Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 20.06.2019 av Anonym.
Megafon
Hei.

Er det flere som har problem med å få kjøpt megafon innlegg samt skrive i megafonen?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 20.06.2019 av Anonym
Gikk fint å skrive i megafonen.
Kjøpte megafon innlegg for en uke siden uten problem.
Så jeg har ingen problemer med megafonen.
KristenDate
#2. Postet 21.06.2019 av KristenDate
Hei.

Er det flere som har problem med å få kjøpt megafon innlegg samt skrive i megafonen?
Hei!

Vi er ikke kjent med at det skal være noen problemer knyttet til megafonen. Fint om du kan komme med en nærmere beskrivelse av hva som skjer når du ikke får til å kjøpe eller poste megafoninnlegg. Er det via nettsiden (www.kristendate.no), vår iPhone app eller Andoid app du opplever disse problemene?

Vennlig hilsen
KristenDate
Anonym
#3. Postet 23.06.2019 av Anonym
Hei!

Vi er ikke kjent med at det skal være noen problemer knyttet til megafonen. Fint om du kan komme med en nærmere beskrivelse av hva som skjer når du ikke får til å kjøpe eller poste megafoninnlegg. Er det via nettsiden (www.kristendate.no), vår iPhone app eller Andoid app du opplever disse problemene?

Vennlig hilsen
KristenDate
Hei.. for meg gjaldt det/gjelder det kjøp av megafoninnlegg via nettsiden.
når eg trykker på kjøp skal det pope opp eit vindu med ein knapp som man skal godkjenne kjøpet med denne popper opp men forsvinner like fort. No har eg klart å kjøpe megafon innlegg via android appen. Men fortsatt får eg ikkje kjøpe via nettsiden. Men kan bruke appen til det så det har løyst seg for meg...

Happy St.Hans
KristenDate
#4. Postet 24.06.2019 av KristenDate
Hei!

Godt å høre at det løste seg via appen. Ut i fra det du sier, så høres det ut som popup -vinduet enten åpnet seg bak ett annet vindu, eller at din nettleser blokkerte pipup -vinduet.

Vennlig hilsen
KristenDate
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16