Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

Anonym
Opprettet 11.05.2021 av Anonym.
Corona, Dyrets merke, Den lovløses snarlig komme, advarsler m.m. - bare på KD.
Av ren nysjerrighet gikk jeg nå fort og overfladisk gjennom innleggene i våre største kristne aviser: Vårt Land, Dagen og NorgeIDag. All den debatt vi finner her på KD som overskriften min her viser til, er omtrent fraværende i disse kristne avisene. Heller ikke på et annen stor kristen blogg, finner jeg noe om det.
Sier dette noe om KD?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 11.05.2021 av Anonym
Av ren nysjerrighet gikk jeg nå fort og overfladisk gjennom innleggene i våre største kristne aviser: Vårt Land, Dagen og NorgeIDag. All den debatt vi finner her på KD som overskriften min her viser til, er omtrent fraværende i disse kristne avisene. Heller ikke på et annen stor kristen blogg, finner jeg noe om det.
Sier dette noe om KD?
Sier vel at Jesuittene gjør en dårlig jobb, eller er ikke til stede på KD, men at de er til stede og gjør sin jobb på Vårt Land, Dagen og NorgeIDag. Dems jobb er bl.a. å skjule sannheten om dyrets merke og den lovløse. Og siden de største kristne aviser i Norge ikke skriver noe om det, så har de vel greid det. Regner med at hvis det dukker opp en artikkel om dyrets merke eller den lovløse der, så er det nok langt ifra sannheten.

Jesuittenes samfunn, mer ofte referert til som jesuittene, er den væpnede militsen i den romersk-katolske kirken. De ble godkjent i 1540 av pave Paul III med ett mandat: å beseire protestantismen og gjenvinne det globale pavelige styre. For å oppnå denne monumentale oppgaven bruker de stadig tilpasningsmetoder for pseudo-utdanning, sosiale programmer, infiltrasjon og all ugudelighet som muligens kan bli unnfanget.

"Den som tror han kjenner jesuittene ved å ha lest alle bøkene som ble skrevet i det siste århundret [det attende århundre] for å avsløre dem, ville bli grovt bedratt. Jesuittismen den dagen var en åpen krig mot evangeliet og samfunnet. Nåtidens jesuittisme er en langsom, men smittsom og dødelig sykdom, som i hemmelighet insinuerer seg selv; det er en gift tatt under navnet medisin". -Luigi Desanctis, 1852

"Jesuittordenen, derfor, står foran oss som legemliggjørelsen av et system som tar sikte på tidsmessig politisk dominans gjennom tidsmessige politiske midler, pyntet av religion, som tildeler lederen av den katolske religionen – den romerske paven – rollen som en timelig overherre, og under ly av paven-kongen, og som bruker ham som et instrument, ønsker seg selv å oppnå herredømme over hele verden [når Ordenens jesuitt Pontiff blir den universelle monarken i verden etter hans ' dødelige sår ble helbredet."
-Grev von Hoensbroech, 1911 Tysk adelsmann og eks-jesuitt.

"
Anonym
#2. Postet 11.05.2021 av Anonym
Norge idag har skrevet om det,men jeg kan ikke si at redaksjonen er de mest opplyste på det området.De burde skrive mere om det... Vårt land og Dagen er misjonskirken/luthersk virker det som, så de skriver ivertflall ikke om coronna og dyrets merke, ei heller om helvete (det eksisterer vel muligens ikke,om du spørr dem)
Desse får også pressestøtte,så de må være forsiktige med hva de skriver. Jeg har lagt merke til at de to sistnevnte avisene skriver veldig politisk korekt og venstrevridd.(ivertfall det jeg har lest)

KD sitt forum er en friere arena, enn en avis. Der har du forskjellen. Men avisene tar inn gjesteskribente,så det er bare til å slå deg løs pensjon.

Anonym
#3. Postet 12.05.2021 av Anonym
Jesuittenes samfunn, mer ofte referert til som jesuittene, er den væpnede militsen i den romersk-katolske kirken. De ble godkjent i 1540 av pave Paul III med ett mandat: å beseire protestantismen og gjenvinne det globale pavelige styre. For å oppnå denne monumentale oppgaven bruker de stadig tilpasningsmetoder for pseudo-utdanning, sosiale programmer, infiltrasjon og all ugudelighet som muligens kan bli unnfanget.



"
Pavekirken/den romersk-katolske kriken er ikke Skjøgen i Åp. 17, selv om noen prøver å innbille oss det, og visst svært travelt med det.
Anonym
#4. Postet 12.05.2021 av Anonym
Pavekirken/den romersk-katolske kriken er ikke Skjøgen i Åp. 17, selv om noen prøver å innbille oss det, og visst svært travelt med det.
Dette er akkurat hva Jesuittene vil at du skal tro.

"Hovedformålet med den nyopprettede jesuittordenen var å tjene som pavens avskrekking mot den protestantiske reformasjonen, som avslørte den romersk-katolske kirken som antikrist og paven som syndens menneske, omtalt av apostelen Paulus. Deres plan er å bringe hele verden tilbake til den romersk-katolske kirken."

The Order of the Jesuits - Who Are They? (end-times-prophecy.org)
Tangen
#5. Postet 12.05.2021 av Tangen
Pavekirken/den romersk-katolske kriken er ikke Skjøgen i Åp. 17, selv om noen prøver å innbille oss det, og visst svært travelt med det.
Så du tror det er jødene, jødedommen/Jerusalem da eller?
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16