Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

Anonym
Opprettet 13.09.2025 av Anonym.
Tillit til HERREN - Har du det?
Igjen har jeg feilet, men det er en del av prosessen.

Min eks-samboer og jeg hadde ikke et godt forhold, men alikevel forsøkte jeg å ta kontakt med henne tidligere denne uken.

Hvorfor?

Gud fortalte meg hvorfor i natt, og jeg deler det med deg slik at du også kan tenke over din egen isolasjon, og hvorfor den ER. For hvem er vel her inne dersom de ikke er isolert eller ensomme?

Håper du får noe ut av dette, slik som jeg fikk. All ære til vår Far i himmelen.

https://youtu.be/Z8IOG2kZiDs

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 13.09.2025 av Anonym
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKristenDate Magasinet – Tro og håp, kjærlighet, historier
annonseRadio 3:16 – Last ned appen