Davidos sier: Kvitt deg med smart-tlf, og la livet komme tilbake.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Myrsnipa
Opprettet 11.11.2025 av Myrsnipa, dame, 55 år, Sør-Trøndelag.
Pressekonferanse
https://www.youtube.com/live/xcTiCGE0Bsc?si=PX-moaEcsdunODXd

Svar på innlegg

Davidos
#1. Postet 11.11.2025 av Davidos
Fint å se at folk følger med. Bedre sent enn aldri.
Myrsnipa
#2. Postet 11.11.2025 av Myrsnipa
Fint å se at folk følger med. Bedre sent enn aldri.
Det er det! Kommer til å sjekke opp msm imrå...for å se om noen tørr å referere til dette. Det er lov å håpe.
Davidos
#3. Postet 11.11.2025 av Davidos
Det blir vel såfall bare VG? Det var et mediehus til tilstede som jeg ikke fikk med meg pga dårlig lyd, men NRK, Dagbladet, Aftenposten, Klassekampen og Se&Hør var ikke der, uten at det er noen overraskelse.

Blir spennende å se hva VG skriver da. Steigan var jo der også, men de har vel allererde dekket denne saken, i liten grad, vil jeg tro.

Det er nok et skifte på gang, men det skal jo uansett bare innføre Antikrist-systemet før han selv tar form midt i trengselstiden... Selvsagt en helt annen sak det da, men verdt å nevne fordi at mange tror at avsløringene leder til noe godt. Jeg mistenker at de bare leder til mer overvåking for å "forhindre" slike hendelser som med Shada, og at det igjen vil lede til et totalitært antikrist-regime som innfører dyrets merke.

Tiden vil vise! Og ikke lang tid!!
August afternoon
#4. Postet 11.11.2025 av August afternoon
Jeg så den konferansen tidligere i dag og jeg syntes blant annet varsleren Vigdis Bollerud
stod fram som en bauta tross den motstand hun har fått.
her er en liten oppsummering på hva hun har avdekket.
les gjerne;

https://revelje.no/blogg/avsloring-slik-sviktet-politiets-fellesforbund-var

hun er ikke den første og blir neppe den siste.

Shada-saken føyer seg i rekken av andre saker som har spørsmål om åpenbare hull i etterforskning eller
har blitt lagt lokk over detaljer.
noen eksempler på det er;

1.Jan Wiborg
2.Orderud
3.Tore Tønne
Myrsnipa
#5. Postet 11.11.2025 av Myrsnipa
Jeg så den konferansen tidligere i dag og jeg syntes blant annet varsleren Vigdis Bollerud
stod fram som en bauta tross den motstand hun har fått.
her er en liten oppsummering på hva hun har avdekket.
les gjerne;

https://revelje.no/blogg/avsloring-slik-sviktet-politiets-fellesforbund-var

hun er ikke den første og blir neppe den siste.

Shada-saken føyer seg i rekken av andre saker som har spørsmål om åpenbare hull i etterforskning eller
har blitt lagt lokk over detaljer.
noen eksempler på det er;

1.Jan Wiborg
2.Orderud
3.Tore Tønne
Ja hun er ei tøff dame. Bra de har fått etablert PAVO! Det er tragisk hvor lemfeldig det skal være. Men det er som V.B sier...det er i mye av de forskjellige etatområdene i off.sektor. Skal innom Document igjen imrå...og sjekke msm...lite vits i det siste kanskje men.....
Myrsnipa
#6. Postet i går kl 14:49 av Myrsnipa
Det blir vel såfall bare VG? Det var et mediehus til tilstede som jeg ikke fikk med meg pga dårlig lyd, men NRK, Dagbladet, Aftenposten, Klassekampen og Se&Hør var ikke der, uten at det er noen overraskelse.

Blir spennende å se hva VG skriver da. Steigan var jo der også, men de har vel allererde dekket denne saken, i liten grad, vil jeg tro.

Det er nok et skifte på gang, men det skal jo uansett bare innføre Antikrist-systemet før han selv tar form midt i trengselstiden... Selvsagt en helt annen sak det da, men verdt å nevne fordi at mange tror at avsløringene leder til noe godt. Jeg mistenker at de bare leder til mer overvåking for å "forhindre" slike hendelser som med Shada, og at det igjen vil lede til et totalitært antikrist-regime som innfører dyrets merke.

Tiden vil vise! Og ikke lang tid!!
Har søkt litt idag...og...ingenting i msm... :o/
Davidos
#7. Postet i går kl 15:03 av Davidos
Samme her... ikke overrasket av å ikke finne spor etter betydningsfulle nyheter.

For om de publiserer dette, så må de også forklare korrupsjonen de alle er med på.

Verden er en scene, og vi er publikum inntil vi erkjenner at de alle er skuespillere. Selv "statsministeren" er en skuespiller, som alle sine underståtter.
Davidos
#8. Postet i går kl 23:53 av Davidos
Myrsnipa
#9. Postet i dag kl 09:26 av Myrsnipa
Samme her... ikke overrasket av å ikke finne spor etter betydningsfulle nyheter.

For om de publiserer dette, så må de også forklare korrupsjonen de alle er med på.

Verden er en scene, og vi er publikum inntil vi erkjenner at de alle er skuespillere. Selv "statsministeren" er en skuespiller, som alle sine underståtter.
... I det som noen kaller verdens narrespill..
Myrsnipa
#10. Postet i dag kl 09:27 av Myrsnipa
Takk for deling :o)
Davidos sier: Kvitt deg med smart-tlf, og la livet komme tilbake.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen