Bjørn-70 sier: Kan noen her forklare meg hvordan jeg kommer dit hen hvor dem som er pålogget ?
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Seneca
Opprettet 21.08.2024 av Seneca, mann, 33 år, Oslo.
Mulig å nedgradere til gratismedlemskap?
Er det mulig å nedgradere en betalende profil til et gratismedlemskap, og hvordan gjør man i så fall dette? Jeg vet at jeg alltids kan slette profilen og legge inn gamle opplysninger på nytt, men lurer på om det er et alternativ à la det som er beskrevet i svaret på søstersiden Seniordate.

Hvis jeg husker riktig, forsøkte jeg for et par år siden å gjøre dette ved å slette betalingskortet. Da jeg ønsket å få tilbake funksjonaliteten ved betalende medlemskap, ble jeg (igjen med forbehold om at jeg ikke tar feil av datingnettsted) belastet for de mellomliggende månedene. Jeg ønsker i hvert fall å unngå en gjentagelse av dette.

Svar på innlegg

August afternoon
#1. Postet 21.08.2024 av August afternoon
Er det mulig å nedgradere en betalende profil til et gratismedlemskap, og hvordan gjør man i så fall dette? Jeg vet at jeg alltids kan slette profilen og legge inn gamle opplysninger på nytt, men lurer på om det er et alternativ à la det som er beskrevet i svaret på søstersiden Seniordate.

Hvis jeg husker riktig, forsøkte jeg for et par år siden å gjøre dette ved å slette betalingskortet. Da jeg ønsket å få tilbake funksjonaliteten ved betalende medlemskap, ble jeg (igjen med forbehold om at jeg ikke tar feil av datingnettsted) belastet for de mellomliggende månedene. Jeg ønsker i hvert fall å unngå en gjentagelse av dette.
Hei Seneca.

prøv å ta kontakt med Kristendate med å trykke "kontakt oss" i nedkant av siden om de spørsmål du har til ditt medlemskap.
lykke til:-).

mvh August.
KristenDate
#2. Postet 23.08.2024 av KristenDate
Hei,

Takk for spørsmålet!

Ja, du kan velge å avslutte ditt betalende medlemskap og fortsette som gratis medlem :)

Dette kan du gjøre ved å klikke på "System" og deretter "Oppsigelse" i menyen øverst. Følg deretter veiledningen.

Vennlig hilsen
KristenDate
Seneca
#3. Postet 24.08.2024 av Seneca
Hei,

Takk for spørsmålet!

Ja, du kan velge å avslutte ditt betalende medlemskap og fortsette som gratis medlem :)

Dette kan du gjøre ved å klikke på "System" og deretter "Oppsigelse" i menyen øverst. Følg deretter veiledningen.

Vennlig hilsen
KristenDate
Virkelig? Når man klikker på "Oppsigelse", står det "Er du sikker på at du ønsker å avslutte ditt medlemsskap og slette din brukerprofil på kristenDate.no? Det er ikke mulig å angre dette, all informasjon vil bli slettet permanent!". Kan du (eller noen andre brukere) bekrefte at dette er feil?
KristenDate
#4. Postet 30.08.2024 av KristenDate
Hei,

Dersom du klikker deg videre på "Ja, slett meg" så vil du få opp alternativet om å bli gratis medlem eller avslutte din profil :)

Vennlig hilsen
KristenDate
Kompetent
#5. Postet 12.09.2024 av Kompetent
Hva vil det si å være gratis medlem?
contraapionem
#6. Postet 15.09.2024 av contraapionem
Hva vil det si å være gratis medlem?
At du kan se andre profiler og sende meldinger, men ei se hvem som har besøkt din profil eller lese meldinger (inkl. dine egne).
Bjørn-70 sier: Kan noen her forklare meg hvordan jeg kommer dit hen hvor dem som er pålogget ?
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16