Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Diverse saker > Debatt

Anonym
Opprettet 15.04.2020 av Anonym.
Gode oppskrifter
Hei Pensjon har du ikke noen gode oppskrifter på mat og legge ut her?I dag har eg bakt horn.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 15.04.2020 av Anonym
Hei, Liaejens!

Horn? Jeg tror kanskje noen her på KD tror jeg har horn jeg også...i panna...!

Om jeg har gode oppskrifter?...er jo blitt ekspert på brød da, 3 nybakte i går...men i disse koronatider baker vel alle brød...men må innrømme at horn sikkert er bedre! Du inviterer vel til kaffe da, med multekrem på?

Ellers er jeg jo glad i alt som er søtt,da...! Hver fredag morgen til butikken og kjøper 2 store stykker napoleonskaker, rett fra baker! Da kobler hjernen totalt ut og alt vett går ned, og blodsukkeret opp! Men bedre med ett søtt lik enn et surt lik!

Fikk forresten et koronavirus på besøk, men snudde da jeg satt og spiste napoleonskake, liker ikke de med høyt blodsukker, sa det, og forvant! Jeg sa det kunne ta seg en tur til WHO og FN...der er mye og lite søte folk!
Anonym
#2. Postet 16.04.2020 av Anonym
Takk for svar Pensjon,eg må nu le,en god latter forlenger livet.Du er jo blitt rene en bakermester.Ååå ja horn med multesyltetøy e bare helt nydelig.Er det ikke flere her inne som baker?
Anonym
#3. Postet 16.04.2020 av Anonym
Og jeg som gledet meg slik til horn og multekrem, Liaejens!
Anonym
#4. Postet 16.04.2020 av Anonym
Hei Pensjon klart det blir Horn og Multekrem.
Anonym
#5. Postet 16.04.2020 av Anonym
Så flott! ---

"Hver gang han baker så blir det andre boller!"

"Man kan si hva man vil om Napoelon, men bake kaker kunne han!"

"Eldre mennesker bør ikke spise sunn mann, de trenger alle konserveringsmidler de kan få!"

"Livet er for kort til selvhat og selleristenger!"

"Da kelneren spurte om jeg ville ha pizzaen oppskåret i fire eller åtte stykker, svarte jeg: "Fire! Jeg tror ikke jeg klarer å spise så mange som åtte!"

"Noen spurte om hemmeligheten bak vårt lange ekteskap. Vi tar oss tid til å gå på restaurant to ganger i uka. Et lite stearinlys, god middag, behagelig musikk og dans. Min kone går på tirsdager, jeg på fredager."
Anonym
#6. Postet 16.04.2020 av Anonym
Farlig mat:

En lege holdt foredrag om mat.
Han sa: "Alt vi putter i oss er nok til å ta livet av alle oss som sitter her.
For eksempel: Rødt kjøtt er forferdelige, sukker fører til høyt blodtrykk og fett gir hjerteproblemer.
Men den farligste maten vi kan spise er noe helt annet, det er den type mat som fører til uendelige stor sorg og lidelser i mange år fremover. Kan noen gjette hvilken mat som er den farligste?"
En eldre mann rettet hånden opp og spurte: "Bryllupskake?"

---!
Anonym
#7. Postet 18.04.2020 av Anonym
Pensjon nu må eg le,du e en artig kar.Takk for det du skriver.
Anonym
#8. Postet 02.05.2020 av Anonym
Hei Anonym går det bra med deg?
Anonym
#9. Postet 03.05.2020 av Anonym
Ja, hei igjen, Liaejens...her er "Anonym" igjen i ikke-anonym utgave, men som "Pensjon" som før!

Joda, alt er bra med meg!

Profilen "Ester" har visst også savnet meg, hun syntes visst det var "helt sykt" jeg var blitt "anonym"...hun må ha savnet meg HELT SYKT !

Ble anonym her inne fordi hver gang jeg skulle skrive noe på forum, så kollapset maskinen min fulllstendig, og fikk varsel på sikkerhetsprogrammet at jeg hadde fått fremmedelementer som ble brukt for å spore meg opp og måtte fjernes straks...så måtte jeg be sikkerhetsprogrammet foreta rens av maskinen min. Dette har pågått i LANG tid her på KD, og BARE her på KD, og BARE her får jeg varsel om fremmed-elementer som har kommet inn på maskinen min for å spore meg opp og som jeg får varsel om må fjernes straks!... og BARE når jeg skulle forsøke å skrive på forum!

Men etter mange forsøk på å skrive på forum, klarte jeg til slutt å "lure" meg inn til å skrive...slik har det vært lenge...men på slutten nå ble det helt umulig...derfor kuttet jeg ut hele KD og ble da omgjort til "Anonym"!

Jeg skriver på andre forum også, men skjer ALDRI noe slikt der!

Men det er jo bare å lese på internett så vet man hvem som stenger ute folk de ikke liker fra "kristelige" forum, de ser ut til å hate ytringsfrihet, ser det ut til, og kaller de som er uenige med dem for masse negtaive ting! Og de har sine "vaktbikkjer" ute! Og disse "vaktbikkjene" støtter dem i tykt og tynt! En kar skrev til meg at medlemmene i slike menigheter er "ledernes sjeleie"...han hadde mye erfaringer med akkurat det samme!

Men akkurat nå i natt sover de kanskje trygt og tror jeg ikke er her mer, hadde jeg meldt meg inn igjen på dagtid nå så hadde jeg nok ikke klart å komme meg inn å skrive denne kommentaren...da hadde nok maskinen min kollapset totalt igjen...men de våkner vel sikkert om et par timer, da er det vel samme leksa som før! Og de kaller seg "kristne"! Hvem som står bak skulle ikke være så vanskelig å tenke seg, spør du meg.

Jeg burde jo ha kommet inn igjen som fullverdig medlem igjen, for nå er jo forum helt DØDT når ikke jeg er her! Og ikke tror jeg det er mange som får seg kjæreste her inne heller, ser visst ut til å være helt dødt på det området også, samme ansiktene år etter år....så et "friskt pust" på forum igjen hadde gjort seg! Får se om jeg får anledning til å skrive noe her igjen, burde jo egentlig fått gratis medlemskap bare av den grunn!

Men TAKK som spør etter meg...joda, alt står bra til!

Og hvordan står det til med Lofot-damen, da? Noe spennede nytt derfra? Er vel ikke korona-virus der, de forsvinner vel i kraftige vindkast og i vær-føyka?

Hilsen pensjon...han som driver debatt ut fra Bibelen, noe som ikke er så populært hos en del her på KD
Anonym
#10. Postet 03.05.2020 av Anonym
Hei Pensjon det va nu koselig og høre at du er inne igjen her,det går bra her,er noen som er smittet her,men man må bare være forsiktig.Dette korona viruset er ett ende tids tegn.Det her e bare forsmak på det som vil komme over jorda.Hva tenker du Pensjon om det?
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16