Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

KristenDate
Opprettet 05.12.2023 av KristenDate, mann, 49 år, Akershus.
KristenDate.no har fått ny nettside
Vi har i dag lansert en helt ny versjon av KristenDate.no. Den nye nettsiden er responsiv, noe som betyr at den automatisk tilpasser seg den enheten du bruker. Dermed vil den fungere optimalt uavhengig av om du åpner nettsiden via en PC/Mac, nettbrett eller mobiltelefon.

Brukersøket er også oppgradert, slik at det nå husker dine søkepreferanser fra gang til gang. I tillegg kan man enkelt rotere bilder som ligger feil vei via brukerprofilen og i bildegalleriet. Det er også laget en hurtigmeny / snarvei de viktigste sosiale funksjonene, med indikatorer som raskt viser om man har fått ny post, nye liker, venneforespørsler og besøk på profilen.

Samtlige funksjoner på "nye" KristenDate har også fått en visuell oppgradering.

Kom gjerne med tilbakemeldinger på den nye nettsiden, både ris og ros mottas med stor takknemlighet!

Vennlig hilsen
KristenDate

Svar på innlegg

Fryd
#1. Postet 05.12.2023 av Fryd
Synes den nye nettsiden er veldig bra, fungerer utmerket på både PC og mobil :)
Inia
#2. Postet 05.12.2023 av Inia
Veldig bra, mere moderne og klare fine bilder.

August afternoon
#3. Postet 05.12.2023 av August afternoon
Det kan se ut som om brukere av Windows 8 ikke kan lengre bruke den oppgraderte utgaven av Kristendate.
KristenDate
#4. Postet 05.12.2023 av KristenDate
Det kan se ut som om brukere av Windows 8 ikke kan lengre bruke den oppgraderte utgaven av Kristendate.
Hei!

Hvilken nettleser benytter du? Hva er det som ikke fungerer?

Vennlig hilsen
KristenDate
August afternoon
#5. Postet 05.12.2023 av August afternoon
Hei!

Hvilken nettleser benytter du? Hva er det som ikke fungerer?

Vennlig hilsen
KristenDate
På en av mine nettlesere så bruker jeg nettleseren til Windows 8(IE 10) og det var ingen problemer med å komme inn på kristendate før men nå kommer jeg ikke inn med den, trykker på logg inn og ingenting skjer. Har restartet og kjørt pc`en tilbake i tid men med samme resultat.
KristenDate
#6. Postet 06.12.2023 av KristenDate
På en av mine nettlesere så bruker jeg nettleseren til Windows 8(IE 10) og det var ingen problemer med å komme inn på kristendate før men nå kommer jeg ikke inn med den, trykker på logg inn og ingenting skjer. Har restartet og kjørt pc`en tilbake i tid men med samme resultat.
Det høres ut som nettleseren din er utdatert, eller at den ikke har JavaScript aktivert. Er det Internet Explorer du bruker? I så fall anbefaler Microsoft å ikke benytte den lenger, men gå over til deres nye nettleser som heter Microsoft Egde. Alternativt kan du laste ned Google sin nettleser som heter Google Chrome.

Gamle nettlesere har en del begrensninger når det kommer til ny teknologi, så det er viktig at man oppgraderer for at ting skal fungere.

Vennlig hilsen
KristenDate
Lars58
#7. Postet 06.12.2023 av Lars58
Savner selvfølgelig forumet på forsiden. Alltid koselig med litt engasjement som gjør siden levende.
De bildeløse har også fått lite oppmerksomhet på forsiden. Uvant, men mye bedre ser jeg nå når jeg har vært her litt.
HÅKON L
#8. Postet 06.12.2023 av HÅKON L
Hvor mange tegn er grensen per innlegg, når en poster et innlegg på forumet?
Prøvde å poste et innlegg på ca 2400 tegn, sto at jeg hadde overgått grensen for antall tegn.
Før var grensen på 3000 tegn per innlegg
KristenDate
#9. Postet 07.12.2023 av KristenDate
Savner selvfølgelig forumet på forsiden. Alltid koselig med litt engasjement som gjør siden levende.
De bildeløse har også fått lite oppmerksomhet på forsiden. Uvant, men mye bedre ser jeg nå når jeg har vært her litt.
Takk for et bra innspill. Vi vil se nærmere på hvordan vi kan vise innhold fra forumet på forsiden, eller i høyre kolonne på alle sider.

Vennlig hilsen
KristenDate
KristenDate
#10. Postet 07.12.2023 av KristenDate
Hvor mange tegn er grensen per innlegg, når en poster et innlegg på forumet?
Prøvde å poste et innlegg på ca 2400 tegn, sto at jeg hadde overgått grensen for antall tegn.
Før var grensen på 3000 tegn per innlegg
Maks lengde på foruminnlegg er 4000 tegn. Minner om at innhold med formatering opptar mye plass, vi anbefaler derfor å legge inn innhold som "ren" tekst. Dette får man ved å skrive innlegget direkte i editoren.

Dersom man kopierer innhold fra andre steder, så vil også formateringen kopieres. Teksten som vises + formateringen blir altså tilsammen det totale antall tegn ;)

Vennlig hilsen
KristenDate
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16