Fryd sier: Ønsker alle her inne en fin fredag 😘
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Roy2
Opprettet i dag kl 14:53 av Roy2, mann, 54 år, Vest-Agder.
2026: Dette tror jeg kommer til å skje av stor ting i resten av 2026.
Jeg tror dette er store ting som kommer til å skje i denne verden i det som er igjen av 2026. Bortrykkelsen av de menneskene som er kristne. 3. verdenskrig. Børskrakk og økonomisk kollaps. Jeg tror det største økonomiske kollapset i verdenshistorien. Jeg tror også USA kommer til å rane til seg/få kontroll på minst 1 annet land i 2026, nemlig Grønland. Etter dette økonomiske kollapsen i 2026 så tror jeg et nytt betalingssystem vil bli installert i denne verden. Hvor lang tid det tar for å få innstallert dette nye betalingssystemet vet jeg ikke. Det kan godt værre det blir fult utbygd i 2027 eller 2028 eller et annet årstall. Tiden vil vise Et digitalt betalingssystem der pengene er borte. Dette betalingssystemet vil bli et kontrollsystem og menneskene vil bli slavebundet og kunstig intelligens vil være en viktig del av dette betalingssystemet. Så de som tror at kunstig ingtelligens vil bli en velsignelse for menneskeheten tar nok feil. Jeg tror at kunstig intelligens vil bli en stor tragedie for menneskeheten der makteliten vil bruke kunnstig intelligens til å kontrollere og slavebinde befolkningen med!

Svar på innlegg

Lasse
#1. Postet i dag kl 16:48 av Lasse
Noe hemmelig bortrykkelse av kristne er det ingen dekning for Bibelen så det tror jeg du må se langt etter. Opprykkelsen vil skje men det er helt tydelig at det er til slutt.
Roy2
#2. Postet i dag kl 17:15 av Roy2
Hei Lasse, jeg mener helt klart at den engelske King James Bibelen forteller oss at bortrykkelsen av de kristne skal skje FØR trengselstiden begynner, og det vil ikke være noe Hemmelig med det.
Fryd sier: Ønsker alle her inne en fin fredag 😘
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKristenDate Magasinet – Tro og håp, kjærlighet, historier
annonseRadio 3:16 – Last ned appen