Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Roy2
Opprettet 27.09.2025 av Roy2, mann, 54 år, Vest-Agder.
3 linker som knuser massemedias fortelling om Charlie Kirk!
Du liker vel knusing gjør du ikke?! Knus knus knus.

Her er 3 linker som knuser den offisielle løgnmedia/myndighetenes propaganda organ fortelling om hva som virkelig skjedde med Charlie Kirk og at han ikke er en sann kristen mann! Erika Kirk er heller ingen kristen dame. For ei heks. For ei bitch!

Link nr1.:

Det som skjedde med Charlie Kirk var noe som heter false flag operation/ en psyop (psykologisk krigføring mot befolkningen. Dette brevet dokumenterer at det påståtte attentatet på Charlie Kirk var planlagt av Israel og USA? A condolence letter sent to Charlie Kirk's family by Israel's chief Rabbi David Yosef 8 days before the "murder".: https://odysee.com/@MickeHagenbo:9/k:64?r=EaXqmUZCt3JHKA1VmCh8J8Vpx3bNawL1

Svar på innlegg

Roy2
#1. Postet 27.09.2025 av Roy2
Link nr 2.:

Ble Charlie Kirk drept 10. september 2025. Svaret er nei! Det som skjedde med Charlie er noe som heter false flag operation/psyop (Psykologisk krigføring mot befolkningen). Jeg er overbevist om at Charlie Kirk ikke ble drept 10. september 2025. Det finnes en kanal på www.bitchute.com som heter: A call for an uprising, Jesus and judgment. Kjenner du til denne kanalen? På kanalen hans har han mye interessant og avslørende innhold. Han hevder å være kristen, men han tror at dagens jøder ikke er de sanne jødene. Jeg er ikke overbevist om det. Han har også backbeat-rytme i flere av lenkene sine. Backbeat-rytme er uansett ikke kristen musikk. Backbeat-rytme er rock'n'roll-musikk. Han har allerede laget mange avslørende og interessante lenker på kanalen sin om dette falske attentatet på Charlie Kirk. Den avslørende og interessante lenken fra ham som jeg skal sende til deg her heter:

Don't be fooled! They killed the character Charlie Kirk but the actor's still alive!: https://www.bitchute.com/video/35K21SEz1LMo
Anonym
#2. Postet 27.09.2025 av Anonym
Du har selvsagt helt rett. Tenk deg at de har klart å overtale folk om at kula, som ikke hadde noe utgangssår, ble absorbert av CK uten at han beveget på seg. Mens samme trykket under en bil ville løftet den 1m...

Folk i dag sluker narrativet helrått uten å blunke. Jeg antar det er en følelse av trygghet som lokker dem, og manglende evne til kritisk tenking.

Du kommer nok til å få hard medfart for dette innlegget, men det er du sikkert vant til allerede. Jeg ønsker deg velkommen i klubben jeg har vært medlem av siden så lenge jeg kan huske, eller kanskje du har vært medlem lengre enn meg og du skal ønske meg velkommen :)

Guds fred og velsignelse, broder!
Roy2
#3. Postet 27.09.2025 av Roy2
Link nr 3.:

Thessalonians: 2:3: Let no man deceive you by any means: for that day shall not come, exept there come a falling away first, and that man of sin be revealed, the son of perdition;

Deception, deception and more deception. Jesus does not want people to be deceived and believe that lies are truth! This world is wading in conspiracies over a low shoe. I am convinced that this so-called assassination attempt on Charlie Kirk was just a fake. In other words, it was a false flag operation. It was a psyop. (Psychological warfare against the population). There are already many links on the internet that confirm that this so-called assassination attempt on Charlie was fake/a hoax. I am also convinced that Charlie was not killed during this so-called assassination attempt on him. What kind of agendas do the power elite want to introduce through this psyop? It seems that at least these 2 agendas will push them through, namely gun control and the end of free speach.

Hvem tror at Charlie Kirk ikke bare var men også er en sann kristen mann etter å ha sett og hørt på denne youtube-lenken? Jeg vil anbefale denne lenken, men dessverre er det rock'n'roll-musikk på slutten av denne lenken. Backbeat-rytme er ikke kristen musikk.. Charlie Kirk advocating for mystery religion.:
https://youtu.be/h1LCpQ90Kts?si

Charlie Kirk er ikke død, men «karakteren» Charlie Kirk er død. Tenk på det!

Thessalonians: 2:3: Let no man deceive you by any means: for that day shall not come, exept there come a falling away first, and that man of sin be revealed, the son of perdition;
[ show less ]
Roy2
#4. Postet 27.09.2025 av Roy2
Takk for det du Davidos. Det er dessverre mange hjernevaskede mennesker i denne verden, og denne verden vasser faktisk i konspirasjoner/sammensvergelser over en lav sko, og det er jo akkurat det den engelske King James Bibelen forteller om. Det står også mange konspirasjoner i Bibelen. F.eks så konspirerte jødene for å få spikret Jesus på korset, ikke sant!
Anonym
#5. Postet 27.09.2025 av Anonym
Vel, det er jo skrevet om i bibelen at Faderen skal sende villfarelser i folks hjerter som skal slå rot og bli der, så vi kan ikke bekjempe dette. Men vi kan selvsagt dele sannheten som vi er ment for å gjøre, samtidig er det viktig at vi ikke lar en ånd av frustrasjon og sinne ta over i oss slik at vi blir blindet av den.

Noen mennesker er best å bare ignorere med stillhet, spesielt her inne, og sikkert i andre "plattformer". For hva er det som står på plattformer; idoler og avguder. Jeg tenker at såkalt diskusjonsforumer er bare ment for frustrasjon og uenighet. Det skinner jo stadig gjennom her iallefall. Jeg vet ikke hvordan det er på andre plattformer, siden dette er min siste og eneste plattfoirm jeg kommer til å være en del av. Faktisk begynner jeg å få hele greia opp i halsen..
Anonym
#6. Postet 27.09.2025 av Anonym
Det er leit å si det, men flertallet av de som skriver innlegg her i forumet hadde vært en gullgruve for psykiatere. Man får vel bare anbefale noe kristne psykiatere eller lignende. Gordon Johnson startet vel Modum Bad hvis jeg ikke husker feil. Det kan sikkert passe for flere her.
Anonym
#7. Postet 27.09.2025 av Anonym
Ja, du har jo slukt narrativet til MSM helrått. Så klart vil du da oppfatte alle som avviker fra det du blir foret med som "gale".

Og jeg vil si at en som stadig lener seg på psykiatrien som "løsning" for sine frustrasjoner, ikke er en disippel av Jesus, men heller en Freudianer. Du kan ikke ha dine to bein stående i hver sin leir, for da vil du bare rives i filler.
Roy2
#8. Postet 27.09.2025 av Roy2
LS82 Man skal absolutt ikke se bort ifra at en av de agendaene som de som står bak denne false flag operasjonen/psyopen er å forfølge og det som verre er de som tror at myndighetene konspirerer/samensverger mot befolkningen for å innføre Den Nye Verdensorden. Disse satanistene ønsker jo lydige samfunnsborgere må vite! Man blir lært opp til å bli lydige samfunnsborgere helt fra barnehage og barneskole. Disse satanistene er ikke dumme sett fra deres synspunkt.

Jeg vil definere Konspirasjon som kritisk samfunns annalyse!

Den sataniske makteliten har kontroll på massemedia, utdannings systemet, millitære, helsevesenet osv. Er dem redd for å bli avslørt? Tror jeg ikke. Det dem vil ha vekk mennesker som er sannhetssøkende tenkende mennesker som er "sand" i maskineriet. Dem vil ha 100% kontroll på narrativet og ha vekk yttringsfriheten!
August afternoon
#9. Postet 27.09.2025 av August afternoon
Redacted har fått besøk av Ryan Mada og tar opp flere og
nye momenter omkring Charlie Kirk.
se gjerne;

https://www.youtube.com/watch?v=IA93Sh7DUvY (21.28 min..).
Anonym
#10. Postet 27.09.2025 av Anonym
Når man legger ved et dokument som viser et israelsk kondolansebrev angivelig datert 2.september og skriker opp om at det er smoking gun så må man stille store spørsmål ved den psykiske helsen på vedkommende.(En 4 -åring kunne ha manipulert inn den datoen der). Samme med den syke tosken som satt der og mente at Kirk var en katolsk dobbeltagent og av Djevelen fordi han hadde ytret ønske om at den nye paven gikk tilbake til mer bibelsk syn på saker og ting. (Du trenger ikke være av Djevelen for å mene det vettu, heller ikke katolikk for den saks skyld).

Og for å gjenta hva davidos mente om den uhyrlige barnemassakren på den katolske barneskolen for litt siden(begått av en demonbesatt transe). Han mente altså at myndighetene sto bak den massakren for at folk skulle få mer sympati med den katolske kirken i USA. Dette er altså så sykt at det overgår mange av de løgnene som folk flest er tuta ørene fulle med av MSM. Det hjelper ikke om man har gjennomskuet en del av alle de løgnene MSM spyr ut hvis man seriøst går rundt å tror på sånn galskap, for det er det er: GALSKAP.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKristenDate Magasinet – Tro og håp, kjærlighet, historier
annonseRadio 3:16 – Last ned appen