Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

Anonym
Opprettet 03.09.2025 av Anonym.
En Visjon fra Gud!
3.September 2025.

Jeg bad Gud om å vise meg hva som kommer, og jeg fikk svar i drømmen min. Klarer du å tolke den ut ifra symbolikken jeg nevner i videoen?

Sjekk drømmen min her, og les beskrivelsen i videoen for å se underbyggende info:

https://youtu.be/A15ysiUYBag

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 03.09.2025 av Anonym
Får håpe ingen fra norsk helsevesen ser videoen din. Var jeg deg ville jeg ha slettet den.

Et godt råd: Legg fra deg alt dette og skrem ikke andre med det! Du bør kanskje få deg noe praktisk å være opptatt av, begynn å kjenn at det er lov å leve og fryd deg over livet og de du måtte ha rundt deg. Jeg håper inderlig for din del at du får ro fra alt dette.
Anonym
#2. Postet 03.09.2025 av Anonym
Vik bak meg Satan!

"Salige er de som blir forfulgt for rettferdighets skyld, for himmelriket er deres. Ja, salige er dere når de for min skyld håner og forfølger dere, lyver og snakker ondt om dere på alle vis. Gled og fryd dere, for stor er lønnen dere har i himmelen. Slik forfulgte de også profetene før dere." Matt 5:10-12
Anonym
#3. Postet 03.09.2025 av Anonym
"Gled dere i Herren alltid!
IGJEN vil jeg si: GLED DERE!
La deres mildhet bli kjent av alle mennesker. Herren er nær!
Vær ikke bekymret for noe,
men la i alle ting bønnemnene deres komme fram for Gud i påkallelse og bønn og takk.
Og GUDS FRED, som overgår all forstand, skal bevare deres hjerter og tanker i Kristus Jesus." Fil. 4:4-7

Er det ikke dette du tro på da? Det må da være en veldig glede og trøst!
AndersW
#4. Postet 03.09.2025 av AndersW
Vik bak meg Satan!
Hvorfor tror du at du ser djevelen i alt og alle, Davidos?

PS: I himmelriket er Gud alt i alle.
Anonym
#5. Postet 03.09.2025 av Anonym
Godt å se at slangene vrir seg, for da vet man at man er inne på noe ;-)
Anonym
#6. Postet 03.09.2025 av Anonym
Godt å se at slangene vrir seg, for da vet man at man er inne på noe ;-)
Det er ingen her som vil deg noe vondt, Davidos!
Anonym
#7. Postet 03.09.2025 av Anonym
Liker dere ikke innleggene mine, så se å gå en annen plass å dele ut deres eder og galle. For her preller det bare av som piler på skjoldet jeg har fått av min Far i himmelen.

All ære til Ham!
AndersW
#8. Postet 03.09.2025 av AndersW
Liker dere ikke innleggene mine, så se å gå en annen plass å dele ut deres eder og galle. For her preller det bare av som piler på skjoldet jeg har fått av min Far i himmelen.

All ære til Ham!
Falske profeter er ingen ære for Gud, tvertimot er de en vanære, Davidos
Anonym
#9. Postet 03.09.2025 av Anonym
Jeg skjønner at ny vin ikke kan fylles i en gammel tørr blære.

Om det ikke var noe viktigere enn misnøye dere hadde å formidle, så hadde det vært veldig fint om dere finner på noe annet.

Vi har alle som leser deres kommentarer forstått meget klart og tydelig hvordan dere føler om dette innlegget, så nå synes jeg det får holde. Vis at dere er modne nok til å gå videre.
AndersW
#10. Postet 03.09.2025 av AndersW
Jeg skjønner at ny vin ikke kan fylles i en gammel tørr blære.

Om det ikke var noe viktigere enn misnøye dere hadde å formidle, så hadde det vært veldig fint om dere finner på noe annet.

Vi har alle som leser deres kommentarer forstått meget klart og tydelig hvordan dere føler om dette innlegget, så nå synes jeg det får holde. Vis at dere er modne nok til å gå videre.
Så det du kommer med nå to tusen år etter Jesus, er ny vin??

En hel haug sekter har allerede forsøkt å kjøre en reprise av det som skjedde i det første århundre. Uten at det har ført til noe som helst. Hva får deg til å tro, at du kan kjøre en reprise av noe som forlengst har skjedd?

Hva med å bare aksepter Jesu rike slik det er?
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKristenDate Magasinet – Tro og håp, kjærlighet, historier