Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Raly
Opprettet 17.05.2026 av Raly, dame, 59 år, Møre og Romsdal.
Gud er nådig
Jeg tror at bare Gud kan dømme oss skilte mennesker, grunnene er mange, og resultatene kommer fra hjertet til hver enkelt person, og mennesket ville ikke forstår.

Svar på innlegg

Kåre
#1. Postet 17.05.2026 av Kåre
Å være skilt er jo ingen forbrytelse.
RockMan
#2. Postet 18.05.2026 av RockMan
Skilsmissebrev er veldig bibelsk og korrekt!
Det er ingen fordømmelse å gifte seg med en kvinne som har fått skilsmissebrev.

Se bak ordet når Jesus prater om dette i evangeliet.
Han prater om ondskapen med å putte vekk sine hustruer.

Ordet er seperasjon, ikke skilsmissebrev.
Rune fra Sandnes
#3. Postet 18.05.2026 av Rune fra Sandnes
Jeg har registrert motstanden mot skilte mennesker på Kristen Date. Personer har etterlyst et system der man kan velge bort skilte i søk og jeg lurer på hvem dere er som setter dere til dommere over andre mennesker. Har dere vokst opp og er tilknyttet et konservativt bedehusmiljø der utenforskap og utfrysing av dem som ikke passer inn er en del av kuturen? Eller er dere tilknyttet karismatiske miljøer med pastorer som har klare meninger om synd og skam? Jeg vil heller ha en kjæreste som har tatt feil valg og har erfart hva livet er enn hyklere som dere.
Kåre
#4. Postet 31.05.2026 av Kåre
Hva er problemet?
Er det det at folk vil ha "jomfruer"?
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKristenDate Magasinet – Tro og håp, kjærlighet, historier
annonseRadio 3:16 – Last ned appen