Forum > Religion og tro > Debatt

Kenny
Opprettet i går kl 23:59 av Kenny, mann, 42 år, Sør-Trøndelag.
Kristus

Er det ikke på tide i dag å virkelig se Jesus Kristus?

Kristus er sannheten, veien og lyset, men hvorfor går så mange kristne imot Kristus ord i dag?

Dere sier at vi kan kun be om tilgivelse så går det bra, men her er den store misforståelsen.

Det med å be om tilgivelse er ikke kun for å få dine brudd i orden, for det vil aldri skje så lenge du ikke virkelig mener det du selv sier. Det som menes med tilgivelse fra din Far er når du forstår din egen feil, og virkelig følger det slik at det aldri vil skje igjen, så forandrer du din egen bevissthet, og deretter vet Gud selv at du forstår.

Dette er ekte Kristus, ikke de som kun gjentar og gjentar sine feil, men antar at han er trygg uansett siden han følger Kristus, det er ikke sånn. Det er det jeg kaller for den svarte spiralen.

Så det eneste jeg ønsker er at alle skal følge Jesus Kristus 100%, for følger du ikke Kristus, så er du ikke en del av Ham...

Kristus forteller flere ganger at dere må følge Ham, men grunnet alt av visdom som har blitt fjernet fra Bibelen, så forteller Kristus rett ut at du må følge Ham nå. Kristendommen har blir forvaklet til at dere skal tro at det ikke er i nuet, men at dere skal bli en del av Ham når dere dør, det er den store løgnen i alt dette (da er det for sent). (Perfekt plan for han som styrer vår verden, den falske gud)

Alle kristne som ikke forstår Bibelen der Gud vil kaste alle kristne fra seg siden de aldri jobbet for Ham, forstå de ordene jeg kommer ut med her.

Svar på innlegg

Ingen svar for øyeblikket.
annonseKristenDate Magasinet – Tro og håp, kjærlighet, historier
annonseRadio 3:16 – Last ned appen