Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Davidos
Opprettet i dag kl 19:01 av Davidos, mann, 43 år, Østfold.
ALVORLIG!!!
"ALVORLIG HENDELSE PÅ FORUM!

Jeg gikk gjennom innleggene mine i dag og fikk se ett av dem forandret totalt av en annen person! Jeg vet ikke hvordan dette har skjedd, men det var skrevet svært stygt om moren til min sønn, og detaljer om min sønn og vår sommerferie som ikke stemte!! Hva i alle dager er dette her?!?!?!

Jeg måtte slette innlegget med en gang, for om det hadde blitt rapportert til for eksempel barnevern, så ville jeg fått store problemer.

Jeg kan ikke skjønne at noen andre enn en av dere som arbeider med disse sidene er ansvarlig for dette, og jeg FORLANGER en undersøkelse UMIDDELBART!

Dere kan forvente dere sterke reaksjoner på dette her. Og dersom dere har slettede innlegg i deres database, så ber jeg dere finne fra innlegget jeg snakker om, som opprinnelig het "Hvorfor du Burde knuse SMART-telefonen din!". Det hadde blitt endret til "knus mobilen!"

Jeg har aldri sett maken i hele mitt nett-aktive liv, og jeg ber om snarlig tilbakemelding!"

Noe er alvorlig galt med siden her. Denne meldingen ble sendt til kontaktsenter nå. Om noen av dere som leser, og kjenner til det aktuelle innlegget, har oppdaget at det plutselig ble endret vil jeg at dere tar kontakt med meg!

Svar på innlegg

LS82
#1. Postet i dag kl 20:51 av LS82
Dette er rimelig alvorlige anklager. Hva er sannsynligheten for at noen har logget inn på din profil og skrevet det? Og hvem ville vært interessert i noe sånt?
Davidos
#2. Postet i dag kl 21:10 av Davidos
Dette er rimelig alvorlige anklager. Hva er sannsynligheten for at noen har logget inn på din profil og skrevet det? Og hvem ville vært interessert i noe sånt?
Hvem sa noe om å ha logget inn på min profil?

Ingen anklage, men et faktum.