Tror Jesus på Gud?
Jesus tror på sin Far, som er Hans vilje, så forstå at Jesus og Gud er den samme, med Den Hellige Ånd, som er ånden som sørger for å opplyse vår sanne vei.
Skal vi gå dypere inn i det så må vi gå for det kristne jobber imot, de tekstene som ble fjernet fra Bibelen.
Kristne slaktet og brente alle av de som har min mening i dag, kanskje grunnet at vi avslører den falske guden de fleste følger, mens jeg står kun for det Jesus selv sier, og står kun for Jesus Kristus i dag, selv om dere ikke har fått høre alt av Jesus ord siden de har blitt sensurert fra start av til i dag... De kristne burde svare for dette, ikke vi som var utenfor....
Jeg begynner å gjøre meg klar for neste år, og håper jeg vil møte mange av dere når dette skjer. Det eneste jeg ønsker er å få sannheten ut, og mange vil følge de ordene som har blitt fjernet fra Bibelen fra Jesus Kristus munn.
Dette er åpenbaringen for mange av det som allerede er sagt, våre siste tider så vil mange våkne opp, det er det som skjer i dag om jeg ikke tar feil, vi begynner å se at verden er falsk.
Kristus er kun kjærlighet. men er du selv kjærlighet for andre rundt deg, det er spørsmålet.
Jeg lærte meg opp om alt i verden i forveien som dere vet, og derfor gikk imot mange kristne på dette forumet, og jeg håper fortsatt at dere jeg sikter til vil snu vei, for jeg er glad i dere og ønsker ikke at dere skal følge den falske veien der dere fordømmer og forkaster andre, vær så snill og snu...
Så lenge du forkaster andre så er du ikke verdig til himmelen, for vi alle er ett!
Den sanne Kristus tro har blitt omgjort til vår falske gud, mens alle følger den troen, men ikke den sanne Jesus tro.
Jeg sier det rett ut nå, slangen var kanskje det motsatte av hva du selv fikk intrykk over....
Gud gikk imot oss da vi gjorde dette, hva vil det si?
Som jeg sa om Johannnes 3:16, det er ikke nok å si at du følger Jesus Kristus, når du ikke følger ham i det hele tatt...
Jeg spør dere kristne rett ut her, mener dere virkelig at Guden som skapte oss var vår kjærlige Gud som er vår Far selv om alt var uperfekt her, skjønner hva dere mener med adam og eva som nok engang var falskt fremstilt.
Men sannheten fremstiller at Eva var vår guddomelighet, som skapte Gud's liv i Adam, slik at vi skulle ha muligheten til å våkne opp selv.
Gud har alltid gått imot at vi skulle vite av visdommes tre, forstå hvorfor?