Marius T sier: Ønsker alle en fin dag, og håper den blir like bra som det du er :)<3
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Roy2
Opprettet i dag kl 11:10 av Roy2, mann, 54 år, Vest-Agder.
Børskrakk, økonomisk kollaps, den 3 verdenskrig og bortrykkelsen av de sanne kristne.
Okey, vi lever i dramatiske tider folkens.

Her vil jeg sende noen linker som du kan se og høre på som faktisk tyder på at det snart vil komme ett børskrakk som vil føre til et økonomisk kollaps. Jeg har forstått at Illuminati har planlagt en 3. verdenskrig, og den skal være mellom Nord-Korea og Sør-Korea. Kina og Taiwan. I midtøsten der også Israel skal være innvolvert. USA skal også værer innvolvert i den 3. verdenskrig. Det er først etter den 3. verdenskrig har startet at det vil bli en verdensomspennende økonomisk kollaps. Det er også en youtube link om den eskalerende krigen mellom USA og Iran som jeg mener kanskje vil utvikle seg til den 3. verdenskrig.

Så når børskrakket allerede har startet i Sør-Korea et av de landene som er planlagt skal være med i den 3. verdenskrigen. Er det tilfeldig? Det tror jeg ikke! Det er nok planlagt.

Jeg tror at de kristne vil bli rykket bort før den 3. verdenskrig starter. Dersom det er sant betyr jo det at bortrykkelsen av de sanne kristne er veldig nærme!

Her er en youtube link der det kommer frem at det som skjer på børsen i dag er det samme eller ihvertfall nesten det samme som skjedde før børskollapsen i USA i 1929. This crash mirrors 1929 EXACTLY... (And the great reset follows!).: https://youtu.be/32YejiMmxV0?si Ja jeg vil anbefale denne linken. Han har dette Bibelverset i denne youtube linken Jesaja: 26:3 men det er ikke fra den engelske King James Bibelen. Her er det samme Bibelverset fra Gud's ord (Den engelske King James Bibelen). Thou wilt keep him in perfect peace, whose mind is stayed on thee: because he trusteth in thee.

H
er er en annen youtube link om det nært forestående børskrasjet, økonomiske kollapsen. This ALWAYS comes before a crash (Brace yourself).: https://youtu.be/a0xzk49q-zk?si
.
Her er en youtube link som forteller at krigen mellom USA og Iran eskallerer. The US-Iran war is escalating RIGHT NOW... (And it could be worse than WWII).: https://youtu.be/obX5X_80DjE?si

Så nå er vi altså nært forestående en 3. verdenskrig etterfulgt av en økonomisk kollaps, men før dette regner jeg med at bortrykkelsen av de sann kristne vil skje. Er du rede. Er du frelst? Det er det viktigste spørsmålet å få klarhet i før bortrykkelsen av de kristne skjer! Du kan ta imot Jesus som din frelser i dag. I dag kan du ta imot frelsen ved troen på det sanne kristne evangeliet!

Her kan du se og høre på hva det sanne kristne evangeliet er slik at du kan gå fra at du ikke er frelst til du er frelst i det samme øyeblikket du tror på det sanne kristne evangeliet slik at du kan være med i bortrykkelsen av de sanne kristne i stedet for å være latt tilbake å må leve i den verste tidsperioden i verdenshistorien kalt trengselstiden. Have you trusted the blood?: https://youtu.be/qJT7RbMGGJw?si

Svar på innlegg

Andor
#1. Postet i dag kl 14:03 av Andor
Dette er fullstendig sprøyt,for det første illiuminati finnes ikke da vi ikke har kamp mot kjøtt og blod men mot maktene,mot myndighetene,mot verdens herskere i dette mørket,mot ondskapens åndehær i himmelrommet.

For det andre er det ingen som planlegger en verdenskrig? Alle taper på en verdenskrig,og ikke minst i dag da det høyst sannsynelig vil vli brukt atomvåpen. Tror virkelig noen at noen få rike planlegger dette for og sitte muligens lang tid i en bunker for og telle penger som da ikke lenger har noen verdi???? Det får da være grenser på hvor mye tull som blir spredd ut. Les 2 Tess 2.
Roy2
#2. Postet i dag kl 14:09 av Roy2
Andor, just wait and see.
Andor
#3. Postet i dag kl 14:15 av Andor
-------------------------------
Er enig i at det ser faretruende ut at den tredje verdenskrig kommer,og det profeterer Nostradamus også ca 2045 men det er ikke dermed sagt at det er planlagt av noen få rike.
Roy2
#4. Postet i dag kl 14:24 av Roy2
Marius T sier: Ønsker alle en fin dag, og håper den blir like bra som det du er :)<3
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKristenDate Magasinet – Tro og håp, kjærlighet, historier
annonseRadio 3:16 – Last ned appen