Logg inn
Fyll inn ditt brukernavn og passord:
Brukernavn
Passord
Meny
Oversikt
Søk
Megafon
Forum
Apps
Om
Bli medlem
Logg inn
255 Pålogget nå
Norges største møteplass for kristne
Logg inn
Bli medlem
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen
Forum
>
Religion og tro
> Debatt
Opprettet 13.09.2025 av Anonym.
Tillit til HERREN - Har du det?
Igjen har jeg feilet, men det er en del av prosessen.
Min eks-samboer og jeg hadde ikke et godt forhold, men alikevel forsøkte jeg å ta kontakt med henne tidligere denne uken.
Hvorfor?
Gud fortalte meg hvorfor i natt, og jeg deler det med deg slik at du også kan tenke over din egen isolasjon, og hvorfor den ER. For hvem er vel her inne dersom de ikke er isolert eller ensomme?
Håper du får noe ut av dette, slik som jeg fikk. All ære til vår Far i himmelen.
https://youtu.be/Z8IOG2kZiDs
Svar
|
Siter
|
Varsle
|
Overvåk
Svar på innlegg
#1. Postet 13.09.2025 av Anonym
https://www.youtube.com/watch?v=Z8IOG2kZiDs
Svar
|
Siter
|
Varsle
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv
Skriv her
Skriv i megafonen
annonse
annonse
Del din historie
|
Finn kjærligheten på nett
|
Hvordan skrive en god datingprofil
|
Dating tips
|
Om nettdating
|
Kristen romantikk
|
Flere artikler >>
Levert av Social Garden AS © 2026 |
Medlemsavtale
|
Personvernerklæring
|
Bruk av cookies
|
Tilpass samtykke
|
Beskyttelse av barn
|
Kontakt oss
KristenDate.no
|
KristenDate.se
|
KristenDate.dk
|
Turvenn.no
|
SeniorDate.no
|
Skeiv.no
|
NettDating.no