Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Ester
Opprettet 28.12.2025 av Ester, dame, 46 år, Rogaland.
Er der noe galt med søkerfunksjonen?
Jeg får ikke søkerfunksjonen til å fungere! Jeg kan legge inn alle på kriterier, så kommer det opp x antall sider si 64. Neders på siden står der 1 av 64 sider....ja...trykker til neste side...blank side....inge søker resultat...hva er det for noe? Det stemmer jo ikke!

Svar på innlegg

August afternoon
#1. Postet 28.12.2025 av August afternoon
Jeg får ikke søkerfunksjonen til å fungere! Jeg kan legge inn alle på kriterier, så kommer det opp x antall sider si 64. Neders på siden står der 1 av 64 sider....ja...trykker til neste side...blank side....inge søker resultat...hva er det for noe? Det stemmer jo ikke!
det kan være nettleseren hos deg som kan være årsaken men prøv å legge få kriterier av gangen og se hva som skjer da.

mvh August
Ester
#2. Postet 29.12.2025 av Ester
Legger jeg inn kriterier og så trykker jeg neste side, blir det enda verre....finner ikke noe da. Får kunn frem ene sida. Uansett hva jeg velger på lista...og der er flere sider....men alt virker som glet når neste side skal frem.
August afternoon
#3. Postet 29.12.2025 av August afternoon
Legger jeg inn kriterier og så trykker jeg neste side, blir det enda verre....finner ikke noe da. Får kunn frem ene sida. Uansett hva jeg velger på lista...og der er flere sider....men alt virker som glet når neste side skal frem.
hmmm...mon tro om ikke det kan være det lureste å stikke innom elkjøp og
høre om de kan finne ut av det..?
jeg selv er bare helt amatør på dette og tør ikke å komme med forslag
som kan gjøre det verre:-).
har selv vært på elkjøp og de er flinke med å hjelpe kundene.
hvis det er en smartmobil du bruker så vil jeg tippe at mobilselskapet
kan også bistå med å hjelpe.
Ester
#4. Postet 29.12.2025 av Ester
Jeg byttet nettleser så fungerte det, men synd at siden ikke fungerer med firefox...burde fungere med alle nettlesere. Jeg bruker ikke mobil til nett...det er kun en nød telefon for meg :) Holder meg unna den dingsen der..mest mulig.