Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

LS82
Opprettet 13.09.2025 av LS82, mann, 43 år, Akershus.
Gjerningsmannen bodde sammen med en transe.
Tyler Robinson bodde sammen med en transkjønnet partner

Han bodde altså sammen med en mann som var i gang med å bli "dame". Godt i gang med "kjønnsbekreftende" behandling med andre ord. De hadde et "romantisk forhold".

Svar på innlegg

Davidos
#1. Postet 13.09.2025 av Davidos
Hva har dette med "Religion og tro" og gjøre?

Og hvorfor er du daglig opptatt av å skrive om transer?
LS82
#2. Postet 13.09.2025 av LS82
Hvorfor forsvarer du transer så mye her? Har du kanskje dragninger mot denslags selv?
Davidos
#3. Postet 13.09.2025 av Davidos
Hvorfor forsvarer du transer så mye her? Har du kanskje dragninger mot denslags selv?
Gjør jeg? Var dette en kommentar som tok noen i forsvar egentlig, eller er det bare noe som foregår i ditt hode, som er en forlengelse av hva du har i hjertet vel å merke...?

Du er veldig kjapp til å spotte og anklage, så jeg må spørre deg; hvorfor kaller du deg en kristen?
LS82
#4. Postet 13.09.2025 av LS82
Jada, da var vi igang med den igjen ja. Har du noe annet å gjøre enn å sitte og røre med disse forestillingene dine her døgnet rundt. Du kan ikke få gjort mye annet om dagen..

Du blander inn mange av disse vrangforestillingene dine i tråder som handler om noe helt annet. Start en egen tråd med disse tingene da vel, eller kanskje bedre: en blogg eller noe. Eller kanskje Rockman og compani vil være interessert i ideene. De deler jo iallefall flatjord-ideen. Men du må jo helst omskjære deg for å bli med i campen deres da. Det er vel et påbud tror jeg.
LS82
#5. Postet 13.09.2025 av LS82
For å si det sånn: Hadde mange her på siden sagt hva de mente om enkelte av innspillene dine så hadde det vært mye styggere karakteristikker.
Davidos
#6. Postet 13.09.2025 av Davidos
For å si det sånn: Hadde mange her på siden sagt hva de mente om enkelte av innspillene dine så hadde det vært mye styggere karakteristikker.
Du mener alle du allerede har svartmalt?

LS82
#7. Postet 13.09.2025 av LS82
Jeg snakker ikke om folk som skriver på forumet her, men jeg snakker om de som ikke gjør det, men er veldig sinte og oppgitte over deg. Det er ikke umulig at enkelte eksploderer etterhvert og gir deg en fryktelig skyllebøtte som langt overgår det jeg har skrevet.
LS82
#8. Postet 14.09.2025 av LS82
Men for all del, jeg har nok vært litt hardeste laget her. Men jeg blir irritert når du kommer med ting som er helt borti natta i en tråd som handler om det grusomme mordet på Kirk som ble begått av en transetilhenger og en som bodde sammen med en transe. Du presterer altså å si at myndighetene arrangerte skolemassakren på den katolske barneskolen nylig og la skylden på en transe for å øke oppslutningen om den katolske kirken i USA. Altså, det er en så alvorlig vrangforestilling at jeg må ærlig talt spørre om du er fullstendig skrudd...

Og jeg blir også satt i bås med deg siden du kommer med sånne ideer på en tråd jeg starta om noe helt annet, nemlig transesympatiene hans. Folk kan jo tro at jeg mener noe av det samme som deg. Så derfor: Legg ut disse ideene på EGEN tråd så kan de som vil kommentere dem der.
BEC
#9. Postet 14.09.2025 av BEC
Er det galt å bo med en transe?
Davidos
#10. Postet 14.09.2025 av Davidos
Eneste som er skrudde i hodet her er vel dem som faller for MSM gang på gang.. Verden er en scene, og klubben som lager skuespillene er ikke du med i.

Johannes 15:19

"Var dere av verden, da ville verden elske sitt eget. Men fordi dere ikke er av verden, men jeg har utvalgt dere av verden, derfor hater verden dere."

https://youtu.be/Xi3rxwJJUYI?si=TUUtAuOXUDsxt8Ic - slutt å reager med sinne og passiv aggressivitet
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen