Anonym
Opprettet 04.08.2025 av Anonym.
Enda et rasistisk angrep mot hvite.
Denne gangen blind vold mot en forsvarsløs kvinne.

Sjokkvideo: Holly brutalt angrepet av svart mobb i Cincinnati – fire arrestert – Document

Godt hun overlevde. Håper hun ikke får permanent hjerneskade. Mange dør momentant etter et slikt slag mot hodet og rett i asfalten.

Cincinnati Mob Violence Victim Holly Breaks Her Silence, Reveals She is Suffering "Very Bad" Brain Trauma (VIDEO) | The Gateway Pundit | by Cristina Laila

Når man forøvrig ser på statistikken over svart på hvit vold versus hvit på svart vold så ser man at det er 11 ganger(!) mer av førstnevnte enn sistnevnte. Det er offisiell statistikk fra bl.a 2018 i USA. Og når det gjelder voldtekt er det enda verre.
Og det skiller seg ikke noe særlig fra Europa. Her er det mange steder enda verre, men her er det også en betydelig større andel voldsutøvere med muslimsk bakgrunn.

Svar på innlegg

August afternoon
#1. Postet 04.08.2025 av August afternoon
Denne gangen blind vold mot en forsvarsløs kvinne.

Sjokkvideo: Holly brutalt angrepet av svart mobb i Cincinnati – fire arrestert – Document

Godt hun overlevde. Håper hun ikke får permanent hjerneskade. Mange dør momentant etter et slikt slag mot hodet og rett i asfalten.

Cincinnati Mob Violence Victim Holly Breaks Her Silence, Reveals She is Suffering "Very Bad" Brain Trauma (VIDEO) | The Gateway Pundit | by Cristina Laila

Når man forøvrig ser på statistikken over svart på hvit vold versus hvit på svart vold så ser man at det er 11 ganger(!) mer av førstnevnte enn sistnevnte. Det er offisiell statistikk fra bl.a 2018 i USA. Og når det gjelder voldtekt er det enda verre.
Og det skiller seg ikke noe særlig fra Europa. Her er det mange steder enda verre, men her er det også en betydelig større andel voldsutøvere med muslimsk bakgrunn.
ut i fra videoen så er det ren flaks at ikke liv er gått tapt og man kan jo undres over innholdet i hodene på
folk som driver å sparke forsvarløse folk på bakken.
dessverre så spiller hudfargen en rolle på hvem som blir rammet av vold eksempelvis så man det i
Vikersund for en tid tilbake der både politikerne og politet tvinnet tommeltottene i den saken.
både i Norge og i Europa ellers så ser og hører man hvem som er offer og hvem som er utøvende av
vold og annet spetakkel.
det kan f.eks modige folk innen lærerstanden her i Norge berette om.

i Norge så er det ikke alle som godtar slike tilstander uannsett hudfarge og jeg husker for en tid tilbake at
det gikk noen folk som kalte seg for Odin ett eller annet og de gikk som vanlige folk i gatene.
problemet med de var de ble oppfattet som handlekraftige folk som kunne gripe inn hvis de oppdaget
situasjoner slik som artikkelen viser til men det ble problematisk ut i fra politiet og enkelte kvinner i den byen.
det ble juss av det og de ble juridisk "truet" til ikke å gå samlet i gatene.

vi ser alle den politikerskapte tilstanden i en del norske byer og også i Europa der volden er synlig tilstede
slik som i USA.
man kan bare spørre seg hvor langt det må gå før folk selv må forsvare seg selv når og hvis politiet ikke evner og
vil gjøre sin plikt og oppgave...(satt på spissen)..?
bakgrunnen for ett slikt spørsmål kan leses her;

https://www.document.no/2025/07/16/spania-en-spent-ro-har-senket-seg-over-torre-pacheco/

det vil være bra naivt å tro at ikke noe slikt kan skje i Norge en dag hvis man fremdeles vil stemme på
politiske partier som går aktivt inn for en videre "destruksjon" av nasjonen Norge på kulturellt og
religiøst plan.
madsli
#2. Postet 14.08.2025 av madsli
Jeg er ikke fra ekstremt høyre, men sosial konservativ og er enig i at vi nå står ovenfor en utryddelse av Norge og Europa forøvrig.

Vi trenger mindre innvandring og flere voksne med sunt vett og tid til å reprodusere, f.eks kunne dette støttes gjennom skatteordning at folk får tid fra jobb for å reprodusere i stedet for at Solamlierne sitter på trygda og ikke gjør annet enn å fø unger som ikke tilpasser seg Norsk kultur osv.

Politikken våres fra AP er skammelig.
August afternoon
#3. Postet 14.08.2025 av August afternoon
som
Jeg er ikke fra ekstremt høyre, men sosial konservativ og er enig i at vi nå står ovenfor en utryddelse av Norge og Europa forøvrig.

Vi trenger mindre innvandring og flere voksne med sunt vett og tid til å reprodusere, f.eks kunne dette støttes gjennom skatteordning at folk får tid fra jobb for å reprodusere i stedet for at Solamlierne sitter på trygda og ikke gjør annet enn å fø unger som ikke tilpasser seg Norsk kultur osv.

Politikken våres fra AP er skammelig.
hjertens enig i med deg:-).

så langt i valgkampen så er det en del tema som bevisst blir unngått å snakke om og
en av de er om innvandring og dets konsekvenser som vi alle ser i dag.
vi vet "alle" hvem som har ansvaret for situasjonen både i inn og utland.
det jeg har vanskelig med å skjønne er hvorfor folk stemmer på de partiene som
aktivt går inn for "avvikling" av velfungerende nasjoner..?
ett mulig spor kan kanskje finnes her..?
se gjerne;

https://www.youtube.com/watch?v=4Vga930UbUw (7.32 min..).

for de av oss som husker året 2015 så var det året da Europa slo opp dørene
for folk utenfor Europa..."Wir schaffen das"...(vi kan gjøre det..)...lød det
i fra Angela Merkel og rundt 1.mill lot seg ikke be to ganger.
globalistene i Sverige skulle ikke væære noe dårligere og tok inn ca 160000
det året og i dag ser vi alle resultatet av det.
hva med Norge...hva gjorde de...?
politikerne holdt da en slags konkurranse på hvor mange Norge kunne ta inn uten å
regne på økonomiske og samfunnsmessige konsekvenser.
i dag ser vi det.

Doc-TV tar i dag opp noe av konsekvensene av alt dette.
se gjerne;

https://www.document.no/2025/08/14/unge-jenter-ofres/ (52.43 min..).

som alle kjenner til så blir begrepet "høyreekstrem" brukt i mot til de som
stiller spørsmål eller er i mot Statens vedtatte narrativer og
massemediene er blant de som bruker det flittig...fordi de selv har
degradert seg selv til å bli som fluen som passer edderkoppen.

hva med framtiden..?
den vet jeg selvsagt ikke noe om men det er viktig å beholde troen,håpet og
det samholdet vi hadde og fremdeles har og som ett lite eksempel på
hvordan samhold kan være tross farer og vanskeligheter les gjerne dette;

https://www.document.no/2025/08/12/britene-har-fatt-nok-setter-opp-borgervernsgruppe-i-bournemouth/
madsli
#4. Postet 15.08.2025 av madsli
Vet ikke hvordan man siterer på mobil her, men ikke uenig i det du skriver. 7 av 10 Europeere ønsker mindre innvandring. 7 av 10 Europeere er ikke høyre ekstreme. Folk er lei av å konstant høre om, bli tvangsforet og skikanert hvis man er uenig i LGBTQ og innvandring. Men å snakke om slikt ville være "rasistisk" har vi fått høre, for det er hvor radikale venstre har tatt oss hen. Folk som ikke har snørra på politikk eller statistikk som skriker om hvor fæl den Vestlige verden er.

Ikke det at jeg ikke skjønner dem, jeg har vært en liten snørrvalp selv, men jeg hadde i det minste sinnet mitt åpent for bevis og argumentasjon. Men det skal vi ikke ha lengre, for det er også "rasisistisk", å plattformere folk med "uakseptable meninger" som at 7 av 10 Europeere er imot mer innvandring.

Et legitimt problem er at høyre ekstreme faktisk er på vår side og heier oss på og dette må vi faktisk ta avstand fra. Men det er ikke spesielt vanskelig. Vet ikke om jeg har så mye mer å si, så sier takk for meg der. Ønsker dere en fin helg.