Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 08.03.2019 av Anonym.
Vet du hva som foregår nå, ja vet du det??
Kjære venner, nok er nok!! Engasjer dere...Her følger fyldig info om hva som nå foregår i vårt land og hele verden, satt i sammenheng og system. Så anbefaler å få med deg hele klippet. Og del det gjerne på facebook eller andre kanaler du bruker! Her omhandles ams måleren,skysåing,overvåkning,chippen, miljøbløffen,agenda 21 osv osv...hva er hensikten,hvem står bak...ikke bla forbi dette her,men få med deg denne! Våkn opp fra tornerosesøvnen!!
Mange sover i den siste tiden, før Jesus kommer igjen. Både åndelig sett,men og samfunnsmessig.Ikke vær den som sover!! I dag blir mange bedratt, og verden vil bli bedratt og løyet for. Dette legger jeg ut for at du skal våkne opp, og se selv hva som skjer, og handle, for din egen del og andres!

Der er også mye annet som kan trekkes med som brukes som virkemiddel for agenda 21,som ikke er tatt med i klippet og det er vaksineringsprogrammet. Sett deg inn i det!

https://www.youtube.com/watch?v=WuaRN5gGnQg&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3kaofkwNF4mYXufFRNxlt2U7tC6sU5xLw5C4zfaNuYrJLCA3FHe49tVWk

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 25.05.2019 av Anonym
Ikke tilgjengelig lenger, ble vell fjernet for den viste for mye sannhet som vanlig. Men det er godt å se at det ikke bare er meg som er våken for alt det vanvittige som skjer i verden her på Kristendate. Når e prøver å informere ute i dagliglivet så er det som å snakke med en bjørn i dvale. Enten våkner den ikke, eller så går den på fullt angrep.

Nei, det kjennes merkelig å se at alt går rett vest når ingen andre har evne til å legge merke til det. Vi ligger en del etter her i Norge i forhold til mange Europeiske land som har begynt å kjempe imot både med protest og stemmeboksen. Får nok ikke gjøre annet enn å be om en oppvåkelse, det norske folk er nok ikke enda klar for å høre den vonde og skumle virkeligheten.
Anonym
#2. Postet 25.05.2019 av Anonym
Når nådetiden opphører.

"Når den tredje engels budskap slutter å lyde, er det ikke lenger nåde for de gudløse. Guds folk har fullført sitt oppdrag. De har mottatt «senregnet» eller «tider med lindring» fra Herren, og de er beredt for de vonde ting de har i vente. Engler haster frem og tilbake i himmelen. En engel som kommer tilbake fra jorden, kunngjør at han har fullført sitt oppdrag. Menneskeheten har vært igjennom den *siste prøven, og alle som har valgt å rette seg etter Guds bud, har fått «den levende Guds segl».

Nå avslutter Jesus sin gjerning som mellommann i helligdommen i himmelen. Han løfter hendene og sier med mektig røst: «Det er skjedd!» I dyp ærbødighet lytter engleskaren mens han høytidelig kunngjør: «La den som gjør urett, fortsatt gjøre urett, og den urene fortsette i sin urenhet! La den rettferdige fortsatt gjøre det som er rett, og den hellige fortsette i helliggjørelse.» Enhver sak er avgjort til liv eller død. Kristus har gjort soning for sitt folk og slettet deres synd. Tallet på de frelste er klart. Nå skal de overta «kongedømmet og veldet og makten i rikene under himmelen», og Jesus skal regjere som kongenes konge og herrenes herre. Når han forlater helligdommen, brer mørket seg over menneskene på jorden. I denne forferdelige situasjonen må de rettferdige leve for Gud uten en mellommann.

De kreftene som har holdt de gudløse i tømme, blir fjernet, og djevelen får fullstendig kontroll over dem. Guds langmodighet er forbi. Verden har avvist hans nåde, foraktet hans kjærlighet og tråkket på hans lov. De gudløse har krysset grensen for sin nådetid. Guds Ånd som de hele tiden stod imot, er til sist dratt tilbake. Uten Guds nåde har de ingen beskyttelse mot den onde. Satan vil drive menneskene inn i den siste store ulykken.

Når englene ikke lenger holder menneskenes fryktelige lidenskaper i sjakk, blir alle onde krefter sluppet løs. Hele verden vil oppleve en frykteligere ødeleggelse enn den som rammet det gamle Jerusalem."

*Dyrets merke. Søndagshelligholdelse satt ved lov.

-http://www.mothistoriensklimaks.no/mhk39.html
Anonym
#3. Postet 27.05.2019 av Anonym
Skriftsted fra bibelen, når du sitterer fra Guds ord er kjekkt.....slik at man kan finne det og lese det selv..
Anonym
#4. Postet 01.06.2019 av Anonym
Jeg håper og tror at de aller fleste kristne (og ikke kristne) med unger velger å vaksinere ungene sine. Vaksinasjonsprogrammet vi har har vært en suksess. Mange sykdommer som drepte, og påførte familer tragiske sykdommer og dødsfall tidligere, er utryddet. Gjennomsnittsalderen stiger stadig, og medisinforskning har bidratt til dette.

Jeg kan trekke på smilebåndet over relativt uskyldige konspirasjonsteorier som at jorden er flat, mennesket har aldri vært på månen, VM i fotball 1958 ble aldri spilt i Sverige, etc. Så har du de (verre) konspirasjonsteorier som går på at Anders Bering Breivik ikke stod på 22. juli, at Holocoust aldri fant sted, at man ikke må vaksinere ungene sine, at man blir "gasset" av "chemtrails" (kondensstriper).

Jeg kommer ikke til å engasjere meg videre på forumet her, men når det blir antydet at vaksinasjon er en del av en konspirasjon, så må det ikke få stått usagt. Det er en livsfarlig idé, som ville kostet menneskeliv om det fikk rotfeste.
John33
#5. Postet 02.06.2019 av John33
Jeg håper og tror at de aller fleste kristne (og ikke kristne) med unger velger å vaksinere ungene sine. Vaksinasjonsprogrammet vi har har vært en suksess. Mange sykdommer som drepte, og påførte familer tragiske sykdommer og dødsfall tidligere, er utryddet. Gjennomsnittsalderen stiger stadig, og medisinforskning har bidratt til dette.

Jeg kan trekke på smilebåndet over relativt uskyldige konspirasjonsteorier som at jorden er flat, mennesket har aldri vært på månen, VM i fotball 1958 ble aldri spilt i Sverige, etc. Så har du de (verre) konspirasjonsteorier som går på at Anders Bering Breivik ikke stod på 22. juli, at Holocoust aldri fant sted, at man ikke må vaksinere ungene sine, at man blir "gasset" av "chemtrails" (kondensstriper).

Jeg kommer ikke til å engasjere meg videre på forumet her, men når det blir antydet at vaksinasjon er en del av en konspirasjon, så må det ikke få stått usagt. Det er en livsfarlig idé, som ville kostet menneskeliv om det fikk rotfeste.
Det I-landet i verden med det absolutt minste og slappeste vaksinasjonsprogrammet (Japan) er vel ikke akkurat kjent for dårlig helse med sin laveste spedbarnsdødelighet og veldig høy levealder.
Anonym
#7. Postet 21.07.2019 av Anonym
Litt for mye sannhet i den linken der tenker jeg...og borte ble ble den...sensurert!
Anonym
#8. Postet 21.07.2019 av Anonym
Folk som går ut og sier att alt er bare konspirasjoner og tull, med en profil uten bilde og lite info skal man ihvertfall ikke høre på. Dere er det nok av. Og det er alt for mange fariseere og sadukeere i dag ( hvis du skjønte hva som menes med det). Men NWO er ikke noe nytt, det vi ser er att de bare strammer inn mer å mer. Og for de som fortsatt tror vi bor på en spennende ball som flyr rundt i 1000 vis av km ( hallo! ), ja nordmenn er like hjerne vasket som mange andre. Att jorden er en globe ( spennende ball) ideen, tok Vatikanet fra Copernicus. Og har dratt den saken frem til i dag. Men i dag kan dere sjekke ut ting selv ( ny teknologi). Men å avfeie skaperverket og tro på nissen og NASA er jo litt artig :-D Ikke vet jeg, men Vatikanet og NASA er ikke kilder jeg gidder å stole på ;-). Men folk får tro hva de vil. Jeranism på YouTube har mye bra for den som

er nysgjerrig. Være snill og tro på Jesus Kristus er vel det viktigste ;-)
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16