Vet ikke hvordan man siterer på mobil her, men ikke uenig i det du skriver. 7 av 10 Europeere ønsker mindre innvandring. 7 av 10 Europeere er ikke høyre ekstreme. Folk er lei av å konstant høre om, bli tvangsforet og skikanert hvis man er uenig i LGBTQ og innvandring. Men å snakke om slikt ville være "rasistisk" har vi fått høre, for det er hvor radikale venstre har tatt oss hen. Folk som ikke har snørra på politikk eller statistikk som skriker om hvor fæl den Vestlige verden er.
Ikke det at jeg ikke skjønner dem, jeg har vært en liten snørrvalp selv, men jeg hadde i det minste sinnet mitt åpent for bevis og argumentasjon. Men det skal vi ikke ha lengre, for det er også "rasisistisk", å plattformere folk med "uakseptable meninger" som at 7 av 10 Europeere er imot mer innvandring.
Et legitimt problem er at høyre ekstreme faktisk er på vår side og heier oss på og dette må vi faktisk ta avstand fra. Men det er ikke spesielt vanskelig. Vet ikke om jeg har så mye mer å si, så sier takk for meg der. Ønsker dere en fin helg.