KristenDate på iOS og Android
Skriv en hilsen til alle på KristenDate.no
Skriv i megafonen
Skriv i megafonen

Forum >> Kjærlighet og relasjoner >> Debatt

Åpne profilen til Ektemann

Ingen bilder = ingen interesse

Jeg kommer aldri til å forstå hvorfor damer enten
a. Ikke har bilder (ja i flertall og ikke bare av ansikt)
b. Har filter på for å glatte ut huden
c. Har bilder av blomster og annet. 

og nei jeg er ikke obsessed med det overfladisk ytre men øynene mine virker og jeg vil gjerne se hvem jeg prater med. No blind dates her ;-)
Anonym
Jeg svarer heller ikke på profiler uten bilde(r). Bilde av dyr eller natur gjelds ikke. Utseendet er langt fra det viktigste, men jeg tar meg i å tenke at det er en grunn for at de ikke har bilde ??
Åpne profilen til SaraBetty
Vi er alle forskjellige. Det er jo du et godt eksemel på siden du tar opp denne saken her. Jeg har andre tanker om manglende bilder. Tenker at de det gjelder antakelig har en grunn til ikke å stå avbildet  på en side hvor noen de ikke ønsker kan finne dem. Kanskje ønsker de heller å orientere seg litt, dvs bli litt kjent før de sender bilde av seg til en person de treffer her og føler samklang med. 

Bilder kommer nok til den som har evnen til å vente ... Du er for ung for meg, men om du hadde vært i passende alder og møtt meg med den holdningen du har her har presentert, ville jeg antakelig ikke vært spesielt interessert i å gå videre. Jeg trives ikke med fordomsfullhet ... Du virker ikke reflektert ... Du sier jo: "Jeg kommer ALDRI til å forstå" . Ordet 'aldri' viser ikke til egenskaper som lekenhet, nyskjerrighet, tålmodighet mm ...

Måtte de som passer sammen finne hverandre (med eller uten bilde).
Åpne profilen til Inia
Jeg vet om et par som flyttet sammen og fikk barn sammen.
De møttes på en datingside der ingen hadde noe bilde i det hele tatt.
2 vakre mennesker som tok sjansen på å svare hverandre på blind date.
Fikk nok bilde etterhvert.
Bilde bør være den ekte deg uten filter, det er jeg enig i når en først legger inn et bilde av seg selv.
Jeg forstår at du gjerne vil se, det vil nok de fleste. Forskjelige grunner til at bilde mangler uten at det er noe galt for det. Et blomsterbilde eller et annet bilde fra mann eller kvinne vil likevel kunne identifisere deg som noe, en gjenkjennelse.
Holder det ikke med et bilde.
Åpne profilen til doggidogg2
Vi er alle forskjellige. Det er jo du et godt eksemel på siden du tar opp denne saken her. Jeg har andre tanker om manglende bilder. Tenker at de det gjelder antakelig har en grunn til ikke å stå avbildet  på en side hvor noen de ikke ønsker kan finne dem. Kanskje ønsker de heller å orientere seg litt, dvs bli litt kjent før de sender bilde av seg til en person de treffer her og føler samklang med. 

Bilder kommer nok til den som har evnen til å vente ... Du er for ung for meg, men om du hadde vært i passende alder og møtt meg med den holdningen du har her har presentert, ville jeg antakelig ikke vært spesielt interessert i å gå videre. Jeg trives ikke med fordomsfullhet ... Du virker ikke reflektert ... Du sier jo: "Jeg kommer ALDRI til å forstå" . Ordet 'aldri' viser ikke til egenskaper som lekenhet, nyskjerrighet, tålmodighet mm ...

Måtte de som passer sammen finne hverandre (med eller uten bilde).

...MEN ikke lett å være ung, da!...og ikke lett å være menneske heller!  Jesus sa jo at en ikke skulle velge seg dame etter buken, slik hedningene gjorde...men det sa han jo til jødene, som var under Loven! Vi er vel ikke under Loven? ...men respekt, refleksjon og empati skader da ikke for noen...og tillit og trygghet må en selv bygge opp, ikke noe en kan kreve...heller ikke en gang prøve seg på å forandre hverandre...men  kunne kommunisere og kompromisse og akseptere hverandre som ulike individer/personligheter...kanskje mangelvare i dag i disse selfie-tider? Og ikke minst humor og selv-ironi...gravalvor og prektighet skygger jeg unna!
Bilde kan jeg gi til den jeg vil uten å ha det i profilen....men til syvende og sist vil jeg ha et bilde...for jeg har da øyne ennå...selv om jeg er litt opp i åra 
Åpne profilen til Ektemann
Lite reflektert? 
hadde vi møttes hadde du nok tenkt annorlunde ;-) jeg er mann og praktisk. Og ja selvsagt finnes det grunner man har hørt, og noen er kanskje muligens ligit , men om du ikke kan vise bilde fordi du er i en situasjon som vil utsette deg for et scenario du ikke vil være en del av, da styrer jeg unna det også jeg.