Fortsettelse av #8 til doggigoggi.
Kan jo nevne i denne sammenhengen,at Reinhard Bonke hadde mange "forbedere" med seg på sine korstog i Afrika.
Lederen for dem alle,var ei tysk dame som også er ganske kjent for de fleste,ble invitert til å lede et møte på Sørlandet.
Noen av nådegavene fungerte gjennom henne på dette møtet.
Der ble blant annet, min datter helbredet som var 2,5 år den gangen, for nå over 30 år siden,som jeg har fortalt deg om før her inne, under "Nådegavene".
Det kalte du et "eventyr", og som i tillegg bor langt opp i Sogn og Fjordane, ca 60 mil unna den gangen??
Det er i tilfellet dine ord,mens mange andre er vitner til at det skjedde.
Heldigvis så er dette et sant "eventyr" som aldri har tatt slutt :):)
Når det gjelder latterliggjøring av noen,så var det du som først begynte med det ang meg,noe som sikkert de fleste har fått med seg her inne,som har fulgt med på mitt innlegg ang "Nådegavene". Der du nå går innunder skrevet av "anonym".
Du kan være veldig frekk og spydig mot andre her inne også,når noen sier deg i mot. Det forteller en del om deg.
Jeg har aldri nevnt her inne hvilken menighet jeg gikk i, eller nå går i,så det er bare noe du har funnet på her nå i ditt siste svar.
Men det som du kanskje ikke vet,er at her på Sørlandet hvor jeg bor,så er det mange menigheter rundt om i alle byene og bygder,noe som gjør det lett for alle som vil gå på møter å komme seg dit, uansett hvor de enn bor.
Sørlandskysten kalles "Bibelbeltet" av folk flest,nettopp pga dette og at de fleste har vært i alle år.
Til slutt her, ang denne dama,som du la ut fra Dagbladet i 2016,så synes jeg fortsatt at det er rart,og skjønner ikke helt motivet hennes,med å komme med dette til en avis ca 50 år i ettertid?
De barna hun snakker om, inkl. henne selv,er nå 60-70 år gamle.
Det er i tilfellet ingen barn å hjelpe lenger fra disse møtene,fra en spesiell menighet som var på den tiden,og mange av de som var ledere der, er nå døde for lengst.
Som sagt,så dreier det seg om noen helt andre folk som trenger hjelp i dag, og som har behov for å kontakte "Hjelpekilden" som hun nå jobber i.
Opplysningene ang det som jeg har skrevet i #4,kan du også finne i Store norske leksikon,fagansvarlig for interresseorginisasjoner,Olav Garvik.