Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Religion og tro > Debatt

Anonym
Opprettet 23.09.2023 av Anonym.
Why I Left My Charicmatic Church
Video (tekstet) 15 min YouTube:

WHY I LEFT MY CHARIMATIC CHURCH AND YOU SHOULD TOO IF YOU SEE THESE SIGNS!

htpps://www.youtube.com/watch?v=yOvNvS5fceoM

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 23.09.2023 av Anonym
Video (tekstet) 15 min YouTube:

WHY I LEFT MY CHARIMATIC CHURCH AND YOU SHOULD TOO IF YOU SEE THESE SIGNS!

htpps://www.youtube.com/watch?v=yOvNvS5fceoM
Svar til deg DOGGIDOGG.

Her viser du til en ukjent mann,om " hans opplevelse" i en som han kaller "Hyper karismatisk" kirke for 25 år siden i USA.

Han er i tillegg en person som hverken du Doggidogg kjenner personlig,og som jeg vil tro heller ikke noen av de andre her inne gjør.

Han sin oppfatning av disse tingene for så mange år,siden er vel ikke noe som er interessant for andre nå.

Folk går på møter i menigheter fordi de TRIVES der de er,og er IKKE noen tvang på noen som helst måte. Hvem som helst står fritt til å gå hvor de vil.

Jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i det han beskriver etter å ha gått på møter blant pinsevenner i 40 år her i landet.og det han sier behøver ikke være en gang sant.

Du får ta deg en tur selv på et møte i en pinsemenighet der du bor i Sogn og Fjordane,som det finnes 8 stykker av.
Da ville du personlig kunnet vurdere der, om det er likt til denne "Hyper karismatiske" kirken som denne mannen beskriver i USA for 25 år siden???

Den korte snutten med Benny Hinn her, er klippet og lagt til lyder med "smell" som ikke stemmer med den opprinnelige.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på KristenDate.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseRadio 3:16