Anonym
Opprettet 04.05.2021 av Anonym.
Fioljenta


Fioljenta startet for en del år siden bloggen "kristen sex". Nå driver hun bloggen fiolsex som handler om det samme. Hva er ditt inntrykk av siden?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 06.05.2021 av Anonym
Ja,dette var noe nytt for min del...og med "kristen sex", så går jeg ut fra at dette må være mellom gifte par. Eller er dette en side for kristne som treffes for tilfeldig sex?...da må jeg spørre hva er så kristent med det?? Du får legge inn link til siden da så vi kan se hva du snakker om...er vel ikke bare meg som ikke har hørt om dette her før..
Anonym
#2. Postet 06.05.2021 av Anonym
Ja,dette var noe nytt for min del...og med "kristen sex", så går jeg ut fra at dette må være mellom gifte par. Eller er dette en side for kristne som treffes for tilfeldig sex?...da må jeg spørre hva er så kristent med det?? Du får legge inn link til siden da så vi kan se hva du snakker om...er vel ikke bare meg som ikke har hørt om dette her før..
Hei ett lett søk førte meg til denne siden www.fiolsex.net
litt av det hun, han eller dei skriver på denne siden er dette

En del av innleggene publiserte hun først på en blogg hun hadde for noen år siden (fioljenta.vgb.no). Hun er kristen og bloggen het Kristen sex?. Du vil også finne noen innlegg om Bibelen og kristne på denne siden. Hvis de ikke er noe for deg, ikke les dem. Hun blogger ikke for å spre kristendommen, men for å spre gleden over hverdagssex i lengre forhold.

Så det hun deler her på den nemnte side er vel rett og slett sex tips for par enten dei er gifte samboere
eller vært kjærester lenge. Enten de er kristen eller ikkje...
Anonym
#3. Postet 07.05.2021 av Anonym
Ja,dette var noe nytt for min del...og med "kristen sex", så går jeg ut fra at dette må være mellom gifte par. Eller er dette en side for kristne som treffes for tilfeldig sex?...da må jeg spørre hva er så kristent med det?? Du får legge inn link til siden da så vi kan se hva du snakker om...er vel ikke bare meg som ikke har hørt om dette her før..
Fioljenta er gift, ja. Du får gå inn på siden å se selv. Ikke farlig det. www.fiolsex.net
annonseRadio 3:16