate har mest sannsynlig din IP-adresse, som kan ble krevd utlevert av myndighetene (og innkrevingsfirmaer). Det samme kan skje med din internettleverandør; de opplyser da om hvem du er.

Å endre din IP er imidlertid noe av det enkleste i verden; bruk en VPS, som vil sikre at det er svært vanskelig å spore hvor du er i verden.
Anonym
#5. Postet 20.03.2022 av Anonym
Nå trollet og avspore du selv som du har bedt meg ikke gjøre Stigejacob. Har SLUTTET å gjøre det og laget EGNE TRÅDER. SÅ SLUTT å gjør det selv!!
Anonym
#6. Postet 20.03.2022 av Anonym
Hva vaksinediskusjon??
Ha så mye tråder du vil men SLUTT å skamme mine når du ba meg slutte samme dine!!
Anonym
#7. Postet 21.03.2022 av Anonym
Men...i huleste..HVORFOR skal du se andres IP?!
Vi vet jo at du har skiftet brukerprofil....og at agendaen din her på siden ikke er helt "reint mel i posen..." Men dette tar kaka....vil du ha hackertips også i samme slengen??
Anonym
#8. Postet 21.03.2022 av Anonym
Hva har ikke reint mel i posa?? Nå må du gi deg Ester!!! Jeg hadde ikke mer baktanker med det enn det jeg akkurat spurte om. Om det var mulig for andre å se ip adressen til andre her. Om noen var mer dataskyndige enn andre.
Fryd sier: Ønsker alle her på KD en velsignet påske :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16