Forum > Fritid > Debatt

Anonym
Opprettet 19.02.2022 av Anonym.
Tv program,serier og film
Hvilken tv-program,film og serier liker dere?

Kun seriøse svar nå.

Svar på innlegg

Inia
#1. Postet 19.02.2022 av Inia
Ingen. Jeg kvittet meg med tv-apparatet for over 10 år siden og det har vært en befrielse på mange måter.
Det skjedde samtidig med at jeg sluttet se på tv at tankene mine endret seg rundt flere ting.
Jeg ble veldig -var- for alt det disse filmene og seriene representerte og så det ikke var av det gode.
Det har hendt jeg har sett på slik som debatten og urix eller dokumentarer f.eks på pc.
Stort sett liker jeg gode kristne sanger fra you-tube, eller kristen undervisning, evnt noen morsomme små snutter. Hvis du prøver og la tv-apparatet være avslått en måned og kommer tilbake til filmene vil du kanskje se en endring i interessen. Det blir som med maten vi venner oss til eller av.
Var uten sukker i 1 uke og da jeg prøvde spise sjokolade igjen var ikke smaken den samme.
Da smakte det sunne veldig godt.
Stigejacob
#2. Postet 19.02.2022 av Stigejacob
Hvilken tv-program,film og serier liker dere?

Kun seriøse svar nå.
Hehe, jeg sier som det andre nicket, jeg ser ikke TV serier. Men ulikt det, så ser jeg nesten utelukkende på gospel. Det er veldig oppbyggelig, og god musikk. Har også 4G med fri bruk, så jeg kan spille det på bilturer. Veldig bra. Spiller serier på lyd, som er podcaster fra bibelen, johannes er bra. paulus er bra, galaterbrevene er bra, timmoteus er bra, og den andre på T som jeg har glemt navnet på er bra. Prøv det, bibelen er ikke farlig, gospel er ikke farlig. Veien til Jesus, til Gud og himmelen.
Stigejacob
#3. Postet 19.02.2022 av Stigejacob
­ [Innlegg fjernet av moderator]
Anonym
#4. Postet 19.02.2022 av Anonym
Hvilken tv-program,film og serier liker dere?

Kun seriøse svar nå.
Liker mye rart. Filmer i kategogrien action, komedie og drama. Finnes mange bra filmer der ute
både på netflix, viaplay, HBO. Men også på New Faith Network.. Og finnes mange gode programmer.

Eg liker veldig godt The Good Doctor, New Amsterdam, Suits, som serier.

av filmer vil eg anbefale God is not dead( både 1 og 2 ) Left Behind filmserien, Tulsa,
Facing The Gigant, courageous, og mange fleire. En god og fin film som du finner på NFN er
A man called Jon..

Kva slags filmer liker du da.?
Stigejacob
#5. Postet 19.02.2022 av Stigejacob
Lest om gods not dead. Hvorfor skal jeg se den? Jeg mener, det er Tarzan eller noe som spiller rollen, hvorfor er den bra? Ikke tarzan, men en av de mytiske heltene. Er det bra? De kaller det B skuespillere lager film.
Anonym
#6. Postet 19.02.2022 av Anonym
Prøve på det inia!!
Anonym
#7. Postet 19.02.2022 av Anonym
­ [Innlegg fjernet av moderator]
Stigejacob
#8. Postet 20.02.2022 av Stigejacob
God kveld becs. Savnet deg også. Ikke det samme når vi ikke snakker hver eneste kveld, vi er som et gammelt ektepar. Jeg sier noe, du kjefter på meg, vi går til sengs separat, og vi sover godt. Du lagde falske nick, jeg kan ikke beklage at jeg kalte det ut når du løy til andre. Du plaget andre, så det var ikke OK. Om jeg kjenner deg og du vil plage meg, begrens det til å plage meg alene, OK? Ikkke gjør det med andre her, om du bare ville spotte kristendom, sorry, jeg kaller det ut. Om du latterliggjør kristendom for morro, jeg kaller det ut. Du meldte meg, og innrømte falskt nick, folk fortjener å vite hvem de snakker med. Unnskyld om du likte det.
Anonym
#9. Postet 20.02.2022 av Anonym
Aldri lager falsk nick. Du fant meg på ip adressen. Til hvem.og hva har jeg løyet om? Spesielt HVA!!
Anonym
#10. Postet 20.02.2022 av Anonym
Bygdekar:Ikke sett New faith network enda. Syns warrom og I can only imagine var utrolig sterke filmer
annonseRadio 3:16