Svar #4. Postet 25.05.2023 kl 14:25 av
doggidogg2.
Vi er alle forskjellige. Det er jo du et godt eksemel på siden du tar opp denne saken her. Jeg har andre tanker om manglende bilder. Tenker at de det gjelder antakelig har en grunn til ikke å stå avbildet på en side hvor noen de ikke ønsker kan finne dem. Kanskje ønsker de heller å orientere seg litt, dvs bli litt kjent før de sender bilde av seg til en person de treffer her og føler samklang med.
Bilder kommer nok til den som har evnen til å vente ... Du er for ung for meg, men om du hadde vært i passende alder og møtt meg med den holdningen du har her har presentert, ville jeg antakelig ikke vært spesielt interessert i å gå videre. Jeg trives ikke med fordomsfullhet ... Du virker ikke reflektert ... Du sier jo: "Jeg kommer ALDRI til å forstå" . Ordet 'aldri' viser ikke til egenskaper som lekenhet, nyskjerrighet, tålmodighet mm ...
Måtte de som passer sammen finne hverandre (med eller uten bilde).

...MEN ikke lett å være ung, da!...og ikke lett å være menneske heller! Jesus sa jo at en ikke skulle velge seg dame etter buken, slik hedningene gjorde...men det sa han jo til jødene, som var under Loven! Vi er vel ikke under Loven?

...men respekt, refleksjon og empati skader da ikke for noen...og tillit og trygghet må en selv bygge opp, ikke noe en kan kreve...heller ikke en gang prøve seg på å forandre hverandre...men kunne kommunisere og kompromisse og akseptere hverandre som ulike individer/personligheter...kanskje mangelvare i dag i disse selfie-tider? Og ikke minst humor og selv-ironi...gravalvor og prektighet skygger jeg unna!
Bilde kan jeg gi til den jeg vil uten å ha det i profilen....men til syvende og sist vil jeg ha et bilde...for jeg har da øyne ennå...selv om jeg er litt opp i åra