Øystein-Skum93 sier: Jeg er ikke flyttbar nei til Rogaland, Hordaland, Sogn og Fjordane, Møre og Romsdal, Vestland, Svalbard og Longyearbyen nei
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

MiSi
Opprettet 28.01.2024 av MiSi, dame, 47 år, Rogaland.
Fornye og oppdatere kristendate.no hadde vært fint.
Det hadde vært kjekt å få vite hvor mange som faktisk treffer sin partner her inne. Litt statestikk. Ikke bare bilder fra 2011 på de som gift seg. Det føles litt udatert med info fra 2011-2012 syns jeg.

Også fint om dere som står bak nettstedet for kristendate, kunne ta vekk kommentarer i forum som er eldre enn f.ek. 5år?! Det vill gjort at det føles freshere her inne. Kanskje også lagt inn hint info om hvordan denne nettsiden utifra kristne verdier har et ønske om en annen mentalitet blandt de som er her inne mot hverandre. Det er jo til tross en datingside med kristne verdier!

Takk.

Mvh MiSi

Svar på innlegg

KristenDate
#1. Postet 20.02.2024 av KristenDate
Hei,

Det er dessverre vanskelig å gi en statistikk på hvor mange som treffer sin partner på KristenDate da vi ikke har nøyaktige tall på dette. Vi opplever derimot at vi får tilbakemeldinger fra medlemmer som har møttes hos oss og som ønsker å sende oss en takk. Det er dessverre kun fåtall som ønsker å få sin historie publisert.

Når det gjelder forum-innlegg og kommentarer så er det en fordel å beholde innholdet, selv om det kan være flere år gammelt. Det er fordi lesestoffet kan fortsatt være interessant for andre og er søkbart i Google som vil bidra til større aktivitet på siden.

Når det gjelder det siste punktet så er dette omtalt i punkt 4 i vår medlemsavtale :)

Vennlig hilsen
KristenDate
Øystein-Skum93 sier: Jeg er ikke flyttbar nei til Rogaland, Hordaland, Sogn og Fjordane, Møre og Romsdal, Vestland, Svalbard og Longyearbyen nei
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16