Hadde vi fått vaksine med chip i hadde vi sannsyligvis fått blodpropp temmelig fort.
Det er greit nok å være kritisk til legemiddelindustrien, men Her var det mye konspirasjonsteorier!
Tallet 666 har ingen ting med noen chip å gjøre!
Og hvor står det i Bibelen at det vil komme en stor vekkelelse i endetiden?
Noen sprer frykt, andre sprer fred...Guds fred, det var det ene og alene Kristus som gjorde:
"14 For HAN er vår fred, HAN som gjorde de to (jøde og hedning) til ETT da han BRØT NED det gjerdet (loven) som skilte dem, fiendskapen,
15 da han VED SITT KJØD AVSKAFFET ( se også Kol. 2, 14) den loven som kom med bud og forskrifter. Dette gjorde han for i SEG SELV å SKAPE (ikke føde!) de to til ET NYTT MENNESKE og slik stifte FRED,
16 og i ETT LEGEME (Jesu kropp=menigheten hvor han er HODE, og ikke "roten" som vi leser om oljetreet i Rom. 11, hvor grekere skulle "podes inn" i oljetreet) forlike dem begge med Gud." Ef. 2, 14.
Dette er "hemmeligheten om oss hedninger i dag", som Paulus forkynner i Ef. 3, 1-13! Denne menigheten er satt i himmelen, Ef. 2, 8...og er "hans verk...SKAPT (ikke født!) til gode gjerninger..."
Den rene jødiske Messias-troende menighet med grekere, som Peter forkynte på pinsedag, måtte "FØDES på nytt"...for de var "FØDT av trellkvinnen Hagar"...hun som er bilde på Sinai-pakten=loven, les Gal. 4, 21ff...hun "FØDER barn til trelldom (under loven)"...de måtte "fødes PÅ NYTT"...det vil skje for jødene når Kristus kommer igjen og oppretter det jordiske riket de hadde løfter om, og som blir forkynt i hele apostelgjerningstiden!
Vi er satt i himmelen (Ef. 2, 6) og er SKAPT til "ett nytt menneske" og er "hans verk", SKAPT til gode gjerninger.
Både Adam og Eva var SKAPT, det samme er alle engler.
"Guds fred" måtte SKAPES av ham, ikke fødes av ham!
Ser vi ikke forskjell på de to menighetene og hva som gjleder for dem, så forkynnes det dessverre mye feil i dag...det betyr ikke at man ikke er frelst, men at forståelsen av Guds ord blir feil.
Ja,dette orker jeg ikke å bruke tid på en gang...for her er det lite kunnskap og guds ord er temmelig missforstått, som det pleier å være fra deg...selv om du har plukket ut litt bibelvers så ser du ikke det store bildet,og du forstår det ikke...du ser det ikke, du er forblindet og ser ikke. Dine øye er tilsløret.
Mine sauer hører min røst, jeg hører heller på Herren enn på deg.