Logg inn
Fyll inn ditt brukernavn og passord:
Brukernavn
Brukernavn mangler
Passord
Passord mangler
Meny
Oversikt
Søk
Megafon
Forum
Apps
Om
Bli medlem
Logg inn
305 Pålogget nå
Norges største møteplass for kristne
Logg inn
Bli medlem
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen
Forum
>
Politikk og samfunn
> Debatt
Opprettet 15.05.2026 av
Roy2
, mann, 54 år, Vest-Agder
.
Roboter og Kunstig Intelligens blir bare mer og mer avanserte.
Se det ja. Roboter og KI blir bare mer og mer avanserte. Gud vinner. De kristne vinner. Gud vil at vi ikke skal være redde. Gud vil at vi ikke skal bekymre oss. Gud har kontroll. Jeg tror at denne verden er inne i 1000 års riket 10 år fra i dag. Terrifying video of Robot.:
https://www.youtube.com/shorts/XR1ZmZYnlmE
Svar
|
Siter
|
Varsle
|
Overvåk
Svar på innlegg
#1. Postet 15.05.2026 av
AndersW
Se det ja. Roboter og KI blir bare mer og mer avanserte. Gud vinner. De kristne vinner. Gud vil at vi ikke skal være redde. Gud vil at vi ikke skal bekymre oss. Gud har kontroll. Jeg tror at denne verden er inne i 1000 års riket 10 år fra i dag. Terrifying video of Robot.:
Leste et eller annet sted at AI allerede styrer verden. At det er derfor folk lager alle disse datasentrene, robotene osv.
Svar
|
Siter
|
Varsle
#2. Postet 15.05.2026 av
Roy2
Det er ihvertfall en samfunnsutvikling som jeg er veldig imot. Jeg tror faktisk den er satanisk. Det kan også være at kunstig intelligens og roboter er noe den kommende Antikristen og den falske profeten kommer til å bruke for å lure og bedra befolkningen med.
Svar
|
Siter
|
Varsle
#3. Postet 16.05.2026 av
Andor
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det tviler jeg sterkt på,vi har ennå ikke opplevd den første basun i ÅP,og i følge Nostradamus står dyret fram i 2088 og selv da får vi et tett program med tanke på at vi nå er i Johannes Åp 6 og alt det vi skal oppleve fram til dyret. Det kan være at 1 basun skjer ca 2045.
Svar
|
Siter
|
Varsle
#4. Postet
i dag kl 13:23
av
L87
Hm...kanskje inne på noe der...ser hvordan AI lett kunne vært den falske profet...
Svar
|
Siter
|
Varsle
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen
annonse
annonse
Del din historie
|
Finn kjærligheten på nett
|
Hvordan skrive en god datingprofil
|
Dating tips