Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 07.07.2020 av Anonym.
Hvordan blir Norge i 2030?
Kommer vi til å se masse ny teknologi? Selvkjørende biler som skulle være klart i år, men stadig blir utsatt. Hva med eldreomsorgen? Kommer vi til å bli flinkere til å ta vare på de eldre med ny teknologi og nok varme hender. Hvordan blir det med levealderen, det er jo en del forskere som mener at det kommer til å bli normalt å bli 120 år, gjerne 150.

Arbeidsliv? Hvilke yrker forsvinner og hvilke muligheter kommer i stedet? Blir det en form for borgerlønn?
De neste årene kommer til å bli kjempespennende, så jeg gleder meg til å se fasiten om noen år

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 08.07.2020 av Anonym
Mennesket spår,men det er Herren som rår!! Ikke sikkert at vi som tilhører menigheten, er her på jorden i 2030,kanskje vi har brullyp i himmelen da....?? Den nye teknologien vil ikke mennesket tåle i noen lengd pga vi er elektriske vesen,og med så mye elektromagnetisk stråling som de nå legger opp med alt av dingser som skal stråle og det nye trådløse nettet så vil ikke kroppen klare 5G og 6G i noen lengd.Ett halvt år me 5G gir kreft og andre alvorlige lidelser. Vi er nå inni en nedjustering av folketallet. Og dette har Bill Gates anslått til å være5-10% av befolkningen ved vaksine og prevensjon. Og i tilegg så kommer da "plandemier" og 5G som tar knekken på folk...sakte men sikkert. Så hvordan verden blir i 2030...vel,den ser ikke ut...og alt som de planlegger blir luftslått å regne. Men alt som skal skje med joden i følge åpenbaringen så blir det mye katastrofer og nød...og vanskelige tider. Det som er sikkert er at vi får ett overvåkningssamfunn,ett menneskeslaveri og mye drap.Så den levealderen blir ikke så høy tror jeg,når de ønsker å få bort alle de eldre som ikke gir noe tilbake til samfunnet....det er ikke bærekraftig....les agenda 2021/30 så kan du se hvilke samfunn de planlegger.
Her er det om det:
https://www.youtube.com/watch?v=xGEm_XHQPWE&list=PLzhulSNEA9MLTyCXlmxuzKNuWkI37Y-tR&index=4&t=8s
Dette manifestet kan lastes med i sin helhet og du kan og gå på biblioteket å låne boken agenda 2021/30. På nasjonalbiblioteket.
Anonym
#2. Postet 08.07.2020 av Anonym
Takk for spennende synspunkter Ester.

Jeg er nok litt uenig, tror på en bedre hverdag i fremtiden. Men som du sier, så er det Gud som rår. I mellomtiden får vi nyte hver dag som om den er den siste. Men jeg må innrømme at jeg godt kunne tenke meg med å bli 120 år hvis jeg har det OK. Ha en fantastisk dag.
Anonym
#3. Postet 08.07.2020 av Anonym
"Skuffende vekst i norsk økonnomi" sier Erna i dag.

Fortsetter det slik bør en kanskje forberede seg på naturalhusholdning og fattigkassa igjen? "Adelen" klarer seg vel bra, som den alltid har gjort. ....
Tangen
#4. Postet 08.07.2020 av Tangen
"Skuffende vekst i norsk økonnomi" sier Erna i dag.

Fortsetter det slik bør en kanskje forberede seg på naturalhusholdning og fattigkassa igjen? "Adelen" klarer seg vel bra, som den alltid har gjort. ....
Slapp av, du er jo pensjonist og kan bare nyte tilværelsen med garanti fra Erna & co. Det er dere navere som er dagens adel!
Anonym
#5. Postet 08.07.2020 av Anonym
Slapp av, du er jo pensjonist og kan bare nyte tilværelsen med garanti fra Erna & co. Det er dere navere som er dagens adel!
HA HA, Tangen! Jeg VISSTE du kom til å kommentere meg...det var derfor jeg skrev den! Tenkte nå må Tangen komme på banen her...tror nesten jeg må ha profetiske gaver!! Du er da en heidundrande god historisk og politisk skribent! Kjekt å se deg tilbake her!!
Anonym
#6. Postet 08.07.2020 av Anonym
Erna satser nok på privat pensjonsordning...den blir ikke liten når hun som superglobaist får superlønn som super-ypperste-prest i globalistenes Høye Råd...blir nok ikke noe borgerlønn heller da!!
Tangen
#7. Postet 08.07.2020 av Tangen
HA HA, Tangen! Jeg VISSTE du kom til å kommentere meg...det var derfor jeg skrev den! Tenkte nå må Tangen komme på banen her...tror nesten jeg må ha profetiske gaver!! Du er da en heidundrande god historisk og politisk skribent! Kjekt å se deg tilbake her!!
Se det se det pensjon, kanskje du er en profet? Da kunne det jo være spennende å høre hva du mener kommer til å skje fram mot 2030. Kanskje du kan ta for deg de sakene som Karmøy85 spør om? Synes du de er relevante?

Takker for kompliment, det var da alt for mye! Jeg kommenterer ikke så mye som før hverken her eller andre steder fordi jeg har gått litt lei og fordi jeg har mye annet å fylle tida med. Men litt blir det jo.
Anonym
#8. Postet 08.07.2020 av Anonym
Se det se det pensjon, kanskje du er en profet? Da kunne det jo være spennende å høre hva du mener kommer til å skje fram mot 2030. Kanskje du kan ta for deg de sakene som Karmøy85 spør om? Synes du de er relevante?
Slik du har gjort, Tangen???? Syntes du det var relevant?
Tangen
#9. Postet 09.07.2020 av Tangen
Slik du har gjort, Tangen???? Syntes du det var relevant?
Har jeg gjort det??? Men uansett, Erna er neppe veldig relevant i 2030. Ikke legg ditt liv i hennes hender.
Anonym
#10. Postet 10.07.2020 av Anonym
Noen spørsmål vil føre oss nærmere Gud.

Nå vet ikke jeg så mye om 2030, men det er noen skriftsteder som får meg til å tenke på dagen i dag.

Åp 3:1 Jeg vet om dine gjerninger, at du har navn av at du lever, men du er død.

Her fortelles det om de 7 menighetene, som også er å finne i dag. Det er menigheten Sardes blir omtalt og har rykte på seg at der er det liv. Men det som blir omtalt som liv er død.

Menigheten sin oppgave er å lære medlemmene å stå imot synd i eget liv. Og vinne over synden ved Ånden.

Vi lever i en tid der synd ikke tas tak i, og der Gud ikke er så Hellig lenger. Hva med å ta tak i dagen i dag, som kan være skremmende nok. Gjør vi opp status hver dag så vil vi være klar for 2030 når den kommer.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16