Marianne sier: Herren velsigne deg og bevare deg❗️ Herren la sitt ansikt lyse over deg og være deg nådig❗️ Herren løfte sitt åsyn på deg og gi deg FRED ✝
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
August afternoon
Opprettet i går kl 21:36 av August afternoon, mann, 59 år, Nordland.
Er vi fri til å velge..?
Les gjerne denne artikkelen som
jeg fant hos Einar Flydal som
stiller viktige spørsmål om våre
valg og rettigheter i ett stadig mer
trådløst samfunn som stadig blir
bare mer kaldere og velpolert.

https://einarflydal.com/2026/06/16/bor-man-ha-rett-til-a-leve-uten-nett-et-fransk-opprop-til-ettertanke/

Svar på innlegg

Inia
#1. Postet i går kl 22:10 av Inia
Hvordan skal vanlige folk som ikke er født med data kunne følge med eller orke følge med i utviklingen på alt det oppsummerte i artikkelen.
Forleden trengte jeg et frimerke og gikk til post i butikk for å kjøpe, men der fikk jeg beskjed om at de ikke hadde frimerker lenger og at jeg kunne kjøpe et elektronisk frimerke på nettet. Ja slik du kan bare kjøpe det på nettet.
?
Noe jeg ikke kunne gjøre.

Det er nok ikke mulig og kunne velge lenger da utviklingen er kommet for langt. Det som gjør det så vanskelig er at hele tiden er det noe nytt.

Oppropet er fint, men har ikke tro det vil skje. Tvertimot satses det på at generasjonen som vokser opp i dag takler det.
Takk for deling.
Marianne sier: Herren velsigne deg og bevare deg❗️ Herren la sitt ansikt lyse over deg og være deg nådig❗️ Herren løfte sitt åsyn på deg og gi deg FRED ✝
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKristenDate Magasinet – Tro og håp, kjærlighet, historier
annonseRadio 3:16 – Last ned appen