dagen sier: Ønsker alle en velsignet søndag :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 29.04.2023 av Anonym.
Ingen bilder = ingen interesse
Jeg kommer aldri til å forstå hvorfor damer enten
a. Ikke har bilder (ja i flertall og ikke bare av ansikt)
b. Har filter på for å glatte ut huden
c. Har bilder av blomster og annet.

og nei jeg er ikke obsessed med det overfladisk ytre men øynene mine virker og jeg vil gjerne se hvem jeg prater med. No blind dates her ;-)

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 27.05.2023 av Anonym
Lite reflektert?
hadde vi møttes hadde du nok tenkt annorlunde ;-) jeg er mann og praktisk. Og ja selvsagt finnes det grunner man har hørt, og noen er kanskje muligens ligit, men om du ikke kan vise bilde fordi du er i en situasjon som vil utsette deg for et scenario du ikke vil være en del av, da styrer jeg unna det også jeg.
Anonym
#2. Postet 05.12.2023 av Anonym
Personvern og sikkerhet: Noen mennesker er opptatt av personvern og ønsker å begrense tilgangen til personlig informasjon. De kan være bekymret for hvordan bildet deres kan bli brukt av andre, eller de foretrekker å dele bilder bare med de de kjenner godt.

Anonymitet: Noen foretrekker å være anonyme i begynnelsen av online dating. Dette kan være spesielt relevant for personer som nylig har kommet ut av et forhold eller er bekymret for at folk de kjenner, skal oppdage dem på en datingside.

Usikkerhet eller lav selvtillit: Noen mennesker kan føle seg usikre på sitt eget utseende eller være bekymret for kritikk. Å ikke ha et profilbilde kan være et forsøk på å unngå å bli dømt utelukkende basert på utseendet.

Ønske om å bli kjent først: Noen foretrekker å utveksle meldinger og bli kjent med noen før de deler et bilde. Dette kan gi dem tid til å bygge tillit og forbindelse før de avslører mer personlig informasjon.

Det er viktig å respektere andres valg når det gjelder personvern og hvordan de velger å presentere seg online. Hvis du er nysgjerrig og vil vite mer om personen, kan det være lurt å starte en samtale for å forstå deres perspektiv og preferanser.
dagen sier: Ønsker alle en velsignet søndag :)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen