per arne sier: God dømmekraft kommer av erfaring. Erfaring kommer av dårlig dømmekraft.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 13.09.2025 av Anonym.
ALVORLIG!!!
"ALVORLIG HENDELSE PÅ FORUM!

Jeg gikk gjennom innleggene mine i dag og fikk se ett av dem forandret totalt av en annen person! Jeg vet ikke hvordan dette har skjedd, men det var skrevet svært stygt om moren til min sønn, og detaljer om min sønn og vår sommerferie som ikke stemte!! Hva i alle dager er dette her?!?!?!

Jeg måtte slette innlegget med en gang, for om det hadde blitt rapportert til for eksempel barnevern, så ville jeg fått store problemer.

Jeg kan ikke skjønne at noen andre enn en av dere som arbeider med disse sidene er ansvarlig for dette, og jeg FORLANGER en undersøkelse UMIDDELBART!

Dere kan forvente dere sterke reaksjoner på dette her. Og dersom dere har slettede innlegg i deres database, så ber jeg dere finne fra innlegget jeg snakker om, som opprinnelig het "Hvorfor du Burde knuse SMART-telefonen din!". Det hadde blitt endret til "knus mobilen!"

Jeg har aldri sett maken i hele mitt nett-aktive liv, og jeg ber om snarlig tilbakemelding!"

Noe er alvorlig galt med siden her. Denne meldingen ble sendt til kontaktsenter nå. Om noen av dere som leser, og kjenner til det aktuelle innlegget, har oppdaget at det plutselig ble endret vil jeg at dere tar kontakt med meg!

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 13.09.2025 av Anonym
Dette er rimelig alvorlige anklager. Hva er sannsynligheten for at noen har logget inn på din profil og skrevet det? Og hvem ville vært interessert i noe sånt?
Anonym
#2. Postet 13.09.2025 av Anonym
Dette er rimelig alvorlige anklager. Hva er sannsynligheten for at noen har logget inn på din profil og skrevet det? Og hvem ville vært interessert i noe sånt?
Hvem sa noe om å ha logget inn på min profil?

Ingen anklage, men et faktum.
Anonym
#3. Postet 13.09.2025 av Anonym
Ærlig talt, dette virker jo som ren innbilning og paranoia. Jeg blir ikke overrasket om noen tipser helsepersonell her(ta det med ro, jeg skal ikke gjøre det). Men det er nitrist at det er så sinnsykt mye psykiatri her i dette forumet. Er det ikke det ene så er det pinnadø det andre. August Afternoon virker jo praktisk talt som den eneste med vettet i behold her. Skjønner godt at folk ikke vil være på denne siden engang, av fare for å bli satt i bås med folk som har store psykiske problemer.
Anonym
#4. Postet 13.09.2025 av Anonym
Ærlig talt, dette virker jo som ren innbilning og paranoia. Jeg blir ikke overrasket om noen tipser helsepersonell her(ta det med ro, jeg skal ikke gjøre det). Men det er nitrist at det er så sinnsykt mye psykiatri her i dette forumet. Er det ikke det ene så er det pinnadø det andre. August Afternoon virker jo praktisk talt som den eneste med vettet i behold her. Skjønner godt at folk ikke vil være på denne siden engang, av fare for å bli satt i bås med folk som har store psykiske problemer.
Spottere og anklagere skremmer ikke meg (så ta det med ro, lille venn).

Dette er ikke første gangen du forsøker å sykeliggjøre meg for mine innlegg, og jeg ber deg igjen om å roe ned med angrepene dine.

Du later til å mangle evnen til å sette deg inn i andre folks tanker og følelser, så jeg må jo bare spørre deg; hvorfor i alle dager skulle jeg komme med et innlegg som dette dersom det ikke stemte? Hva er hensikten? Vil det være nyttig for meg å ta denne sjansen på å bli sykeliggjort av folk som deg, eller regelrett bli bannlyst fra siden dersom admin bestemmer seg for at jeg kommer med falske anklager?

Jeg trodde du var mer oppegående enn hva du utviser. Og igjen later du til å forfølge meg, samtidig som du driter på alle andre her inne med den siste kommentaren din. Så hva gjør du egentlig her, annet enn å stadig snakke om transer?
Anonym
#5. Postet 13.09.2025 av Anonym
Jeg skjønner godt at du føler deg forfulgt i mange settinger. Kan det være at du har en opptreden og ikke minst ideer som skremmer folk bort?

Men når du tidligere har sagt at du har gått på anti-depressiva så må du jo forstå at mange kanskje tenker i de baner når de ser en del av de tankene du deler her. Men flott at du kom deg bort fra det selvfølgelig.
Anonym
#6. Postet 13.09.2025 av Anonym
Anonym
#7. Postet 13.09.2025 av Anonym
Spottere og anklagere skremmer ikke meg (så ta det med ro, lille venn).

Dette er ikke første gangen du forsøker å sykeliggjøre meg for mine innlegg, og jeg ber deg igjen om å roe ned med angrepene dine.

Du later til å mangle evnen til å sette deg inn i andre folks tanker og følelser, så jeg må jo bare spørre deg; hvorfor i alle dager skulle jeg komme med et innlegg som dette dersom det ikke stemte? Hva er hensikten? Vil det være nyttig for meg å ta denne sjansen på å bli sykeliggjort av folk som deg, eller regelrett bli bannlyst fra siden dersom admin bestemmer seg for at jeg kommer med falske anklager?

Jeg trodde du var mer oppegående enn hva du utviser. Og igjen later du til å forfølge meg, samtidig som du driter på alle andre her inne med den siste kommentaren din. Så hva gjør du egentlig her, annet enn å stadig snakke om transer?
Anonym
#8. Postet 13.09.2025 av Anonym
Ja ja, hvis du kan bevise at noen har tuklet med innleggene dine og skrevet alvorlige ting om eksen din etc. så skal jeg gladelig be om unnskyldning, men det høres veldig lite sannsynlig ut. Det kan ikke tenkes at du har skrevet så mange innlegg her at du har glemt at du faktisk har skrevet det da? Det er jo fort gjort for alle som skriver så mye.
Anonym
#9. Postet 13.09.2025 av Anonym
Hva er det som får deg til å tro at du er relevant for min trivsel og eksistens?

Du kan ta alle anklager og unnskyldninger med deg hvorenn du måtte ferdes, for ingen av dem er ønskelige for min del.
per arne sier: God dømmekraft kommer av erfaring. Erfaring kommer av dårlig dømmekraft.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen