Strikkemormor sier: God helg.Det hadde vært godt å ha en god venn å snakke med når livet butter i mot..to litt vonde dager..
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 27.04.2021 av Anonym.
Jorda er flat og de som ramler utfor kanten dør offisielt av covid19
Jorda er flat og mange ramler utfor kanten.
Men den offisielle dødsårsaken er ifølge myndighetene at de dør av korona og røyk. Dessuten måtte de stenge ølservering fordi vanlige mennesker ble smartere enn i edru tilstand, hvilket kunne avslørt hele konspirasjonen.
Dessuten står det i bibelen at det ikke finnes pest. Jeg har flere seriøse dokumenter som viser at det er sant. Om ikke det var nok så har Trump blitt innsatt som president og er nå i samtaler med de åndelige sfærer om å overta verdensherredømmet.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 27.04.2021 av Anonym
Jorda er flat og mange ramler utfor kanten.
Men den offisielle dødsårsaken er ifølge myndighetene at de dør av korona og røyk. Dessuten måtte de stenge ølservering fordi vanlige mennesker ble smartere enn i edru tilstand, hvilket kunne avslørt hele konspirasjonen.
Dessuten står det i bibelen at det ikke finnes pest. Jeg har flere seriøse dokumenter som viser at det er sant. Om ikke det var nok så har Trump blitt innsatt som president og er nå i samtaler med de åndelige sfærer om å overta verdensherredømmet.

Der fikk du nok med så og seie heile sammendraget av kva diskusjonane på forumet
handlar om trur eg.
Anonym
#2. Postet 27.04.2021 av Anonym
I see what you did there, and I loved it
Anonym
#3. Postet 27.04.2021 av Anonym
Bra dere likte det
Anonym
#4. Postet 27.04.2021 av Anonym
ja det va så artig at æ glæmte å flire...
Anonym
#5. Postet 27.04.2021 av Anonym
Var trådstarters innlegg ment som humor/ironi eller var det ment seriøst?
Anonym
#6. Postet 27.04.2021 av Anonym
Klapp for den!
(P.S. Er det ikke moderatorer som holder et øye med debattene her på KD?)
Anonym
#7. Postet 27.04.2021 av Anonym
Var trådstarters innlegg ment som humor/ironi eller var det ment seriøst? Ble litt usikker.
Godt spørsmål. Når man ikke lenger kan vite om dette innlegget er seriøst eller ironisk, så blir jeg litt glad. Mitt ironiske innlegg var ment å fremstå som et "seriøst" innlegg av samme argumentasjonsmessige kvalitet som øvrige innlegg på KD.
Anonym
#8. Postet 27.04.2021 av Anonym
Skjønner poenget ditt. Og støtter deg 100%. Har fulgt med på denne galskapen en god stund nå.. Er redd det kan føre til at folk blir skremt vekk fra KD. Man mister litt av respekten for nettstedet. Nå snakker jeg på vegne av meg selv. Det er da man må si til seg selv at det er noen få som driver diskusjonene i denne retningen, mens de aller fleste her inne er positive mennesker på utkikk etter nye bekjentskaper. Men jeg må si at jeg er forundret over KDs passivitet som moderatorer.
Anonym
#9. Postet 28.04.2021 av Anonym
Her prøver trådstarter å være litt morsom,men jeg kan ikke la være å legge merke til den ekkle bismaken man får etterpå man har lest det her... han karen her har sett litt for mye på nytt på nytt...og verden klapper med!
(De leverer blant annet antisemetisme på løpende bånd,jødene og deres land har de lite peiling på,main streem media er sannhet,så her blir guds folk hasselert med på det groveste)

Så du tror altså du er hevet over alle, med de pilitisk korekte meingene dine?Og har rett til å hasselere med andre som ikke mener som deg? Dette er en oppførsel som kommer fra verden....skal vi virkelig ha det slik på ett kristent forum?...Etterlyser respekt! please, legg fra deg det guffset der... Sånt er ikke morsomt.En dårlig bismak er ikke noe hyggelig.
Anonym
#10. Postet 28.04.2021 av Anonym
Her prøver trådstarter å være litt morsom,men jeg kan ikke la være å legge merke til den ekkle bismaken man får etterpå man har lest det her... han karen her har sett litt for mye på nytt på nytt...og verden klapper med!
(De leverer blant annet antisemetisme på løpende bånd,jødene og deres land har de lite peiling på,main streem media er sannhet,så her blir guds folk hasselert med på det groveste)

Så du tror altså du er hevet over alle, med de pilitisk korekte meingene dine?Og har rett til å hasselere med andre som ikke mener som deg? Dette er en oppførsel som kommer fra verden....skal vi virkelig ha det slik på ett kristent forum?...Etterlyser respekt! please, legg fra deg det guffset der... Sånt er ikke morsomt.En dårlig bismak er ikke noe hyggelig.
Påstanden om at jeg er politisk korrekt er like uriktig som å hevde at Jesus var sosialist.
Jeg mener det finnes forvrengte oppfatninger i alle kretser, både i media og blandt konspirasjonsteoretikere. Det som skiller mitt syn fra konspirasjonsteologien er at jeg ikke tror på en sort/hvit virkelighet der kampen står mellom politisk korrekthet og høyreradikal kristenideologi, som om den høyreradikale idelogien skulle være "guds utvalgte lys til verden". Det er en forførende kristendom som gir seg ut for å være "lyset fra Gud" samtidig som de maner frem hat, aggresjon og konspirasjoner. Om verden er forført av sin egen korrekthet, så er det langt langt værre når man fremstår som den sanne kristendom på falske premisser. For om lyset i den er mørket, hvor dypt er da ikke mørket.
Strikkemormor sier: God helg.Det hadde vært godt å ha en god venn å snakke med når livet butter i mot..to litt vonde dager..
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16