Ellinor sier: Endelig fredag, god helg til alle :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Roy2
Opprettet 10.01.2025 av Roy2, mann, 52 år, Vest-Agder.
Donald J. Trump en patriot?!
Trump ble valgt til president i 2016 mot Hillary R. Clinton. Han tapte for Joe Biden i 2020 og i 2024 ble Trump valgt til USA sin 47. president og vil tiltre 20. januar 2025.

Husker dere hvilket spetakkel det var i massemedia og blant politikerne etter at Trump ble valgt til president i 2016, der de ga Trump mange stygge karakteristikker, men etter at Trump vandt valget i 2024 var det så å si ikke et pip fra massemedia hvor fæl og stygg Trump er. Demokratene i USA godtok at Trump ble valgt som president i 2024 uten motstand i det hele tatt. Du det er ikke meningen at vi skal oppføre oss som unger og bare sluke alt rått uten å stille kristisk spørsmål for å finne ut hva som virkelig er sant i denne verden. Det at politikerne begynner nå å rose Trump er selvfølgelig at Trump er egentlig en globalist. Dersom ikke den satanske globalistiske makteliten ville at Trump skulle bli innsatt som president i 2025 hadde han heller ikke vunnet president valget i 2024. Presidenter i USA blir utvalgt til å bli president av den sataniske makteliten.

Grunnen til denne oppførselen er selvfølgelig at Trump er en av dem. Han er en globalist okey. Det har bare vært et spill og teater de siste årene med Trump. Det har vært og er en psyop eller psykologisk krigføring mot befolkningen det som har skjedd med Trump! Trump vil også bli den 47. gangen en president blir innsatt i USA. 4+7=11 et okkult tall. Ut fra det Trump har sagt var presidentvalget i USA i 2024 det siste i historien. Husker dere Trump sa at nå må dere ut å stemme. Go out and vote ropte han. Dette er ganske så utspekulert. Den sataniske globalistiske makteliten inkludert Trump hater kristne og konservative mennesker og etter at de fikk mange kristne og konservative mennesker til å stemme på han, og Trump begynner å innføre som president disse sataniske globalistiske agendaene vil det gå dårlig med USA og folk vil spørre seg og jeg regner med at massemedia og politikerne kommer til å legge skylden på de kristne og konservative fordi det var så mange som stemte på Trump, og det er jo akkurat det som har vært planen! Ganske så utspekulert eller hva?!

En ting som viser klart og tydelig at Trump er en globalist er at han vil slå sammen USA, Cannada og Grønnland til en enhet/region. Saken er den at den superglobalistiske: Romaklubben eller på engelsk: The club of Rome allerede i 1973 delte inn denne verden i 10 store regioner der region nr 1 skal bestå av USA, Canada og Grønnland. Dette er nøyaktig det Trump vil. Han følger bare denne sataniske globalistiske agendaen.

Ja, jeg vil anbefale alle 3 av disse bitchute lenkene, men i den første lenken bruker han bibelverset 17:12 i Johannes Åpenbaring, og han bruker ordet (for) i det verset, men ordet (for er ikke i det Bibelverset i den engelske King James Bibelen.

Hvem tror at Donald J. Trump er en patriot etter å ha sett og hørt på disse 3 bitchute linkene.:

1. January 6th 2025 is the day sovereignty died! Trump begins carrying out the NWO's 10 kingdom plan!: JANUARY 6th 2025 IS THE DAY SOVEREIGNTY DIED! TRUMP BEGINS CARRYING OUT THE NWO'S 10 KINGDOM PLAN!

2. The gulf of America! Trump's revealing that he's a globalist snake just like we knew all along!: THE GULF OF AMERICA! TRUMP'S REVEALING THAT HE'S A GLOBALIST SNAKE JUST LIKE WE KNEW ALL ALONG!

3
. Frenemies of the deep state! Trump gives maga the finger but knows his cult will still worship him!: FRENEMIES OF THE DEEP STATE! TRUMP GIVES MAGA THE FINGER BUT KNOWS HIS CULT WILL STILL WORSHIP HIM!

Svar på innlegg

Roy2
#1. Postet 19.01.2025 av Roy2
Jeg fikk ikke med meg det jeg hadde tenkt å skrive i det første innlegget mitt her pga at det inneholdt mer enn 4000 tegn derfor kommer teksten jeg hadde tenkt å skrive i første innlegget mitt her.:

En annen ting som Musk og Trump vil gjennomføre i USA er å redusere den offentlige administrasjonen med Kunstig Inteligens. Ja, jeg er enig i at den offentlige administrasjonen både i USA og Norge bør reduseres men å redusere den med Kunstig Inteligens er en dårlig ide. Kunstig Inteligens har ikke menneskelige følelser. Den sataniske globalistiske makteliten kan da bare programmere kunstig inteligens slik at dem innfører de agendaene som dem bestemmer! Det blir veldig raskt et veldig kaldt og følelsesløst samfunn!

Dette sa CIA direktøren i USA for over 40 år siden!

"We'll know our disinformation program is complete when everything the American public believes is false."
William Casey, CIA director (From first staff meeting in 1981).

Er vi ikke der nå?! At alt det massemedia forteller oss er falskt?! Dersom det ikke er det er det ihvertfall ikke langt unna for å utrykke meg veldig forsiktig! Saken er dessverre også den at det aller meste av det som blir kalt for alternativ media bare er kontrollert opposisjon slik som Donald J. Trump!
Ellinor sier: Endelig fredag, god helg til alle :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16