Jeg jobber for alle hedninger i dag og ønsker at de alle skal våkne opp til Jesus Kristus, vår Herre, vår Messias, vår Gud (jordiske Gud), mens Abba er vår himmelske Gud, men er i ett med vår jordiske Gud, Jesus Kristus pluss Den Hellige Ånd som bringer budskapet til alle mennesker i dag.
Jeg har vært en som har sagt mye igjennom tiden her, men bare forsvant sånn plutselig og det er en grunn bak (død i familien), siden jeg alltid har jobbet med å få sannhet ut. Nå har jeg endelig muligheten til å si hvorfor og hva jeg kan gjøre nå, som var umulig før siden jeg ble blokkert fra alt av sosial media....
Nå som Trump endelig vant igjen, og jeg vil få muligheten til å snakke ut, så vil jeg nå starte for fullt ut på X, jeg har gått ut av Facebook og andre kanaler, men har endelig mulighet til å si mine ord uten å bli skjermet fra alle andre. Fri tale er her snart, må bare vente til den 20. Januar før jeg kan starte og jeg kan ikke si mye mer før den tiden kommer...
Jeg bare ber for at Donald Trump fortsatt lever da, siden Deep State må drepe ham for å kunne overleve... Men hvor mange I Norge forstår dette i dag, få, virker det som.....