Leif1 sier: En nydelig dag ønskes dere flotte mennesker her inne, og dere damer, post kassa mi fungerer 😉
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

BEC
Opprettet 21.11.2025 av BEC, dame, 44 år, Hordaland.
Hva er forum blitt til??
Dette spørsmålet er blitt stilt før.

Syns Kristendate bør ordne opp i forum på hva som er tillatt og ikke av tema her.

Det finnes NOK av forum der ute hvor en kan diskutere konspirasjonsteorier osv.

Finn dere en annen plass å diskuter dette. Dere er tydeligvis ikke her for å finne kjærligheten som denne siden er ment som

Svar på innlegg

August afternoon
#1. Postet 21.11.2025 av August afternoon

Syns Kristendate bør ordne opp i forum på hva som er tillatt og ikke av tema her.

Finn dere en annen plass å diskuter dette. Dere er tydeligvis ikke her for å finne kjærligheten som denne siden er ment som
Hei BEC.

dette spørsmålet har blitt tatt opp flere ganger.
som du sikkert vet så har forumet på KD vært
med i fra starten av mener jeg å huske.
forumet på KD er enn av deres merkevarer
både av de mange temaer og størrelse.

begrensninger i bruken av forumet ligger jo
som kjent i medlemsavtalen hver enkelt
har med KD.

KD kan man finne kjærligheten men det er også
de som søker noe annet.
temaer som er å finne på KD viser både bredde og
høyde under taket:-).

det er supert at også du bruker forumet og
tar opp temaer som vi andre kan lese og
gjerne diskutere.

mvh August.
BEC
#2. Postet 21.11.2025 av BEC
Uenig!

Sånn som forum har blitt nå er det jo ting en kan ta opp i andre forum.

Jeg tenkte ikke så mye over det før en skrev om det i Megafon.

De som diskuterer der er jo ikke her inne for å finne kjærligheten virker det som. Da finnes det FLUST i andre forum.
Takhøyde og takhøyde. De er ikke her av den rette grunn!!
Andor
#3. Postet 21.11.2025 av Andor
Uenig!

De som diskuterer der er jo ikke her inne for å finne kjærligheten virker det som. Da finnes det FLUST i andre forum.
---------------------------------------------------------------------------------------
Forstår ikke problemet, dere som bare er her for og treffe kjærligheten behøver ikke og se på diskusjon forumet en gang,det er rett og slett bare og overse det.
Myrsnipa
#4. Postet 21.11.2025 av Myrsnipa
Uenig!

Jeg synes det er fint nettsiden har forum. Jeg er ikke alltid enig i det som skrives, ikke alt er av interesse, men vi er forskjellig. Det jeg synes er leit innimellom er måten folk "snakker" til hverandre på. Og kallenavn i forum eller megafon, blir litt barnslig. Men sånn "all in all" er forumet bra synes jeg. Man velger jo selv hva en ønsker å lese og ikke. Og temaene og meningsytringene er med å si litt om hvem personen er, og det må jo være posisitivt, for man lærer jo hverandre litt å kjenne slik også.
God helg til deg.

Mvh Myrsnipa
BEC
#5. Postet 21.11.2025 av BEC
Hvorfor skal dere bruke det ig være her når dere ikke er her for de rette grunnene da?

Nei ksn ikke overse det når dere tar SÅ MYE PLASS!!
BEC
#6. Postet 21.11.2025 av BEC
De kan finne andre Forum som sagt.
Inia
#7. Postet 21.11.2025 av Inia
Veldig enig med Myrsnipa med at man lærer hverandre litt og kjenne gjennom forumet.
Syntes selv jeg kjenner mange bare gjennom det som skrives på forumet.

Det som for noen er konspirasjonsteorier kan for andre være nyttig informasjon

Det er nok noen som ikke direkte søker kjærligheten som er her, men er åpen om kjemien stemmer.
Mange er flinke og vet mye, selv om ikke jeg er enig i alt.

Så heller ikke jeg vil miste forumet.
De som smeller for hardt i dørene med ubekvemsord trenger vi ikke la nå våre hjertedører.
BEC
#8. Postet 21.11.2025 av BEC
Er ikke snakk om.å miste hele forumet er snakk om HVA som skrives på forumet.

Tror ingen av de mennene som er MEST aktiv på forum er opptatt av å finne noen her virker det som.
Stinus
#9. Postet 21.11.2025 av Stinus
Tja.... Skal ikkje være så veldig uenig her Bec. Somme her inne vil eg (slem og syndig som eg er) stemple som konspirasjonsteoretiker og noen vil nok stemple meg som det samme. men det for stå for deira regning..
Synst forøvrig det til tider også blir mye formaning mot oss andre. Men når det blir "nesten" 3 a4 sider på rappen med skrifttype 9 for 1 kommentar (oki en smule overdrevet men ) frå samme person så blir det litt too mutch for min sin del..
Er vel en av grunnene til at eg og kanskje flere har skugget banen frå forumet..

Eg føler..... at forumet har blitt en plass for konspirasjonsteoretikere, formaning og dømming. Og nei eg er ikkje
helt uskyldig der eg heller, har sikkert vært både ufin og stygg mot andre på forumet desverre.
så eg kan nok ikkje "kaste den første stein"
BEC
#10. Postet 21.11.2025 av BEC
Takker!

POENGET igjen er at det er rart at de er her mtp å bare diskutere enn å finne noen. Vet jo at det ene bolken på tema er politikk bla.a.

Som du sier er det ikke noe kjekk lesning når en er nedlatende og ikke respekterer andre sitt syn i en sak.

Hva sier dere mest aktive her inne??
Leif1 sier: En nydelig dag ønskes dere flotte mennesker her inne, og dere damer, post kassa mi fungerer 😉
Skriv Skriv her Skriv i megafonen